Hoeveel onschuldige burgers denk je dat omkomen door drones?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zit helemaal geen verschil in het afmaken van geweldadige lui die onschuldige mensen de keel doorsnijden, huizen plunderen en in brand steken, vrouwen en kinderen ontvoeren, verkrachten en doden of het afmaken van mensen die een tekening maken.
Godverdomme wat een dom gelul. jij bent degene die het niet snapt.
Jawel. Maar ik zat op school dus kon niet alles zien...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
je was er nog niet van op de hoogte?
Het zal flink escaleren je zal zien de komende dagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan er vanavond weer moskee'n de fik in? Hoop toch niet dat dit gaat escaleren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb geen Frans gehad op school. Care to translate?
Kwestie van tijd idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Forbry het volgende:
Voor de rest vreselijk nieuws, maar ik verwacht helaas alleen nog maar meer van dit soort berichten (waarbij NL uiteindelijk ook niet gespaard zal worden)...
Een stuk minder dan door al die islamitische ellende bendes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel onschuldige burgers denk je dat omkomen door drones?
Het ergste moet nog komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Forbry het volgende:
Voor de rest vreselijk nieuws, maar ik verwacht helaas alleen nog maar meer van dit soort berichten (waarbij NL uiteindelijk ook niet gespaard zal worden)...
Op Fox News stond ie wel gewoon. Typisch dat de linkse media weer buigt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Terroristen hebben hun doel bereikt dus.
We gaan koffie met ze drinken om ze gerust stellenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan er vanavond weer moskee'n de fik in? Hoop toch niet dat dit gaat escaleren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel onschuldige burgers denk je dat omkomen door drones?
Waar het om gaat is dat de journalistiek zich monddood laat maken zo. En ja, ik begrijp ook wel dat een hoofdredacteur deze keuze maakt, maar het is eigenlijk vanuit dat wat journalistiek zou moeten zijn, niet te verdedigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat ze maar komen ? Dit waren geen internethelden ofzo ?
Daarom noemen ze het ook een incident.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als het maar geen trend gaat worden nu in Europa, want geloof mij meer van dit soort mongolen gaan dit doen....
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op Fox News stond ie wel gewoon. Typisch dat de linkse media weer buigt.
Het is gewoon mafia, dus het kan ja..quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Forbry het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is vooral stoerdoenerij van pubertjes. Zo serieus moet je het allemaal niet nemen.
Nee hoor, het is precies hetzelfde vergoeilijken van agressie tegenover mensen die iets zeggen/filmen/tekenen over de islam dat deze moslims niet bevalt, dat je al jarenlang ziet in Europa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Zelfde als de afschuwelijke dingen die je op FOK! wel eens langs ziet komen.
Hoe kun je zoiets in vredesnaam goedkeuren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:38 schreef KaiN het volgende:
Reacties op forums.marokko.nl ook..... gelukkig zitten er ook tussen die het scherp veroordelen, maar ik krijg toch het gevoel dat dit vaker voor gaat komen als ik zie hoeveel mensen dit goedkeuren.
Ik begrijp niets van deze zin. Maar goed: ik vind mensen die oproepen tot geweld tegen moslims net zo erg als moslims die oproepen tot geweld tegen anderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, het is precies hetzelfde vergoeilijken van agressie tegenover mensen die iets zeggen/filmen/tekenen over de islam dat deze moslims niet bevalt, dat je al jarenlang ziet in Europa.
Ga je schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |