Nee, maar breng ze niet op ideeën zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Is er ook een bom ontploft in Parijs bij een joodse instelling?
Dit dus ja...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat de journalistiek zich monddood laat maken zo. En ja, ik begrijp ook wel dat een hoofdredacteur deze keuze maakt, maar het is eigenlijk vanuit dat wat journalistiek zou moeten zijn, niet te verdedigen.
De bedoeling van terreur is om angst te zaaien. Roepen dat je je niet laat knechten, maar er vervolgens niet naar handelen is precies wat ze willen bereiken. Elke journalist schijt nu in zijn broek. Nogmaals, dat kan ik begrijpen, maar als jounalist zul je wat mij betreft je plek aan de frontlinie moeten accepteren, of je terugtrekken. Maar geen gecensureerde berichtgeving. Doe dan helemaal niets en laat het aan iemand anders over.
Nee, gewoon een autobrandje ergens. Sensatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Anoniem verscholen achter internet, geen moreel kompas, stoerdoenerij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets in vredesnaam goedkeuren?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Auto in de fik vlakbij een synagoge in Parijs.
Autobrandquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Geen thee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
We gaan koffie met ze drinken om ze gerust stellen
#Illdrinkcoffeewithyou
Ow okequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon een autobrandje ergens. Sensatie.
Dit vind ik een hele rare zin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, het is precies hetzelfde vergoeilijken van agressie tegenover mensen die iets zeggen/filmen/tekenen over de islam dat deze moslims niet bevalt, dat je al jarenlang ziet in Europa.
Ga je schamen.
Op Twitter gaat het gerucht idd met een foto van een auto die in de fik staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Is al een keer of tien gepost en bovendien is er nog geen enkele connectie tussen die twee incidenten. Er branden wel vaker auto's uit in Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vermoedelijk de vluchtauto zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Als je de post lees waar het een reactie op is, dan is het ontopic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoeveel sla denk je dat er jaarlijks wordt geproduceerd?
(Ook FF offtopic gegaan, net als jij)
Je stream loopt een beetje achter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef PinkLow het volgende:
Geen bom, maar misschien is dat wel 'de auto'??
Nee, want die is achter gelaten in centrum parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal vermoedelijk de vluchtauto zijn.
Bij het hoofdkantoor van de Spaanse media-gigant Prisa is een verdacht pakketje bezorgd. Direct daarop is besloten om het gebouw te ontruimen. Het hoofdkantoor van Prisa ligt in Madrid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Roland010 het volgende:
Vreemd dat de NOS het 'bommelding in Madrid' onder het kopje van de aanslag in Parijs zet.
Wie zegt dat er enig verband is?
Ze hadden de eerste vluchtauto al gevonden toch? Het lijkt me niet dat ze vervolgens de auto die ze toen hebben gestolen in de fik zullen steken. Dat is alleen maar de aandacht op je vestigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal vermoedelijk de vluchtauto zijn.
Weg. Ik denk zelf dat ze ook niet meer gepakt gaan worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef sonnyspek het volgende:
Nu is de grote vraag natuurlijk. Waar zijn ze nu?
Ah ok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, want die is achter gelaten in centrum parijs
Net de grens bij Maastricht over, onderweg naar Venlo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef sonnyspek het volgende:
Nu is de grote vraag natuurlijk. Waar zijn ze nu?
Dat is het punt niet. Er is een groep moslims die het prima vindt wanneer er geweld gepleegd wordt tegen mensen die zich op een negatieve/kritische/spottende manier uitlaten over islam. En dat ook gewoon zo uitspreekt online en in de media. Al jaren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van deze zin. Maar goed: ik vind mensen die oproepen tot geweld tegen moslims net zo erg als moslims die oproepen tot geweld tegen anderen.
Een nobuddie, laten we centraal houden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik al in de gaten. Wie ben jij trouwens?
Neequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef waht het volgende:
Is al duidelijk wie achter de aanslag zit?
Nee, maar het aantal moslims dat daadwerkelijk acties onderneemt is maar zeer beperkt. Op een forum post iedereen maar wat. Lekker rebels enzo. Die enkele posts op een Marrokkoforum moet je daarom niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je ontkent dat dit uitgebreid gepraktiseerd wordt?
In een post in het vorige deel quote ik een artikel waar Al Qaeda autobommen in het Westen wil laten ontploffen als reactie op de inmenging van Westerse landen in het Midden Oosten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, maar breng ze niet op ideeën zou ik zeggen.
We weten 't niet maar 't gaat momenteel te snel om alles goed te plaatsen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Roland010 het volgende:
Vreemd dat de NOS het 'bommelding in Madrid' onder het kopje van de aanslag in Parijs zet.
Wie zegt dat er enig verband is?
Is de NOS soft?? Gohquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind de NOS een beetje soft. Waar streamen jullie allemaal? BBC en CNN zap ik tussen momenteel.
De NOS is altijd troep met dit soort dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind de NOS een beetje soft. Waar streamen jullie allemaal? BBC en CNN zap ik tussen momenteel.
De Belastingdienst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef waht het volgende:
Is al duidelijk wie achter de aanslag zit?
Dit soort berichten heb je altijd zo standaard, na een aanslag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het hoofdkantoor van de Spaanse media-gigant Prisa is een verdacht pakketje bezorgd. Direct daarop is besloten om het gebouw te ontruimen. Het hoofdkantoor van Prisa ligt in Madrid.
Prisa is de eigenaar van de krant El Pais en de sportkrant Diario AS. Verder bezit Prisa veel radio- en tv-stations.
Denemarken
In Denemarken heeft het mediabedrijf JP/Politikens Hus, eigenaar van Jyllands-Posten, extra veiligheidsmaatregelen genomen naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs. Jyllands-Posten publiceerde in 2006 de omstreden Mohammedcartoons.
Italië
En ook in Italië zijn de mediabedrijven alert op verdachte personen of pakketjes, meldt NOS-correspondent Rop Zoutberg.http://nos.nl/artikel/201(...)a-gigant-madrid.html
Incidentje van een labiel persoon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is al een keer of tien gepost en bovendien is er nog geen enkele connectie tussen die twee incidenten. Er branden wel vaker auto's uit in Parijs.
Dank. Opdat ze snel gevonden worden teneinde verantwoording af te kunnen leggen voor deze daad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeNog vrijwel niets bekend over de daders en bronnen spreken elkaar tegen. Het enige wat zeker is, is dat het er drie waren en dat ze spoorloos zijn.
Lijkt er wel op niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef PinkLow het volgende:
Geen bom, maar misschien is dat wel 'de auto'??
Werd toch net al gesproken over nog een andere vluchtauto ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef PinkLow het volgende:
De auto is gevonden zeggen ze. Dus ze hebben een andere auto ?
Er is er maar één die de trekker overhaalt, maar ontkennen dat er bij moorden geen andere mensen hebben gefaald is nogal dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dít is goedpraten. Suggereren dat dit niet de schuld is van de moordenaars.
Daar hoef je niks van te verwachten die veroordelen deze aanslag even en rijden vanavond met hun beveiliging weer terug naar hun villawijk en zijn het volgende week alweer vergeten. En verder zullen zij niet gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komen de Europese leiders snel tezamen voor een oplossing met steun van Amerika.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, maar het aantal moslims dat daadwerkelijk acties onderneemt is maar zeer beperkt. Op een forum post iedereen maar wat. Lekker rebels enzo. Die enkele posts op een Marrokkoforum moet je daarom niet al te serieus nemen.
Puur die steun is al kwalijk/een groot probleem. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze allemaal aanslagen gaan plegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Er is een groep moslims die het prima vindt wanneer er geweld gepleegd wordt tegen mensen die zich op een negatieve/kritische/spottende manier uitlaten over islam. En dat ook gewoon zo uitspreekt online en in de media. Al jaren.
Mooi is dat, heeft Veolia dadelijk weer vertraging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Net de grens bij Maastricht over, onderweg naar Venlo.
Konden wij maar wonen in een beveiligde villawijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Daar hoef je niks van te verwachten die veroordelen deze aanslag even en rijden vanavond met hun beveiliging weer terug naar hun villawijk en zijn het volgende week alweer vergeten. En verder zullen zij niet gaan.
Wat wil je gaan doen dan? Pogroms tegen moslims of zo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
Als de traditionele politiek en machthebbers ons niet beschermen tegen extremisten door deze simpelweg uit te zetten dan moeten we als volk misschien maar eens zelf met daadwerkelijke maatregelen komen.
Extremisten worden al uitgezet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Religieisfacisme het volgende:
Extremisten uitzetten is de enigste oplossing maar dat gaat niet gebeuren omdat de Europese politiek zichzelf in een politiek correcte dwangbuis heeft geplaatst. Voor deze volgevreten politici is politieke correctheid belangrijker dan levens.
CNN, ben je ondertussen al hersendood?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef PinkLow het volgende:
Welkom op het internet. Hetzelfde zie je tussen voetbalsupporters en andere groepen die tegenover elkaar staan. Veel geschreeuw en weinig wol.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Er is een groep moslims die het prima vindt wanneer er geweld gepleegd wordt tegen mensen die zich op een negatieve/kritische/spottende manier uitlaten over islam. En dat ook gewoon zo uitspreekt online en in de media. Al jaren.
Ook achterlijke meningen mogen geuit worden zolang die niet oproepen tot geweld. Ik ben het ook met ze oneens, maar ga niet onze rechten inleveren voor die prutsers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Puur die steun is al kwalijk/een groot probleem. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze allemaal aanslagen gaan plegen.
Dat doen dergelijke internetheldjes vrijwel nooit. Op de FP hier roepen ze ook van alles maar er zal maar een enkeling tussen zitten die daadwerkelijk geweld gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Puur die steun is al kwalijk/een groot probleem. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze allemaal aanslagen gaan plegen.
Dat kun je ook zeggen van de luitjes die op Facebook roepen dat alle moslims aan het gas moeten. Ook een grotendeels ongevaarlijke groep kneuzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Hoe identificeer je die 'extremisten' en op welke grond ga je ze uitzetten? En waar naartoe?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Daar hoef je niks van te verwachten die veroordelen deze aanslag even en rijden vanavond met hun beveiliging weer terug naar hun villawijk en zijn het volgende week alweer vergeten. En verder zullen zij niet gaan.
Extremisten uitzetten is de enigste oplossing maar dat gaat niet gebeuren omdat de Europese politiek zichzelf in een politiek correcte dwangbuis heeft geplaatst. Voor deze volgevreten politici is politieke correctheid belangrijker dan levens.
Het klinkt alsof je dat jammer vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doen dergelijke internetheldjes vrijwel nooit. Op de FP hier roepen ze ook van alles maar er zal maar een enkeling tussen zitten die daadwerkelijk geweld gebruikt.
Extremisten moeten verplicht hier blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Extremisten worden al uitgezet.
Derde vluchtauto kan toch ook gewoon zwart zijn? Verder denk ik echter ook dat het niet direct met het incident te maken heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Gezicht het volgende:
Autobrandje in de buitenwijk zou los staan van de aanslag, tevens is de zwarte vluchtauto al lang verlaten gevonden.
Ze zijn al met 3000 man de stad aan het uitkammenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
Zo veel politie ook op plaats delict. Ga ze zoeken of zo, maak je nuttig.
Is niet uit te sluiten dat er op de PD nog ongeregeldheden ontstaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
Laat maar plaatjes zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Op facebook had ik neergezet dat meer kranten morgen de cartoons moeten plaatsen. Diverse linkse tjappies helemaal pissed off omdat ik niet stil sta bij de gevoelens van de gematigde moslims die daardoor wel eens gekwetst zouden kunnen worden...
Gahahah serieus ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Op facebook had ik neergezet dat meer kranten morgen de cartoons moeten plaatsen. Diverse linkse tjappies helemaal pissed off omdat ik niet stil sta bij de gevoelens van de gematigde moslims die daardoor wel eens gekwetst zouden kunnen worden...
tja..quote:Nederlander ontsnapt aan aanslag
De Nederlandse striptekenaar Bernard 'Willem' Holtrop werkt al sinds 1969 voor weekblad Charlie Hebdo. Hij ontsnapte aan de aanslag doordat hij nog in de trein op weg naar de redactie zat, toen de terreuraanslag daar plaatsvond.
Dat meldt Omroep Gelderland. De cartoonist noemt de aanslag op het Franse satirische weekblad een 'aanslag op de pers'. Holtrop heeft bij de aanslag veel vrienden verloren. Hij weet niet precies wie er zijn doodgeschoten, maar zijn collega's zijn door de lange werkrelatie allemaal vrienden.
,,Ik denk dat het uniek is in de geschiedenis van de journalistiek dat in één keer een complete hoofdredactie wordt weggevaagd", zegt 'Willem' tegen de Franse zender Europe 1. ,,Het vak is erg gevaarlijk geworden. Niet alleen in landen als Syrië, maar ook in Parijs. Carb (hoofdredacteur Charbonnier, red.) had politiebewaking, maar dat heeft niks geholpen.''
Bij de aanslag kwamen twaalf mensen om het leven.
Ja das ook wel zielug hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik volg het live via een camera in de bivak van één van de daders, sensatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef PinkLow het volgende:
Oh dan loop ik erg achter met mijn informatiebronnen..
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:52:04Nederlander ontsnapt aan aanslag omdat hij nog in de trein zat http://t.co/XSE0omSscF http://t.co/Oj0ejaf61c #CharlieHebdo reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
illridewithyou was niet kwetsend voor de nabestaanden in Sydney.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik volg het live via een camera in de bivak van één van de daders, sensatie.![]()
Zitten nu in een literair cafe met kaasjes en wijn + Gauloises.
Hij heeft ook wel het hoofd van iemand die altijd net te laat is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:52:04Nederlander ontsnapt aan aanslag omdat hij nog in de trein zat http://t.co/XSE0omSscF http://t.co/Oj0ejaf61c #CharlieHebdo reageer retweet
Ook op tv in actualiteiten- en discussieprogramma's wordt dit gewoon zo uitgesproken. Wat bezielt iemand als jij, dat je zelfs dit wil vergoeilijken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Welkom op het internet. Hetzelfde zie je tussen voetbalsupporters en andere groepen die tegenover elkaar staan. Veel geschreeuw en weinig wol.
Heb je nog meer anekdotes over je facebook-avonturen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Wel logisch toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Extremisten moeten verplicht hier blijven.
Zegt ook iets over jouw vriendengroep op Facebook...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Screenshots bittequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Die gematigde moslims zouden vooral gekwetst moeten zijn door het feit dat debielen in hun naam zulke dingen doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Als je hierdoor gekwetst bent, heb je pech. Daar heb je maar mee om te leren gaan in dit land.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Als ze slim zijn staan ze bovenin de Eiffeltoren, hebben ze een goed overzicht en kunnen ze de rocket launcher goed mikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn al met 3000 man de stad aan het uitkammen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |