Wie volgt?quote:
I.i.g. niet door op de PVV te stemmen.quote:
lijkt me ook niet, neequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
I.i.g. niet door op de PVV te stemmen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach de moekes op werk hebben het nu over die pedo die euthanasie wil. De huidige mening is dat z'n pik en handen eraf moeten en hij terug moet in de maatschappij.
Tien jaar oude aflevering ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch weer eens vaker Southpark gaan kijken
Ja. Volgens Weisman begaf ik me daar idd al op glad ijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Die uit 't turkentopic waarschijnlijk
PCP-buks aanschaffen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef 16meter het volgende:
hoe lossen we deze kwestie op, jongens?
Het zijn hier gewoon een stelletje bromberen die best wel schattig zijn, op hun manier. Behalve No1. Die is eng.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Volgens Weisman begaf ik me daar idd al op glad ijs
Nou ja, dat deed ik ook toen ik hier mee ging posten. Blijkbaar hou ik van schaatsen!
Al voel ik me meer Bambi![]()
[ afbeelding ]
De barricaden op! #relnichtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
we gaan gwn in de verzet met ze4 allen
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.quote:
De user heeft ongeveer hetzelfde effectquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.
Shots fired.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De user heeft ongeveer hetzelfde effect
Ik wilde de vraag stellen. Ik denk ik doe t niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jou gun ik dat wel denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey clumsyquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto, wat een kansloos meelopertje ben je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |