stoer joh hequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Op facebook had ik neergezet dat meer kranten morgen de cartoons moeten plaatsen. Diverse linkse tjappies helemaal pissed off omdat ik niet stil sta bij de gevoelens van de gematigde moslims die daardoor wel eens gekwetst zouden kunnen worden...
Niet het uispreken van de steun maar het sentiment, dat zij dit menen. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook achterlijke meningen mogen geuit worden zolang die niet oproepen tot geweld. Ik ben het ook met ze oneens, maar ga niet onze rechten inleveren voor die prutsers.
Nee joh. Dat trekt veel te veel aandacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef raptorix het volgende:
Is dat van die gijzelaar nog steeds relevant?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)og-aan-de-gang.dhtml
Dan toch maar die ombouw tot Tesla Coil?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn staan ze bovenin de Eiffeltoren, hebben ze een goed overzicht en kunnen ze de rocket launcher goed mikken.
Vrij divers omdat veel sportclubgenoten erop staan...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Zegt ook iets over jouw vriendengroep op Facebook...
De politiek op indringede wijze, desnoods te vuur en te zwaard, laten weten dat ze hun beleid MOETEN wijzigen en al het Fundi tuig eruit flikkeren. Het wordt tijd dat we deze boodschap aan de voordeur van de bewuste politici gaan uitdragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan? Pogroms tegen moslims of zo?
Die gematigde moslims kunnen prima zelf bepalen wat ze doen. Daar hebben ze geen Ser_Ciappelletto, linkse medemens of Nielsch voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die gematigde moslims zouden vooral gekwetst moeten zijn door het feit dat debielen in hun naam zulke dingen doen.
Nogmaals, dat geldt ook voor rechts-radicalen, of het Dierenbevrijdingsfront. Allemaal mafklappers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet het uispreken van de steun maar het sentiment, dat zij dit menen. Dat is het probleem.
I LOL'edquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn staan ze bovenin de Eiffeltoren, hebben ze een goed overzicht en kunnen ze de rocket launcher goed mikken.
Staat er ook bij waar en wanneer ze hem weer kunnen ophalen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Vluchtauto wordt weggetakeld
Je kunt aan de buitenkant niet zien of iemand een fundamentalist is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De politiek op indringede wijze, desnoods te vuur en te zwaard, laten weten dat ze hun beleid MOETEN wijzigen en al het Fundi tuig eruit flikkeren. Het wordt tijd dat we deze boodschap aan de voordeur van de bewuste politici gaan uitdragen.
Daarnaast zouden we een voorbeeld aan Japan moeten nemen en een actief anti-islam beleid gaan voeren. In Japan krijgen islamieten bv geen asiel.
Verlopen APK.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam zeker met de NS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:52:04Nederlander ontsnapt aan aanslag omdat hij nog in de trein zat http://t.co/XSE0omSscF http://t.co/Oj0ejaf61c #CharlieHebdo reageer retweet
fout geparkeerd zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze een boete hebben gekregen voor fout parkeren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat er ook bij waar en wanneer ze hem weer kunnen ophalen?
Mensen zetten ook op Twitter wat hun avondeten was. Waarom maak je je er druk overquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Meesternadim het volgende:
Ik vind het altijd chanant dat politici altijd op twitter verklaren dat ze iets afschuwelijk vinden en afkeuren. Tuurlijk keuren jullie terrorisme af, zou gek zijn als jullie dat niet deden. Waarom moet het perse op twitter.
Zo hé, politici bedreigen en discrimineren op grond van religie. Weet je zeker dat je zelf niet per ongeluk een moslimextremist bent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De politiek op indringede wijze, desnoods te vuur en te zwaard, laten weten dat ze hun beleid MOETEN wijzigen en al het Fundi tuig eruit flikkeren. Het wordt tijd dat we deze boodschap aan de voordeur van de bewuste politici gaan uitdragen.
Daarnaast zouden we een voorbeeld aan Japan moeten nemen en een actief anti-islam beleid gaan voeren. In Japan krijgen islamieten bv geen asiel.
Beter dan die politici die iets zeggen over Geenstijl of conspiracy theorieën...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Meesternadim het volgende:
Ik vind het altijd chanant dat politici altijd op twitter verklaren dat ze iets afschuwelijk vinden en afkeuren. Tuurlijk keuren jullie terrorisme af, zou gek zijn als jullie dat niet deden. Waarom moet het perse op twitter.
Eens. Ondanks je spelfout.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Meesternadim het volgende:
quote:Ik ben geschokt door de gruwelijke en laffe aanslag in Parijs. Mijn gedachten gaan allereerst uit naar de nabestaanden van de slachtoffers, de gewonden en de medewerkers van Charlie Hebdo. Laten we ons realiseren dat dit een aanlag is op ons allemaal. Op onze Europese waarden van vrijheid en tolerantie. Terreur kan en mag het nooit winnen van onze vrije samenleving. En ze zal niet overwinnen als alle verbindende krachten zich verenigen in hun steun aan de voorvechters van het vrije woord en tolerantie.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan, maar als je dan "Kirov Reporting" hoort, kan zelfs een Tesla weinig uitrichten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan toch maar die ombouw tot Tesla Coil?
Er zit dus een organisatie achter, dat is duidelijk. Maar wie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
Fuck, ik dacht eerst dat dit weer een zelfmoordaanslag zou zijn maar dit is echt met militaire precisie gedaan. Dat maakt het wel een stuk enger eigenlijk...
Omdat dit Obama, Merkel, Cameron zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen zetten ook op Twitter wat hun avondeten was. Waarom maak je je er druk over
Stiekem juichen ze het wel toe want de profeet beledigen is iets wat niet moet kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Antaris het volgende:
Ik kan me wel vinden met de normale moslims die geen zin hebben in dit soort taferelen.
Die maken zichzelf wel nuttig in de samenleving.
Maar dit is wel goed nieuws voor Wilders uiteraard.
Ik zeg ze niet wat ze moeten doen. Ik zeg wat een normaal mens zou doen. Welke debiel vindt het erger dat er een cartoon geplaatst wordt dan dat er mensen door het hoofd geschoten worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die gematigde moslims kunnen prima zelf bepalen wat ze doen. Daar hebben ze geen Ser_Ciappelletto, linkse medemens of Nielsch voor nodig.
Daar bereiken ze de rest van de tokkies en beliebers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Meesternadim het volgende:
Wat gewone mensen doen kan me niets schelen, acties van politici hebben invloed op mij. Ik vind het populair-doenerij achter de rug van de slachtoffers via een onpersoonlijke forum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen zetten ook op Twitter wat hun avondeten was. Waarom maak je je er druk over
Die conclusie kun je niet trekken. Slechts dat de moslimextremisten zeer goed voorbereid waren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er zit dus een organisatie achter, dat is duidelijk. Maar wie.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Groby het volgende:
Hang terrorist omgekeerd op en geef de families een kaasschaaf. Loop met zonnebril op weg.
Beledigen moet ook niet kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stiekem juichen ze het wel toe want de profeet beledigen is iets wat niet moet kunnen.
Die plegen nu geen volkerenmoord, hebben geen eigen staat uitgeroepen, geen bewezen aanhang in Europa van duizenden die de wapens hebben opgepakt om deel te nemen aan het bloedbad aldaar en god mag weten hoeveel meer nog hier, wachtend om alsnog daarheen te vertrekken of anders hier toe te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals, dat geldt ook voor rechts-radicalen, of het Dierenbevrijdingsfront. Allemaal mafklappers.
Je vindt het wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Meesternadim het volgende:
Dit, ik zie er vrij onschuldig uit maar van binnen ben ik extreem kwaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt aan de buitenkant niet zien of iemand een fundamentalist is.
Ik las ergens dat ze zelf Al-quaida (of hoe je dat dan ook schrijft) zeiden, maar goed wie weet of dat waar is. Dat dit geen opwelling was lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er zit dus een organisatie achter, dat is duidelijk. Maar wie.
Nee, dat niet. Komen teksten als "wat Charlie Hebdo deed was fout, maar dit mag eigenlijk ook niet". Variant op waar twee vechten, hebben twee schuld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stiekem juichen ze het wel toe want de profeet beledigen is iets wat niet moet kunnen.
Een paar klotemarokkaantjes op een forum maak ik me niet druk over. Iets met bijzaken van hoofdzaken scheiden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die plegen nu geen volkerenmoord, hebben geen eigen staat uitgeroepen, geen bewezen aanhang in Europa van duizenden die de wapens hebben opgepakt om deel te nemen aan het bloedbad aldaar en god mag weten hoeveel meer nog hier, wachtend om alsnog daarheen te vertrekken of anders hier toe te slaan.![]()
Maar wijs vooral lekker naar anderen. "Die doen ook dit en dat." Niet dus.
De vraag is of de beste man al aangekomen is op de bestemming, aangezien hij vertraging had.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Iedereen maar haten op de NS.
Die staan met naam en toenaam allemaal bekend bij de inlichtingendiensten. Van Syriëgangers, radicale jongeren tot haatimams. Op welke grond ? Op grond van godsdientwaanzin en bloedorstig gedrag. En waarheen ? Naar het land waar zij of hun voorouders vandaan komen. Of van mij part op een onbewoond eiland. Dan kunnen ze elkaar haten en vermoorden. Als ze maar opzouten uit ons midden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe identificeer je die 'extremisten' en op welke grond ga je ze uitzetten? En waar naartoe?
"Chanant". Dat is een infantiel FOK!-grapje uit 2008 of zo waar sommige mensen nogal in zijn blijven hangen.quote:
Dat doet ie anders nooitquote:
Gekke mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zeg ze niet wat ze moeten doen. Ik zeg wat een normaal mens zou doen. Welke debiel vindt het erger dat er een cartoon geplaatst wordt dan dat er mensen door het hoofd geschoten worden?
Dat is nu helemaal niet rullevant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Chanant". Dat is een infantiel FOK!-grapje uit 2008 of zo waar sommige mensen nogal in zijn blijven hangen.
Over het 'kutturkje' Sultan Berzel uit maastricht had je je vast ook niet drukgemaakt, toch heeft hij met z'n zelfmoordaanslag nu 20 doden en een veelvoud aan gewonden op zijn geweten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paar klotemarokkaantjes op een forum maak ik me niet druk over. Iets met bijzaken van hoofdzaken scheiden.
Zelfs de vlag heeft dezelfde kleuren. Misschien was het wel bedoeld voor Nederland, maar hadden ze de vlag verkeerd vast. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland grenst aan Frankrijk op Sint-Maarten.[ afbeelding ]
Het komt wel dichtbij zo
Nee, terroristen bombarderen ze. Wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lekker hip, ondertussen moslims bombarden in Syrië.
Het verschil tussen terreur en terrorisme niet wetenquote:
Nederland bombardeert alleen moslims in Irak.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lekker hip, ondertussen moslims bombarden in Syrië.
Mensen op twitter tellen eigenlijk niet mee, eten die wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:22:51Ik hoop dat men nu echt werk gaat maken van extra beveiliging voor Moskeeën. Vandaag nog. Na vandaag zullen zij hardst aangepakt worden. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Quinsy heeft zijn prioriteiten ook op orde.twitter:quinsyg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:22:51Ik hoop dat men nu echt werk gaat maken van extra beveiliging voor Moskeeën. Vandaag nog. Na vandaag zullen zij hardst aangepakt worden. reageer retweet
Dan kan ik ik het nog wel raar vinden dat een PvdA politicus opeens wel helder kan praten zonder de boodschap te verzachtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DiederikSamsom?fref=nf
Lol.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Quinsy heeft zijn prioriteiten ook op orde.twitter:quinsyg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:22:51Ik hoop dat men nu echt werk gaat maken van extra beveiliging voor Moskeeën. Vandaag nog. Na vandaag zullen zij hardst aangepakt worden. reageer retweet
Godverdommequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh bedoelde je het zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik ik het nog wel raar vinden dat een PvdA politicus opeens wel helder kan praten zonder de boodschap te verzachten.
Ik heb allang betoogd dat elke godsdienstwaanzinnige die naar Syrië wil of daar van terugkomt opgenomen moet worden in een gesloten inrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Over het 'kutturkje' Sultan Berzel uit maastricht had je je vast ook niet drukgemaakt, toch heeft hij met z'n zelfmoordaanslag nu 20 doden en een veelvoud aan gewonden op zijn geweten.
http://www.metronieuws.nl(...)aastrichtse-jihadist
Hij heeft wel gelijk anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Hoewel voorspelbaar, toch erg geestig weer deze man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Vandaar dat de inlichtingendiensten dat nauwkeurig bijhouden. Wordt tijd dat we iets met die lijstenn gaan doen. Of wil je ze hier houden ??quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt aan de buitenkant niet zien of iemand een fundamentalist is.
Vroeger was zo'n gekkie allang in een gesticht geplaatst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Godver, die koekwous heeft ook weer een maandje geen aandacht gehad hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Ok, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef Onnoman het volgende:
elke moslim die zich infiltreert in welke overheidsinstantie dan ook zie ik als een potentieel gevaar voor onze veiligheid
Je kan toch zelf ook een beetje googelen op Charlie Hebdo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef mig72 het volgende:
Vertel eens wat meer over Charlie Hebdo en hebben ze ooit de islam beledigt?
IEDEREEN die "infiltreert" in een overheidsinstantie is een potentieel gevaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef Onnoman het volgende:
elke moslim die zich infiltreert in welke overheidsinstantie dan ook zie ik als een potentieel gevaar voor onze veiligheid
Ik vergoeilijk het nergens. Ik bekijk het wat genuanceerder. Dat is wat andersquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ook op tv in actualiteiten- en discussieprogramma's wordt dit gewoon zo uitgesproken. Wat bezielt iemand als jij, dat je zelfs dit wil vergoeilijken?
Ik geloof niet in meldpunten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En het moslimhaatmeldpunt maar versneld invoeren, toch?
Je weet immers nooit waar hun prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
IS heeft dan ook opgeroepen aanslagen te plegen op Westerse doelen in het westen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef jankees11 het volgende:
dit is een tegenaanval aangezien frankrijk in oorlog is met IS...
niks aanslag.
Heb je het nou over de gematigde moslims die zich meer druk maken over een cartoon dan een moord?quote:
En voor het FN die de laatste tijd toch al hoog in peilingen stond. Zou zomaar eens kunnen dat ze de grootste gaan worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Antaris het volgende:
Ik kan me wel vinden met de normale moslims die geen zin hebben in dit soort taferelen.
Die maken zichzelf wel nuttig in de samenleving.
Maar dit is wel goed nieuws voor Wilders uiteraard.
Die terroristen hebben ze anders eerst wapens gegevens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, terroristen bombarderen ze. Wezenlijk verschil.
breivikje van mequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Die burgemeester Anne Hidalgo is een socialist en haar partij, de Parti Socialiste, weigeren om bekende fundi's uit te zetten. Ze kan beter haar mond houden want zij en haar partij zijn nou juist onderdeel van dit groeiende probleem.
gaappquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
IEDEREEN die "infiltreert" in een overheidsinstantie is een potentieel gevaar?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:07 schreef jankees11 het volgende:
Wat een gejank , Frankrijk is in oorlog met IS en jaren cowboy spelen in Irak..
Dan kan je es een tegenaanval verwachten.
Beetje dimmen De Jager.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:07 schreef jankees11 het volgende:
Wat een gejank , Frankrijk is in oorlog met IS en jaren cowboy spelen in Irak..
Dan kan je es een tegenaanval verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |