Nee, maar breng ze niet op ideeën zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Is er ook een bom ontploft in Parijs bij een joodse instelling?
Dit dus ja...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat de journalistiek zich monddood laat maken zo. En ja, ik begrijp ook wel dat een hoofdredacteur deze keuze maakt, maar het is eigenlijk vanuit dat wat journalistiek zou moeten zijn, niet te verdedigen.
De bedoeling van terreur is om angst te zaaien. Roepen dat je je niet laat knechten, maar er vervolgens niet naar handelen is precies wat ze willen bereiken. Elke journalist schijt nu in zijn broek. Nogmaals, dat kan ik begrijpen, maar als jounalist zul je wat mij betreft je plek aan de frontlinie moeten accepteren, of je terugtrekken. Maar geen gecensureerde berichtgeving. Doe dan helemaal niets en laat het aan iemand anders over.
Nee, gewoon een autobrandje ergens. Sensatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Anoniem verscholen achter internet, geen moreel kompas, stoerdoenerij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets in vredesnaam goedkeuren?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Auto in de fik vlakbij een synagoge in Parijs.
Autobrandquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Geen thee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
We gaan koffie met ze drinken om ze gerust stellen
#Illdrinkcoffeewithyou
Ow okequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon een autobrandje ergens. Sensatie.
Dit vind ik een hele rare zin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, het is precies hetzelfde vergoeilijken van agressie tegenover mensen die iets zeggen/filmen/tekenen over de islam dat deze moslims niet bevalt, dat je al jarenlang ziet in Europa.
Ga je schamen.
Op Twitter gaat het gerucht idd met een foto van een auto die in de fik staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Is al een keer of tien gepost en bovendien is er nog geen enkele connectie tussen die twee incidenten. Er branden wel vaker auto's uit in Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vermoedelijk de vluchtauto zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef maryen65 het volgende:
Als je de post lees waar het een reactie op is, dan is het ontopic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoeveel sla denk je dat er jaarlijks wordt geproduceerd?
(Ook FF offtopic gegaan, net als jij)
Je stream loopt een beetje achter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef PinkLow het volgende:
Geen bom, maar misschien is dat wel 'de auto'??
Nee, want die is achter gelaten in centrum parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal vermoedelijk de vluchtauto zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |