Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ff kijken of het nog wat op gang wil komen of niet, maar die beat is al erg saai.
Erger nog... het is de muziek van nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopen
Het doet me meer begin '00s aan eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet de muziek van de nabije toekomst zijn, mag ik hopen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Erger nog... het is de muziek van nu.
De toekomst is technisch gezien toch ook nu?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Erger nog... het is de muziek van nu.
Nee dat was zonet. De toekomst is straks!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
De toekomst is technisch gezien toch ook nu?
yay, een millenium revival...quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het doet me meer begin '00s aan eigenlijk.
Topquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Vance Joy - Riptide
[ afbeelding ]
Top of Flop?
U riep?quote:
Als de rest van de muziek wat we net gehoord hebben een guideline is, moet deze echt wel slagen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Melting het volgende:
Nee.... dit gaat tussen de 25 en 30 eindigen. Geen topper.
Dan noteer ik wel top want een flop is het pas als het helemaal niet in de top40 komtquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Melting het volgende:
Nee.... dit gaat tussen de 25 en 30 eindigen. Geen topper.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
avond kan nog mooi een stukje meekrijgen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
Broertje!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit word een topje
Iets moet toch wel slagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de muziek wat we net gehoord hebben een guideline is, moet deze echt wel slagen!
Hozier is een echte hit geworden, dat hadden wij al voorspeld. Alleen verdween die toch eerst uit de tipparade en pas 1,5 maand later werd het alsnog een hit.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 2x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 2x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
Ik was aan het wachten op de uithaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
Dus 3x top, 2x flop en een pond goedkoop gehakt.
En hij is erg populair op dit moment.quote:
We got a badass over herequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, never mind @ badass!
liedje was maar so-soquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hij is erg populair op dit moment.
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
BLOODY HELL!!!!
Is ze echt zo'n ouwe kraai ondertussen dat ze dat met al deze special effects moet verbloemen?
Bubbles.... ben jij de top 40 kenner hier?quote:
Let maar op....quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo gozer, de '80s zijn al voorbij hoor!
Over een paar weken weten we hetquote:
quote:
Hey kijk, het jongere broertje van McGeekquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, never mind @ badass!
Why?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Bubbles.... ben jij de top 40 kenner hier?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef ToT het volgende:
Christus te paard, meid! Ga je alsjeblieft om je kleinkinderen druk maken!
Top!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
Hardwell & W&W ft. Fatman Scoop - Don’t Stop the Madness
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ik zei daarstraks dat ik verwachtte dat jij wel goed in zou kunnen schatten of deze muziekjes die Muis draait top of flop worden.quote:
Oooooh zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks dat ik verwachtte dat jij wel goed in zou kunnen schatten of deze muziekjes die Muis draait top of flop worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:53 schreef Melting het volgende:
Wat een herrie.
Zal ook wel top worden.
Leuke samenwerking ook met Fatman Scoopquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit echt plezierig klinken
Had je plannen, ToT?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow haar dochter is inmiddels al legaal!Wat vliegt de tijd!
Had je interesse?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow haar dochter is inmiddels al legaal!Wat vliegt de tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |