De vraag die ik dan heb mag je je afvragen hoeveel moslims daar bij zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef L3gend het volgende:
Demonstraties in heel Frankrijk
Bordeaux
[ afbeelding ]
Parijs
[ afbeelding ]
Datzelfde geldt trouwens voor de meeste pvv-tokkies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk de taalvaardigheden van onze medelanders moet beoordelen (zonder vooroordelen) moet ik helaas zeggen dat ze de Nederlandse taal en vaak ook niet de Engelse machtig zijn. Zelfs als ze hier zijn opgegroeid/geboren/etc.
Dat heb jij zo even kunnen zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik heb de foto's online ook even bekeken. Mooi dat de mensen de straat op gaan maar wederom geen moslim te zien bij die demonstraties
Klopt, dan gaan er maar 100 miljoen onschuldige burgers dood. Prima oplossing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
We zouden eens moeten stoppen met die precisiebombardementen. Kosten miljoenen en schieten er niks mee op. Gewoon alles platgooien en er is ook niemand meer die er boos om kan worden.
Logisch dat die zich niet durven te vertonen, ik zou me dan ook niet heel prettig voelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik heb de foto's online ook even bekeken. Mooi dat de mensen de straat op gaan maar wederom geen moslim te zien bij die demonstraties
twitter:ahmedmarcouch twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:19:28Ik rouw mee met de nabestaanden. Als Parijs morgen 18 uur de mars houdt, laten wij op dat moment ook in Nederland... http://t.co/zvgA1Gm3ni reageer retweet
Dan worden er posts gedeletequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef superniger het volgende:
Topic verspringt steeds.
Erg vervelend.
Actualiteit is niet zijn ding zekerquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:48 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ahmedmarcouch twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:19:28Ik rouw mee met de nabestaanden. Als Parijs morgen 18 uur de mars houdt, laten wij op dat moment ook in Nederland... http://t.co/zvgA1Gm3ni reageer retweet
Hier winnen terroristen. De komende dagen zullen mensen massaal Mohammed-cartoons delen en kranten zullen zulke cartoons afdrukken. Als dat overgewaaid is, dan durft niemand meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk er anders over, ik heb nog nooit meegemaakt dat terroristen winnen.
Nee okéquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot internet, radio of tv op zijn of haar werk...
Nouja dan accepteren we maar het feit dat ontschuldige agenten op straat worden doodgeschoten en als iemand (bijv een krant) iets slechts zegt over moslims? Die moet dan ook dood....quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:48 schreef Aires het volgende:
[..]
Klopt, dan gaan er maar 100 miljoen onschuldige burgers dood. Prima oplossing.
....
Stille tochtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Laten we hier een stille tocht houden. Daar zijn we altijd zo goed in
Nederlanders onder elkaar, ja dat ken ik. Maar te beroerd om te staken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Wilders heeft toch vanmiddag de oorlog uitgeroepen? Zal weinig stils aan zijn dan...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |