Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het raar dat ik het feit dat m'n gay bff ontmaagd is opwindend vind?![]()
#durftevragen
Je maakt het onzichtbaar. Facebook bewaart alles. Je kan je profiel ook niet verwijderen, slechts inactief maken. Het is namelijk hun data. Net zoals de foto's die je bijv. via Whatsapp verstuurt. Het moment dat je ze verstuurt doe je afstand van je rechten op die foto. Instagram vast ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ga er ook mee kappen. Ben alles (is niet veel) al aan het deleten.
Ook je cookies van fb verwijderd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:09 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb m'n facebook nu denk ik iets van een maand gedeactiveerd, app verwijderd.
Nergens last van en scheelt een stuk razernij op een dag
Omdat de ene na de andere retard je tijdlijn blijft spammen met onzin. Verwijder je diegene, dan komt er wel weer een of andere hype met van die aids dankjewel filmpjes of nominaties met ijsemmers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef seto het volgende:
waarom zou je in godsnaam razernij voelen van facebook?
bohboh de dag dat m'n chick zo thuiskomt ren ik eerst naar de bouwmarkt om een schop te kopen en begin ik gelijk met het graven van een diepe kuil.quote:
echt nooit last vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat de ene na de andere retard je tijdlijn blijft spammen met onzin. Verwijder je diegene, dan komt er wel weer een of andere hype met van die aids dankjewel filmpjes of nominaties met ijsemmers.
Ik zit gelukkig niet op Instagram. En Whatsapp gebruik in nauwelijks. Ik ga wel weer SMS-en.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Je maakt het onzichtbaar. Facebook bewaart alles. Je kan je profiel ook niet verwijderen, slechts inactief maken. Het is namelijk hun data. Net zoals de foto's die je bijv. via Whatsapp verstuurt. Het moment dat je ze verstuurt doe je afstand van je rechten op die foto. Instagram vast ook.
Wel voor 31 januari doen, dan worden de nieuwe privacy van kracht dacht ik. Mogen ze o.a. je foto's gebruiken voor advertentiedoeleinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet op Instagram. En Whatsapp gebruik in nauwelijks. Ik ga wel weer SMS-en.
En op Facebook doe ik vrijwel niets meer. En dat die toko zelfs toetsaanslagen opslaat vind ik veel te ver gaan. Alleen daarom al ga ik zeer ws. "deactiveren".
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat de ene na de andere retard je tijdlijn blijft spammen met onzin. Verwijder je diegene, dan komt er wel weer een of andere hype met van die aids dankjewel filmpjes of nominaties met ijsemmers.
nee ik ook niet.quote:
Spoor jij wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het raar dat ik het feit dat m'n gay bff ontmaagd is opwindend vind?![]()
#durftevragen
Ik heb er serieus vrijwel geen last van. Gewoon updates uitzetten of verwijderen. Het liefste het laatste natuurlijk maar dat kan niet altijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |