Bwoah als je maar ruim spoelt je kan 'm ook ff voorzichtig bij de pomp afspuiten als die vlakbij je huis is en dan nog ff thuis een warm sopje erover.quote:
Ja dat denk ik ook, ik houd het aantal km's bij per ketting maar dat zegt niks over de omstandigheden waarmee gereden is. Op mijn Lorini maak ik km's aan 20 avg en alleen maar remmen en optrekken vaak in slechte weersomstandigheden. Dan slijt het veel harder.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:40 schreef Oksel het volgende:
Moet alleen nog even zo'n kettingchecker hebben. Daarmee bespaar je volgens mij echt veel geld op cassettes
Das waar maar meer dan 500 km moet toch wel gaan.....quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Tja als je veel in slecht weer rijdt gaat het zwz hard met de lagers enzo. Verder ben jij ook wel type "sloper" kano. Vraag me af of je binnenkort nog een x een crank in 2 breekt ofzo.
Hou je je trainingen weer geheim?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Patroon het volgende:
Wegen waren bij mij vandaag droog. Dan hoef ik niet schoon te maken toch?
Heb vanochtend nieuwe 105 achter derailleur gemonteerd op de winterfiets. De ander was teveel speling op gekomen, kon ik niet meer goed afstellen.
Nu met nieuw binnenblad, cassette, ketting en derailleur voor kleine 100eur, fiets weer als nieuw.
Je denkt uiteindelijk op talent bij de elites terecht te komen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Patroon het volgende:
Nee, heb nog niks gedaan sinds ik terug ben.
Patroon probeert de concurrentie te laten denken dat hij niet traint...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou je je trainingen weer geheim?
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag met een concurrent van Patroon getraind. Die jongen fietst hard.
Die jongen fietst altijd hard van november tot einde van de trainingskoersenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag met een concurrent van Patroon getraind. Die jongen fietst hard.
Hij heeft twee keer het DK Tijdrijden Elite en een paar mooie amateurkoersen op z'n palmares staan. Trainingskoersen heeft ie nog nooit gewonnen zelfsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die jongen fietst altijd hard van november tot einde van de trainingskoersen
Ja mag gezegd, hij is goed!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer het DK Tijdrijden Elite en een paar mooie amateurkoersen op z'n palmares staan. Trainingskoersen heeft ie nog nooit gewonnen zelfs
gefeliciteerd , nu nog een foto dat mevrouw helemaal onder de taart zitquote:
Hebben we een keer geen topic vol babyfoto's, ga je er om vragenquote:Op maandag 12 januari 2015 06:42 schreef dop het volgende:
[..]
gefeliciteerd , nu nog een foto dat mevrouw helemaal onder de taart zit
quote:Op maandag 12 januari 2015 07:58 schreef dop het volgende:
zo af en toe wat baby spam stoort me totaal niet
zijn vast en zeker de mannen zonder kids, en vrouw met klapperende eierstokken die zich er wat ongemakkelijk bij voelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 07:58 schreef dop het volgende:
zo af en toe wat baby spam stoort me totaal niet
zijn vast en zeker de mannen zonder kids, en vrouw met klapperende eierstokken die zich er wat ongemakkelijk bij voelen
Fok zou die facebook app moeten invoeren dat automatisch iedere baby foto wordt vervangen door een foto van bier, voetbal of tieten.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij stoort het niet heel erg hoor, maar dit is natuurlijk wel een topic voor wielrenners. Voor de babyfoto's is er OUD. Natuurlijk is zo nu en dan een foto niet erg.
Ik heb er laatst ook op geoefend. Ik voorspel dat ik de Nederlands kampioen van 2015 ga wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nationaal kampioen worden zonder ketting
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fok zou die facebook app moeten invoeren dat automatisch iedere baby foto wordt vervangen door een foto van bier, voetbal wielrennen of tieten.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
De eerste 200 van het jaar zit erop. Tussen heen en terug zat een uur verschil, terug sneller. Ben ff naar de Citadel gefietst. Grote stukken hetzelfde als bij het brevet, alleen de aanloop dwars door Luik (dat doe ik jullie niet aan op 1 maart).
Sodemieters, <20 km/uur gemiddeld.... Natuurlijk wel hoogtemeters maar dan nog, ik zou niet graag 10 uur op de fiets zitten met zo'n snelheidquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
De eerste 200 van het jaar zit erop. Tussen heen en terug zat een uur verschil, terug sneller. Ben ff naar de Citadel gefietst. Grote stukken hetzelfde als bij het brevet, alleen de aanloop dwars door Luik (dat doe ik jullie niet aan op 1 maart).
Doe ik elk jaar tijdens het vakantiefietsen...gemiddelde van 15 km vaak. Alleen rijdt ivo in die 10 uur een stuk verder dan ikquote:Op maandag 12 januari 2015 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sodemieters, <20 km/uur gemiddeld.... Natuurlijk wel hoogtemeters maar dan nog, ik zou niet graag 10 uur op de fiets zitten met zo'n snelheid
Oh dus van een Brooks zadel ga je langzaam fietsen?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Doe ik elk jaar tijdens het vakantiefietsen...gemiddelde van 15 km vaak. Alleen rijdt ivo in die 10 uur een stuk verder dan ik![]()
Brooks, baby, Brooks.
Gaan we met 1 auto naar de VF/Kasteelcross? Heb er wel weer zin in. Klaas aanmoedigen in zijn nieuwe trui. Wat wil je graag bekijken op de beurs?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh dus van een Brooks zadel ga je langzaam fietsen?
http://ilovechrisbaker.com/unbaby-me/quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Tommeke het volgende:
Hoe kan je die facebook app installeren? Ik zit een beetje in zo'n leeftijd dat je kinderen gaat krijgen, dus ik zie een hoop facebookvriendjes constant hun kroost online zetten
Dinges heeft 56 fotos geplaatst:quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Tommeke het volgende:
Hoe kan je die facebook app installeren? Ik zit een beetje in zo'n leeftijd dat je kinderen gaat krijgen, dus ik zie een hoop facebookvriendjes constant hun kroost online zetten
Als iedereen mee gaat die mee wil, dan zullen we misschien met 2 auto's moeten rijden. Zijn ook 2 niet-foks fietsmaatjes van me.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaan we met 1 auto naar de VF/Kasteelcross? Heb er wel weer zin in. Klaas aanmoedigen in zijn nieuwe trui. Wat wil je graag bekijken op de beurs?
Lekker Tongerlo prior ook nadien in dat fraaie café.
Uurtje factuurtjequote:Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
Belt oude kennis van me op. Hij wil een nieuwe groep op zijn fiets. Wil veloce maar heeft oude 105 groep.
Paar vragen gesteld over hoeveel speed hij nu heeft, wist hij niet eens, ook niet lengte cranks, voorderrie, dubbel of compact, etc.
Lang verhaal kort gemaakt ik ga die fiets voor hem ombouwen met veloce en khamsin wielset.
Mijn auto doet het weer dus ik kan ook rijden ik kan alleen maar 1 iemand meenemen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als iedereen mee gaat die mee wil, dan zullen we misschien met 2 auto's moeten rijden. Zijn ook 2 niet-foks fietsmaatjes van me.
Ik ben zelf nog steeds snotterig en niet topfit. Wil er graag heen, maar niet als ik een groen spoor achterlaat op die beursvloer.
Je hebt toch al een slechtweerfiets?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:43 schreef very het volgende:
Kent iemand deze fiets? Het is een Red Bull Pro-SL3000.
Ik ben op zoek naar een "slecht-weer-fiets" voor pakweg 300 euro.
Iemand die me kan vertellen of dit een goede zou zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hard frame, stuurt strak, Full Carbon voorvork. Afmontage is meerendeel Ultegra (remmen, achterderailleur), FSA crankset 53-39, en Dura-Ace bar-end shifters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |