SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.
wow.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De user heeft ongeveer hetzelfde effect
Zeg MrStylo. Is dit nu toeval of zat je op mijn golflengte te piraten?!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg MrStylo. Is dit nu toeval of zat je op mijn golflengte te piraten?!
bah zij is echt engquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee elke meid in dit topic lijkt op Ebru Umar of erger.
Jij bent Marokkaanse dus dat geloof ik best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jammer, want ons karakter is ook fucked up.
Ja voor je het weet ligt je huis onder de bommen alleen al voor deze reactie. xooquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaanse dus dat geloof ik best.
Zal zo AIVD linken naar dit topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja voor je het weet ligt je huis onder de bommen alleen al voor deze reactie. xoo
Oh dat hoeft niet hoor, ik word al gevolgd sinds de dag dat ik me heb aangesloten bij IS en ze online aanmoedig.quote:
Kürtlerquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Uberhaupt weinig ekte ekte Turken op fok. Meeste zijn koerden ()
Gewoon parasiteren toch. Zo rollen ze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef xminator het volgende:
Uberhaupt weinig ekte ekte Turken op fok. Meeste zijn koerden ()
Ik zat juist na een halve bord yaprax al vol. Laatste paar dagen eet ik echt slechtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef Che_ het volgende:
Niet te stillen honger deze tijden. #winterstruggles
Wss slaap je ook slechtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat juist na een halve bord yaprax al vol. Laatste paar dagen eet ik echt slecht
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
Waking up with ma boner on. nananana
alleen als je mah boob post.quote:
Wel t-mobile maar volgens mij trekt het slechter dan t-mobile zelf doet (afgaande op reviews)..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
https://www.choozze.nu/.
Hm, die Zero is op zich wel interessant als je weinig belt en internet... Wel T-Mobile als netwerk.
100 mb internet.. op in 1.5 dag bij mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
Hm, die Zero is op zich wel interessant als je weinig belt en internet... Wel T-Mobile als netwerk.
dealquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alleen als je mah boob post.
Vage sitequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
Hipsters.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef xminator het volgende:
welke idioot gaat er nou 3 euro voor koffie van starbucks betalen als je op de afdeling een goede koffieapparaat heeft staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kocht best vaak dure koffie op mijn werk. Maar dat deed ik alleen, zodat ik weg van mijn bureau wasquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef xminator het volgende:
Sinds kort hebben wij starbucks op werk, welke idioot gaat er nou 3 euro voor koffie van starbucks betalen als je op de afdeling een goede koffieapparaat heeft staan? Wie verzint dit.
Betekent dat er geld te halen valt bij jullie, dus er zal genoeg animo zijn. Krijgt de werkgever betaald? Zo ja, lijkt me een win-win voor Sb en je werkgever dan. Tja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef xminator het volgende:
Sinds kort hebben wij starbucks op werk, welke idioot gaat er nou 3 euro voor koffie van starbucks betalen als je op de afdeling een goede koffieapparaat heeft staan? Wie verzint dit.
Die is dan ook echt extreem lelijk, de Foksters hier zijn juist wel knap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee elke meid in dit topic lijkt op Ebru Umar of erger.
Bij Starbucks krijg je wel een beker die je mee naar huis en Facebook mag nemenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef xminator het volgende:
I dont know.. Beetje domme zet. Paar maanden geleden hebben ze koffieapparaten van ~20k euro gekocht en geplaatst op de afdelingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Betekent dat er geld te halen valt bij jullie, dus er zal genoeg animo zijn. Krijgt de werkgever betaald? Zo ja, lijkt me een win-win voor Sb en je werkgever dan. Tja..
Weet niet hoe alle vrouwen in dit topic eruitzien, maar wat ik heb gezien beviel me wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is dan ook echt extreem lelijk, de Foksters hier zijn juist wel knap.
Fraps in de zomermaanden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij Starbucks krijg je wel een beker die je mee naar huis en Facebook mag nemen
Ik heb geen enkele vrouw uit deze reeks ooit IRL gezien dus kan er niet over oordelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
Weet niet hoe alle vrouwen in dit topic eruitzien, maar wat ik heb gezien beviel me wel.
#smooth #inlikken #heyweissman
Valt toch best meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |