Ze zijn al met 3000 man de stad aan het uitkammenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
Zo veel politie ook op plaats delict. Ga ze zoeken of zo, maak je nuttig.
Is niet uit te sluiten dat er op de PD nog ongeregeldheden ontstaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
Laat maar plaatjes zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Op facebook had ik neergezet dat meer kranten morgen de cartoons moeten plaatsen. Diverse linkse tjappies helemaal pissed off omdat ik niet stil sta bij de gevoelens van de gematigde moslims die daardoor wel eens gekwetst zouden kunnen worden...
Gahahah serieus ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Op facebook had ik neergezet dat meer kranten morgen de cartoons moeten plaatsen. Diverse linkse tjappies helemaal pissed off omdat ik niet stil sta bij de gevoelens van de gematigde moslims die daardoor wel eens gekwetst zouden kunnen worden...
tja..quote:Nederlander ontsnapt aan aanslag
De Nederlandse striptekenaar Bernard 'Willem' Holtrop werkt al sinds 1969 voor weekblad Charlie Hebdo. Hij ontsnapte aan de aanslag doordat hij nog in de trein op weg naar de redactie zat, toen de terreuraanslag daar plaatsvond.
Dat meldt Omroep Gelderland. De cartoonist noemt de aanslag op het Franse satirische weekblad een 'aanslag op de pers'. Holtrop heeft bij de aanslag veel vrienden verloren. Hij weet niet precies wie er zijn doodgeschoten, maar zijn collega's zijn door de lange werkrelatie allemaal vrienden.
,,Ik denk dat het uniek is in de geschiedenis van de journalistiek dat in één keer een complete hoofdredactie wordt weggevaagd", zegt 'Willem' tegen de Franse zender Europe 1. ,,Het vak is erg gevaarlijk geworden. Niet alleen in landen als Syrië, maar ook in Parijs. Carb (hoofdredacteur Charbonnier, red.) had politiebewaking, maar dat heeft niks geholpen.''
Bij de aanslag kwamen twaalf mensen om het leven.
Ja das ook wel zielug hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik volg het live via een camera in de bivak van één van de daders, sensatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef PinkLow het volgende:
Oh dan loop ik erg achter met mijn informatiebronnen..
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:52:04Nederlander ontsnapt aan aanslag omdat hij nog in de trein zat http://t.co/XSE0omSscF http://t.co/Oj0ejaf61c #CharlieHebdo reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef StephanL het volgende:
illridewithyou was niet kwetsend voor de nabestaanden in Sydney.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik volg het live via een camera in de bivak van één van de daders, sensatie.![]()
Zitten nu in een literair cafe met kaasjes en wijn + Gauloises.
Hij heeft ook wel het hoofd van iemand die altijd net te laat is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:52:04Nederlander ontsnapt aan aanslag omdat hij nog in de trein zat http://t.co/XSE0omSscF http://t.co/Oj0ejaf61c #CharlieHebdo reageer retweet
Ook op tv in actualiteiten- en discussieprogramma's wordt dit gewoon zo uitgesproken. Wat bezielt iemand als jij, dat je zelfs dit wil vergoeilijken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Welkom op het internet. Hetzelfde zie je tussen voetbalsupporters en andere groepen die tegenover elkaar staan. Veel geschreeuw en weinig wol.
Heb je nog meer anekdotes over je facebook-avonturen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Wel logisch toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Extremisten moeten verplicht hier blijven.
Zegt ook iets over jouw vriendengroep op Facebook...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Screenshots bittequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Die gematigde moslims zouden vooral gekwetst moeten zijn door het feit dat debielen in hun naam zulke dingen doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Als je hierdoor gekwetst bent, heb je pech. Daar heb je maar mee om te leren gaan in dit land.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
Als ze slim zijn staan ze bovenin de Eiffeltoren, hebben ze een goed overzicht en kunnen ze de rocket launcher goed mikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn al met 3000 man de stad aan het uitkammen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |