SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.
wow.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De user heeft ongeveer hetzelfde effect
Zeg MrStylo. Is dit nu toeval of zat je op mijn golflengte te piraten?!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg MrStylo. Is dit nu toeval of zat je op mijn golflengte te piraten?!
bah zij is echt engquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee elke meid in dit topic lijkt op Ebru Umar of erger.
Jij bent Marokkaanse dus dat geloof ik best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jammer, want ons karakter is ook fucked up.
Ja voor je het weet ligt je huis onder de bommen alleen al voor deze reactie. xooquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaanse dus dat geloof ik best.
Zal zo AIVD linken naar dit topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja voor je het weet ligt je huis onder de bommen alleen al voor deze reactie. xoo
Oh dat hoeft niet hoor, ik word al gevolgd sinds de dag dat ik me heb aangesloten bij IS en ze online aanmoedig.quote:
Kürtlerquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Uberhaupt weinig ekte ekte Turken op fok. Meeste zijn koerden ()
Gewoon parasiteren toch. Zo rollen ze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef xminator het volgende:
Uberhaupt weinig ekte ekte Turken op fok. Meeste zijn koerden ()
Ik zat juist na een halve bord yaprax al vol. Laatste paar dagen eet ik echt slechtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef Che_ het volgende:
Niet te stillen honger deze tijden. #winterstruggles
Wss slaap je ook slechtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat juist na een halve bord yaprax al vol. Laatste paar dagen eet ik echt slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |