Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ff kijken of het nog wat op gang wil komen of niet, maar die beat is al erg saai.
Erger nog... het is de muziek van nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopen
Het doet me meer begin '00s aan eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Erger nog... het is de muziek van nu.
De toekomst is technisch gezien toch ook nu?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Erger nog... het is de muziek van nu.
Nee dat was zonet. De toekomst is straks!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
De toekomst is technisch gezien toch ook nu?
yay, een millenium revival...quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het doet me meer begin '00s aan eigenlijk.
Topquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Vance Joy - Riptide
[ afbeelding ]
Top of Flop?
U riep?quote:
Als de rest van de muziek wat we net gehoord hebben een guideline is, moet deze echt wel slagen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Melting het volgende:
Nee.... dit gaat tussen de 25 en 30 eindigen. Geen topper.
Dan noteer ik wel top want een flop is het pas als het helemaal niet in de top40 komtquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Melting het volgende:
Nee.... dit gaat tussen de 25 en 30 eindigen. Geen topper.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
avond kan nog mooi een stukje meekrijgen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
Broertje!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
Iets moet toch wel slagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de muziek wat we net gehoord hebben een guideline is, moet deze echt wel slagen!
Hozier is een echte hit geworden, dat hadden wij al voorspeld. Alleen verdween die toch eerst uit de tipparade en pas 1,5 maand later werd het alsnog een hit.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 2x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 2x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
Ik was aan het wachten op de uithaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 3x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
En hij is erg populair op dit moment.quote:
We got a badass over herequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, never mind @ badass!
liedje was maar so-soquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hij is erg populair op dit moment.
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
BLOODY HELL!!!!
Is ze echt zo'n ouwe kraai ondertussen dat ze dat met al deze special effects moet verbloemen?
Bubbles.... ben jij de top 40 kenner hier?quote:
Let maar op....quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo gozer, de '80s zijn al voorbij hoor!
Over een paar weken weten we hetquote:
quote:
Hey kijk, het jongere broertje van McGeekquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, never mind @ badass!
Why?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Bubbles.... ben jij de top 40 kenner hier?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef ToT het volgende:
Christus te paard, meid! Ga je alsjeblieft om je kleinkinderen druk maken!
Top!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
Hardwell & W&W ft. Fatman Scoop - Don’t Stop the Madness
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ik zei daarstraks dat ik verwachtte dat jij wel goed in zou kunnen schatten of deze muziekjes die Muis draait top of flop worden.quote:
Oooooh zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks dat ik verwachtte dat jij wel goed in zou kunnen schatten of deze muziekjes die Muis draait top of flop worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:53 schreef Melting het volgende:
Wat een herrie.
Zal ook wel top worden.
Leuke samenwerking ook met Fatman Scoopquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit echt plezierig klinken
Had je plannen, ToT?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow haar dochter is inmiddels al legaal!Wat vliegt de tijd!
Had je interesse?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow haar dochter is inmiddels al legaal!Wat vliegt de tijd!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Alweer die begin '00s sound.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
En de laatste alweer
Showtek/MC Ambush - 90s by Nature
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Yep, ik moest ook aan Crystal Waters denkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alweer die begin '00s sound.
Voorlopig zeg ik flop, en ik denk dat dat een definitieve wo......lada dee, la de daa!!!
Hij wilde een nieuwe sound, is hem gelukt ... *kuch*quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
Ah tering, wat is dit voor onsamenhangende zooi zeg?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Dit gaat hooguit in een dancemix in de clubs wat worden denk ik.
Ik zeg flop
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
Kan wel geinig zijn voor in een disco, maar that's all.
Waar is-ie verder van bekend dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij wilde een nieuwe sound, is hem gelukt ... *kuch*
Herstel..... wat een slechte plaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Melting het volgende:
Dit zal wel ergens tussen de 20 en 25 komen. Dus ik ben bang voor een top.
That's the questionquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En over twee weken, zelfde tijd een nieuwe
[ afbeelding ]
quote:
Graag gedraaid weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer, meid!
Kort, maar krachtig!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart mijn bed in.
Moe!![]()
Tot morgen maar weer.
Trusten man, en hopelijk slaap je goed!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Moe!![]()
Tot morgen maar weer.
Maf zequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Moe!![]()
Tot morgen maar weer.
Dank voor de deuntjes Muisquote:
Slaap lekker Meltingquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Moe!![]()
Tot morgen maar weer.
constant twijfelen: Val ik er zo uit, of valt zij er zo uit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso. Zo'n twijfelaar is niet echt fijn.
maar de poffertjes die ik krijg wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso. Zo'n twijfelaar is niet echt fijn.
SPOILER: actualiteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILER: actualiteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter!!!
Nee, zal ook wel het eea aan gesleuteld zijnquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef knokkels het volgende:
Na gisteren heb ik een dedicated map: 90s
en nog iets van 70 andere mapjes verdeeld over mijn collectiequote:
Joy!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
en nog iets van 70 andere mapjes verdeeld over mijn collectie
Dat wat je even hoorde was Two In A Room - Wiggle Itquote:
Het volgende Dit nummer was nét opgenomen toen ze verongelukte met haar hele crew die meevloog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef ToT het volgende:
Yow, dit nummer was in de Top 40 toen ik mijn 3e baan of zo had!
Ik las hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
GroenLinksmuts: 'Le Pen achter aanslag Parijs'
Ah ik wist niet dat het een plane crash was. Ik dacht een auto-ongeluk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het volgende Dit nummer was nét opgenomen toen ze verongelukte met haar hele crew die meevloog.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat het een plane crash was. Ik dacht een auto-ongeluk.
.quote:Aaliyah Plane Crash
A Cessna 402 similar to the one flown by Luis Morales III and boarded by Aaliyah.
Accident summary
Date August 25, 2001
Summary Pilot error
Site Marsh Harbour Airport, Abaco Islands, The Bahamas
Passengers 8
Crew 1
Fatalities 9 (all)
Survivors 0
Aircraft type Cessna 402B
Operator private
Registration N8097W
Flight origin Marsh Harbour Airport, Abaco Islands, The Bahamas
Destination Miami, Florida
On August 25, 2001, Aaliyah Dana Haughton, an American recording artist, boarded a twin-engine Cessna 402B (registration N8097W) at the Marsh Harbour Airport in Abaco Islands, The Bahamas after completing filming for the music video for the single "Rock the Boat". Accompanying her were members of her recording company Virgin Records. The plane, piloted by Luis Morales III, crashed shortly after takeoff. The crash killed Aaliyah instantly and resulted in the deaths of everyone else on the plane, including the pilot, who was later found to have traces of cocaine and alcohol in his system.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
.
Dat is later nog een kleine rel geworden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:27 schreef knokkels het volgende:
Triviale post: Ik zou rond haar laatste vlucht een meet and greet hebben gehad met R. Kelly, maar dat ging niet door.
Ik, Hollandsche jongen win een wedstrijdje straattaal van een hele club surinamers, antillianen en afrikanen
Ga dan ook niet vliegen als je coke en alcohol op hebt. Of neem gewoon geen alcohol en coke samen als je moet vliegen. Of doe het gewoon helemaal niet. Ook als je niet moet vliegenquote:
Racism Beat It, later MIXT. Geniaal festivalquote:
Tja de chauffeur van Lady Di had ook het één en ander in zijn systeem zitten he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga dan ook niet vliegen als je coke en alcohol op hebt. Of neem gewoon geen alcohol en coke samen als je moet vliegen. Of doe het gewoon helemaal niet. Ook als je niet moet vliegen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus o.a. Fat Man Scoop.
Hij is 2 jaar jonger dan ik.![]()
Ik pas daar 3 x in
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja de chauffeur van Lady Di had ook het één en ander in zijn systeem zitten he?
Vraag maar aan Holleederquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
Dirty cash?
[ afbeelding ]
Gewoon ff witwassen!
Ahh, gelukkig.. geluidsissues zijn lokaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:34 schreef ToT het volgende:
OMEN III!!!!!!!!!!
En de goede versie, zo te horen!!!!
Geen geluid meer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, gelukkig.. geluidsissues zijn lokaal![]()
Breakaway, y u do me like dis?
werd alleen maar geminimaliseerd weergegeven, rechtsklik:Maximize *crash*quote:
Insoquote:
Ja gister!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Inso
Hoe is het met de kleine viking? Eén jaar nu toch?
Ola!quote:
Gefeliciteerd met de kleinequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja gister!![]()
Super druk hier! Maar wel heul goed![]()
Hoe is het hier?
[..]
Ola!
Dank dank! Jaar ging veel te snel!quote:
Totje! Hoe gaat het kerelquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel: DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!![]()
Kijk dezelfde geboortedag dus als Elvis Presley & David Bowiequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja gister!![]()
Super druk hier! Maar wel heul goed![]()
Hoe is het hier?
Ja gaat z'n gangetje he!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank dank! Jaar ging veel te snel!
[..]
Totje! Hoe gaat het kerel
quote:
whehehehquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat het "Ik heb een eigen kut" was, dat Mama Appelsapje.
Ey dudequote:
Dit is Herbie Hancock - Cantaloupe Island... Dé originele waar veel van gecoverd hebben, incl. Us3 dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Deze rustige (originele?) versie ken ik niet eens!
Dit is het Herbie Hancock origineel uit 1964quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Deze rustige (originele?) versie ken ik niet eens!
Yep, als jazz musicus dien je dit tot je standaard repertoire te rekenen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is het Herbie Hancock origineel uit 1964
Wordt tot een van de klassiekers uit de Jazz gerekend
Een soort van Giel Beelen sessiequote:
quote:
Dat wordt juist betwistquote:
Ohh Voice Of Russia, en ze was uit Ukrainequote:
Ja, en in Engeland hadden ze een Nederlander die het hier net niet had geredquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
Ach hier hadden we toch ook die homofiele gozer uit Ierland of zo die met een talentenjacht meedeed?
Ah okee!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en in Engeland hadden ze een Nederlander die het hier net niet had gered
ToT, nu heb ik net met moeite twee pillen weggeslikt, en daar ging het laatste deel van mijn shaggie bijnaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
Inso in slaap gevallen, geheel tegen zijn normale doen en username in?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT, nu heb ik net met moeite twee pillen weggeslikt, en daar ging het laatste deel van mijn shaggie bijna
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mocht je nog shag nodig hebben; volgens mij kan ik nog wel een half pakkie uit de stofzuiger halen hoor!![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]nee ik heb de andere helft hier nog
![]()
![]()
Dronken shaggies rollen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En aansteken terwijl het niet dichtgeplakt is!
Doet me enigszins denken aan Apocalyptica..quote:
Joh, jou ook al?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me enigszins denken aan Apocalyptica..
Ik denk niet aan Anouk, krijg ik nachtmerries vanquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk niet aan Anouk, krijg ik nachtmerries van
Ik wist niet of ik deze al had gedraaid, een keerquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Die 2e heeft wel een heel doffe sound, en sowieso vind ik de opname niet echt je van het.
Maar wel tof dat ze Nirvana doen!
Coolcool!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:30 schreef knokkels het volgende:
Charlie Wilson heeft nog na zijn carriere bij de Gap Band, bij Eurythmics gezeten als (achtergrond-)zanger.
En later is hij een samenwerking met Snoop Dogg aangegaan. Die horen jullie zo
quote:
quote:Het bekendst is zijn samenwerking met Snoop Dogg, die eerder de Gap Band-hit I don't believe you wanna get up and dance (Oops upside your head) bewerkte tot Snoop's upside ya head. Zo is Charlie Wilson te horen op Beautiful en Signs. Op Beautiful wordt hij Uncle Charlie Wilson genoemd.
Hebben zíj geen tekenaars onder hun gelederen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
En deze was aan het begin van de avond al online:
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben zíj geen tekenaars onder hun gelederen?![]()
Zal toch wel
quote:
twitter:GeneraalDeKruif twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:36:22Terrorisme zal ons niet splijten, maar juist samen brengen. Met oprechte mensen, van alle religies, iedere geaardheid en alle rassen. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]twitter:GeneraalDeKruif twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:36:22Terrorisme zal ons niet splijten, maar juist samen brengen. Met oprechte mensen, van alle religies, iedere geaardheid en alle rassen. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
Een van de daders aanslag Parijs zou ID-kaart in gestolen zwarte Citroen C3 hebben laten liggen. Slim.
Dat is echt TÉ makkelijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]twitter:GeneraalDeKruif twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:36:22Terrorisme zal ons niet splijten, maar juist samen brengen. Met oprechte mensen, van alle religies, iedere geaardheid en alle rassen. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht een vrije avond te hebben nu mijn auto stuk is, heeft mjin dochter gewoon een andere auto geritseld, dus was ik alsnog de Sjaak
En ik me maar afvragen hoe dat geregeld zou moeten worden ..._O-quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht een vrije avond te hebben nu mijn auto stuk is, heeft mjin dochter gewoon een andere auto geritseld, dus was ik alsnog de Sjaak
Als ik mag, als niemand anders wil..quote:
gwoon haar instructrice opbellen: mogen we je auto lenenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen hoe dat geregeld zou moeten worden ..._O-
Hoi Symph
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gwoon haar instructrice opbellen: mogen we je auto lenen
LOLquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gwoon haar instructrice opbellen: mogen we je auto lenen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Maar wat voor instructrice? Van paardrijden?
dus zeg maar haar galop-instructrice?quote:
Serge Gainsbourg - En Melody ... Ik had me er wat anders bij voorgesteld tbhquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
dus zeg maar haar galop-instructrice?
Ik schijn wat terrorisme gerelateerde muziek te hebbenquote:
quote:
SPOILER: actualiteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILER: actualiteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer zeker!
![]()
Geniaal tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef ToT het volgende:
Echt die schijnbare randomness van zijn articulatie, klemtoongebruik, ritme enz!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Zeker! GeweldigSPOILER: actualiteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het heeft echt iets "deranged". Zéker met zijn stemquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft daadwerkelijk iets scary's!![]()
Ook met die geluiden erbij enzo!
Echt wel!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het heeft echt iets "deranged". Zéker met zijn stem
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal mijn mening maar een beetje voor me houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |