quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Levitas het volgende:
Dit is 'r. M`n liefjeIk kan niet wachten om zo samen lekker een tochtje door die wind te gaan maken
![]()
[ afbeelding ]
Ik had ff op Google gezocht, en toen las ik dit:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende meer effe op youtube kijken naar een hulpfilmpje
Waarschijnlijk zat/zit je wiel er gewoon scheef in
Alleen las ik niet steeksleutel OF inbussleutel, maar EN. En de enige combinatie van die 2 schroefjes zijn diegene die ik los heb gedraaid en waar die veer tussen zit.quote:Wanneer bij het aantrekken van de rem, de remblokjes niet gelijktijdig aangrijpen op de velg, moeten de remhoeven worden afgesteld zodat deze aan beide kanten een gelijkmatige afstand hebben. Dit kun je met een platte steeksleutel of imbussleutel afstellen.
Joh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef Levitas het volgende:
En de enige combinatie van die 2 schroefjes zijn diegene die ik los heb gedraaid en waar die veer tussen zit.
TIP: NOOIT DOEN!
Flink aan 't klussen geweest ja. Sweetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook aant knutselen geweest vandaag.
Lorini heeft nieuwe:
-ketting
-cassette
-derriewieltjes
-remblokjes
Verder met de Gios slopen, en cranks gemonteerd, remmen, derries, nieuw stuurbocht en pen, nieuw zadeltje ook. Ben nog niet klaar maar morgen maar weer verder ermee. Tis nu toch boutweer dus kan ik dat mooi effe fixen.
[ afbeelding ]
Manual gedownload
[ afbeelding ]
nieuwe derrie
[ afbeelding ]
Cranks eraf en cups ook
[ afbeelding ]
Stuur met minder reach, iets korter en 10mm kortere stuurnok
[ afbeelding ]
Nieuw zadeltje
[ afbeelding ]
Cranks gemonteerd
heb nog wel een setje liggen allleen iets meer gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:12 schreef Andyy het volgende:
Ook ik ben aan het klussen, heb een nieuw stuurtje. Alles losgehaald van m'n vorige stuur, gemonteerd op de nieuwe, shifters erop geplaatst en tape erop. Nu blijken de shifters niet evenhoog te staanStomme chinezen.
Niet gekocht, stond nog een oude duell op de zolder bij schoonmoederlief.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef Z het volgende:
Muzas, wat heb jij voor "opknappertje" gekocht?
Duellquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet gekocht, stond nog een oude duell op de zolder bij schoonmoederlief.
Heeft ie al eens gepost. Was een oranje dacht ik. Ook nog een andere zat erbij maar dat was niet zo'n beste.quote:
Mooi klushok kaasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook aant knutselen geweest vandaag.
Lorini heeft nieuwe:
-ketting
-cassette
-derriewieltjes
-remblokjes
Verder met de Gios slopen, en cranks gemonteerd, remmen, derries, nieuw stuurbocht en pen, nieuw zadeltje ook. Ben nog niet klaar maar morgen maar weer verder ermee. Tis nu toch boutweer dus kan ik dat mooi effe fixen.
[ afbeelding ]
Manual gedownload
[ afbeelding ]
nieuwe derrie
[ afbeelding ]
Cranks eraf en cups ook
[ afbeelding ]
Stuur met minder reach, iets korter en 10mm kortere stuurnok
[ afbeelding ]
Nieuw zadeltje
[ afbeelding ]
Cranks gemonteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:26 schreef Patroon het volgende:
Ik was vandaag blij met mijn triple op mijn wintefiets.
Hoe hard fiets je dan qua wattage? Ik heb vandaag wel een paar keer de 24 ofzo gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen pm op de winterfiets, maar qua gevoel ik er nu bij heb kan je tegen zo'n windkracht 8 intrappen met zo'n 15km/h, qua wattage wel vergelijken met 26-28 kmh met neutrale wind*quote:Op zondag 11 januari 2015 15:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe hard fiets je dan qua wattage? Ik heb vandaag wel een paar keer de 24 ofzo gebruikt.
Ik denk wel met 30 per uur. Hier waaide het ook hard, heb afgezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb geen pm op de winterfiets, maar qua gevoel ik er nu bij heb kan je tegen zo'n windkracht 8 intrappen met zo'n 15km/h, qua wattage wel vergelijken met 26-28 kmh met neutrale wind*
*schatting op basis van het gevoel wat ik nu heb bij verschillende wattages
Ja zou ook kunnen. Lastig om hf laag te houden. cadans is dan ook veel te laag met die lage snelheid. Moest ook 6x 3min op treshold. Die heb ik op een industrieterrein, tussen de gebouwen, afgewerkt. Dat ging prima. Tegen de wind in beuken, omdraaien en freewheelend herstellen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk wel met 30 per uur. Hier waaide het ook hard, heb afgezien.
En nog faut, doppie toch......quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef dop het volgende:
wat een bagger cross met verrasende winnaar
Tis gewoon kut als je een zooi nieuwe spullen besteld en er dan achter komt dat je een nieuwe body moet kopen en zoals nu dat je pedaal stuk isquote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef Gripper het volgende:
Alles gaat altijd stuk. Klotesport is t. En dure hobby ook.
Ja meeste wel denk ik anders ff goed afspoelen na de training dan kan het best.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef Oksel het volgende:
Is 't zout al beetje van de weg? Mn viesweerfiets is kapot.
Vandaag niet getraind, Jan Glorie (die eerst fietsen op maat liet maken voor je, bedrijfsmatig) heeft vanochtend een training gegeven. Bewust niet gegaan omdat ik a.s. dinsdag maximaal test heb, en gisteren m'n poten nog pijn deden van andere trainingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |