Hoor ik daar Boston?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Boston denken, die werden ook gevonden. We zullen zien.
Zo dicht bij Nederland al!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Op radio zeggen ze juist dat er een klopjacht bezig is in St. Denis.
Dat is in het noorden dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Op radio zeggen ze juist dat er een klopjacht bezig is in St. Denis.
Een getrainde aap is nog steeds een dom wezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Deze gasten zijn wel wat intelligenter dan die prutsers uit Boston.
Neuh, moslims. Veel meer dan andere gelovigen of niet gelovigen. Ze worden bij hordes geëxecuteerd.quote:
Of in een banlieu. Daar durft de politie niet eens in te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ze worden toch nooit gevonden, in de metro zijn die pakken etc uitgedaan, en zitten nu aan een kapsalon ala france.
Maakt mij allemaal niet uit kerel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En jij denkt dat zijn opmerkingen daadwerkelijk iets bijdragen aan een debat? Die gast zit alleen maar mensen op te hitsen met zijn domme gelul. Hij hoeft van mij niet doodgeschoten te worden (typisch dat dit ervan gemaakt wordt) hoor. De reden dat ik met het voorbeeld van Parijs kwam is omdat 'ie over de rug van die slachtoffers weer eens zijn achterlijke politiek moet bedrijven. Ik heb liever één van die cartoonisten dan Quinsy hoor.
Vond 'm altijd lijken op Michiel Romein in een legerpakje.quote:
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
België zou ook nog goed kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef nils7 het volgende:
Zal je zien dat ze straks in NL ondergedoken zitten...
Iedereen kan wel iets roepen, daar heeft ze zeker een punt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Goede tweet van Karin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
Dat zou je 10 strafpunten opgeleverd hebben in QI. Volgens Stephen Fry staan er ruim 600 geboden in Deuteronomium.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja vreselijk man, je steun betuigen. Hoe durven ze!
[..]
In de bijbel staan er om precies te zijn 10.
Wel slim want dan krijgen ze een gratis huis, coaching en een uitkering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef Ratsnest89 het volgende:
Die gasten kunnen al makkelijk ergens in holland zitten.
Nee, jij sprak mij er op aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar spreek je mij op aan?
Ik vind het nogal ironisch dat hij vraagt om beveiliging voor moskeeën waar nog geen slachtoffer bij is gevallen, maar even vergeet dat er vandaag 12 mensen zijn doodgeschoten, door gebruikers van moskeeën.
Maar ze zullen vast niet nu weer hun 'gewone' leven oppakken om nooit weer wat van zich te laten horen. Ze zullen vast vroeg (vandaag of morgen) of wat later wel weer ergens opduiken vrees ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Deze gasten zijn wel wat intelligenter dan die prutsers uit Boston.
Waarschijnlijk dood door zelfmoord.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat deze lieden nog wel gevonden worden.
Is dat zo? Kan je aangeven op basis waarvan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wel slim want dan krijgen ze een gratis huis, coaching en een uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |