Dan weet je weer genoeg over die apenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Klinkt logisch, is een van de grootste banlieuesquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Op radio zeggen ze juist dat er een klopjacht bezig is in St. Denis.
Snel zo'n bribe ding zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef Groby het volgende:
3000 agenten... de schutters hebben inmiddels wel 5 sterren nu.
Vertel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wel slim want dan krijgen ze een gratis huis, coaching en een uitkering.
Ben je dat opeens niet meer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
waarna jij mij begon uit te maken voor trolletje
Zo worden terugkerende Syrië-gangers ook behandelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan je aangeven op basis waarvan?
Wat een gezwets weer. Dat zijn hele andere geloven als de islam. Wat je eerder een ideologie kan noemen omdat het alles bepaalt in het leven van mensen die er in geloven. Zie dan nou eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef erodome het volgende:
[..]
En het jodendom en het christendom.
Toch zijn er talloze interpretatie's van al die geloven en ziet het er niet naar uit dat er snel 1 uitleg zal zijn.
Was het niet gewoon wilders of het gebrek aan stageplekken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Waarom zouden ze dan moeite doen om te ontsnappen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dood door zelfmoord.
Het zou me niks verbazen als ze uit syrië zijn (terug) gekomen.
twitter:derksauer twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:33:28Tomorrow cartoon #CharlieHebdo on frontpage of all european newspapers? reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou gewoon in de space mountain gaan kijken als ik die agenten was.
Kan je mij daar meer over vertellen. Vast wel een bron daarvoor. Gratis woning enzo. Dat Franse Syrie gangers in Nederland recht hebben op allerlei voorzieningen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo worden terugkerende Syrië-gangers ook behandelt.
Dat is het 'eerlijke verhaal' van de PvdA.
het is allemaal gebaseerd op gebakken lucht...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een gezwets weer. Dat zijn hele andere geloven als de islam. Wat je eerder een ideologie kan noemen omdat het alles bepaalt in het leven van mensen die er in geloven. Zie dan nou eens.
Oh het was zeker niet de beste timing van mij en ik had het ook niet moeten posten (de opmerking schoot in het verkeerde keelgat) maar beweren dat ik zou vinden dat Quinsy doodgeschoten moet worden is gewoon onzin. Dat heb ik niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt mij allemaal niet uit kerel.
Jij kwam met die opmerking over Parijs. Misschien even nadenken voordat je zoiets schrijft?
Wilders is al te druk bezig een slaatje uit dit nieuws te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was het niet gewoon wilders of het gebrek aan stageplekken?
Oh dat is de juiste reactie !!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef NotYou het volgende:
twitter:derksauer twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:33:28Tomorrow cartoon #CharlieHebdo on frontpage of all european newspapers? reageer retweet
Waarom het daarbij laten? Waarom geen zionistisch complot, als je toch conspiracies gaat pushen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
Jij vraagt waarom ik jou erop aan sprak.quote:
Dat zou pas mooi zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef NotYou het volgende:
Mja, GroenLinks hè. Dan moet je het al niet van je verstand hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef UpsideDown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |