SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Frozen-assassin op 08-01-2015 17:19:49 ]
Vooral naar die buik. Daar zit een 3 maanden oud dartbord onder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier kan ik uren naar kijen.
Goeie timing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Fitton scoort wel weer geweldig als het moet hoor. Dacht juist dat het een choker was.
Mooi nummer inderdaad.quote:
Aileen De Graaf is er nogquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef GwaiLow het volgende:
Alle Nederlanders eruit. Wat een armoede zeg. Zelfs onze Wesley Harms. Zo'n groot talent is het zeker niet.
Vroeger zag ie er inderdaad Fitter uit. Toen naaide ie ook nog een Nederlandse. Die dikke Engelse luie wijvenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:32 schreef GwaiLow het volgende:
Pfoe wat is die Fitton dik geworden zeg, en wat ziet ie er slecht uit. Dat was wel anders toen ik de BDO nog volgde.
Verder lekkere wedstrijd met goed niveau dit
Hier boeit het me ook niet zo. Ken deze Nederlanders niet zo goed en ze kunnen er ook niet veel van. Maar bij de PDC vind ik het wel kut als ze eruit liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om het aantal Nederlanders in een toernooi.
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.quote:
Na 22 pijlen pas een pijl op de dubbel mogen gooienquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Graaf kan er HELEMAAL niks van en dat is als derde geplaatst
Zegt wat meer over andere vrouwen dan over haarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.
Sterk jaar gedraaid in 2014.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.
Sterk jaar gedraaid in 2014.
quote:
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt wat meer over andere vrouwen dan over haar
Als je na 40 pijlen nog geen een trippel hebt dan kan ik dat wel concluderen ja. Ik kan er ook niks van maar gooi nog stukken beter dan dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.
Het ontbreekt bij haar volledig aan een normale basisniveau. Dit is niksquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.
Man dat doen ook darters bij de mannen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat dan wel, maar hoe ze in 5 gooit in plaats van 20 is gewoon triest
1 van 20 keer, bij haar iedere keerquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man dat doen ook darters bij de mannen.
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Konggod
Lakeside winnen en met de middelvinger naar de PDC gaan.
Dit is de eerste keer in 20 jaar dat Fitton niet kut gooit op Lakeside.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef hafcfan het volgende:
Waarom moeten alle goeie spelers tegen elkaar?
BDO snapt er echt niks van
Scott Mitchell gaat het proberen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.
De Nor en Green lijken mij goed genoeg om bij de PDC mee te doen.
Tot nu toe alleen Green en Mitchell overweegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.
Huge/Durrant zijn ook 2 van de betere die tegen elkaar moeten. Adams/Dekker ook in ronde 1.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 20 jaar dat Fitton niet kut gooit op Lakeside.
Daarnaast komt de nummer 15 geplaatst ook gewoon tegen de nummer 2 bij de PDC.
Green redde het toen ook niet. Vraag me af of het hem nu lukt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hadden ze een beter seizoen moeten draaien, zo simpel is het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huge/Durrant zijn ook 2 van de betere die tegen elkaar moeten. Adams/Dekker ook in ronde 1.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger zag ie er inderdaad Fitter uit. Toen naaide ie ook nog een Nederlandse. Die dikke Engelse luie wijven
Hij ziet er heel erg opgeblazen uit, alsof hij elk moment kan ontploffen.quote:
Nee om zijn dikke kop dat snap ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Green staat niet bekend om zijn dubbels.
MVG 2.0quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef wimderon het volgende:
Sajwani begint wel met de wedstrijd irritanter te worden met z'n gedragingen.
Niks gepresteerd dit jaar dus niet genoeg punten inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef GwaiLow het volgende:
Doet Co dit WK trouwens mee? Zal er al uit liggen dan, maar deed ie mee of heeftie daar ook niet genoeg punten voor?
Klopt, was erg boos in een interview na de partij tegen Jennings. Gebrek aan grote toernooien en mogelijkheden, waardoor er ook nog veel druk staat op het WK om geld te verdienen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik lees ook overal op een Engels darts forum dat Fitton misschien nog gaat om het een keer te proberen. Is boos op de BDO.
Stompe werd uitgeschakeld in de qualifiersquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks gepresteerd dit jaar dus niet genoeg punten inderdaad.
Door wie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stompe werd uitgeschakeld in de qualifiersNog slechter dan Aileen de Graaf
Hij werd al bij de laatste 512 uitgeschakeld door een nobuddie.quote:
Zou toch wel mooi zijn om het een keer te proberen. Misschien gaat zijn vriend Tony dan ook nog wel een keer. Lekker een wildcard geven voor het WK.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, was erg boos in een interview na de partij tegen Jennings. Gebrek aan grote toernooien en mogelijkheden, waardoor er ook nog veel druk staat op het WK om geld te verdienen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd al bij de laatste 512 uitgeschakeld door een nobuddie.
Wat een droplul. Dat is toch al jaren bekendquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, was erg boos in een interview na de partij tegen Jennings. Gebrek aan grote toernooien en mogelijkheden, waardoor er ook nog veel druk staat op het WK om geld te verdienen.
Lijkt me niet sinds O'Shea zijn interviewquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou toch wel mooi zijn om het een keer te proberen. Misschien gaat zijn vriend Tony dan ook nog wel een keer. Lekker een wildcard geven voor het WK.
Hij is ook niet goed genoeg meer. Boot gemist dit datquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet sinds O'Shea zijn interview
Darryl Fitton.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik lees ook overal op een Engels darts forum dat Fitton misschien nog gaat om het een keer te proberen. Is boos op de BDO.
Mani89 vindt dit leuk.twitter:woodlandsdf twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:13:20#PDC #BDO Tony Green "Did Anderson win? I've been looking for the result". WT Actual F. reageer retweet
De Vos of Mitchell dacht ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duurt lang. Welke geluk vogel mag tegen een van hun?
Die zit in de halve dus. Zie die gemiddels via darts for window nu en t is echt treurig. Gemiddelde kroeg speler gooit meer dan die Let.quote:
Dat Venlose wijf hield hem slank.quote:
Ja het is echt mensonterend, maar ik moet altijd wel lachen om zijn krankzinnige superlatieven na de meest matige kutpotjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef wimderon het volgende:
Mani89 vindt dit leuk.twitter:woodlandsdf twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:13:20#PDC #BDO Tony Green "Did Anderson win? I've been looking for the result". WT Actual F. reageer retweet
Close wedstrijd denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie van Geert de vos-Mitchel?
Ik hoop dat die kutbelg eruit vliegt, al is het alleen maar vanwege die mafketel in het publiek. Tevens gun ik het Mitchel, laat hem maar het toernooi winnen, en dan de Bunting achterna. Al vind ik Bunting een heel stuk beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie van Geert de vos-Mitchel?
Barney had in zijn tijd net iets meer tegenstand. Adams kon pas kampioen worden toen Barney wegging bij de BDO.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn wereld titels zijn even veel waard als die van Barney volgens hem
Precies. Nu is het zo hoe later je kampioen wordt hoe knapper, want elk jaar meer tegenstand. Gaat over de PDC dan he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Barney had in zijn tijd net iets meer tegenstand. Adams kon pas kampioen worden toen Barney wegging bij de BDO.
Adams zou bij de PDC NOOOIT wereldkampioen kunnen worden. Zegt ook wel iets over hoe goed Adams al dan niet is.
Klopt, dit jaar bij het PDC WK meer dan 10 man een toernooigemiddelde van meer dan 95.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies. Nu is het zo hoe later je kampioen wordt hoe knapper, want elk jaar meer tegenstand. Gaat over de PDC dan he.
ty manigodquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
http://cricfree.sx/bt-sport-2-live-stream
Tot zijn werparm stuk gingquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:07 schreef DeeBee het volgende:
De Vos, wat een downie.
[ afbeelding ]
De laatste Belg in de kwartfinale, cult.
Dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Scotty volgend jaar in Pelace met die hond het podium op
Welke hond?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Scotty volgend jaar in Pelace met die hond het podium op
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke hond?
Ik ken wel die opkomst met die hondenriem zonder hond.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke hond?
Ik ken wel die opkomst met die hondenriem zonder hond.
Helaas, weinig gloryhunting te doen hier Syntix, allemaal zijn ze bagger.quote:
En nog 3x.quote:
Schitterendquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En nog 3x.
Who let the dogs out?Mitchell naar de kwartfinale, wimderon vindt dit leuk.
Vertel jij het aan zijn vrouw en kinderen ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Scott is wel van de verkeerde kant. Maar dat is prima.
Over leuke walk ons gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En nog 3x.
Who let the dogs out?Mitchell naar de kwartfinale, wimderon vindt dit leuk.
Vinny speelde dit wk wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dobromyslova A. 2-0 Jones Z.
08.01.2015 14:45
Finished
Dobro door
Vanaf 2:08
Dat was echt een afgangquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dobromyslova A. 2-0 Jones Z.
08.01.2015 14:45
Finished
Dobro door
Vanaf 2:08
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vinny speelde dit wk wel goed
Hij doet me denken aan White, qua rust en stijl.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef hafcfan het volgende:
Smith lijkt wel een speler met potentie. Mooie stijl ook.
Was niet eens een slechte pot, maar de laaste legs (vooral de allerlaatste) waren nogal chokegod...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.
Ik kom thuis en ik zie Robson de singel 18 missen
Jij gooit triple 10 als je een 15 wil, je kan dus zo meedoen daar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.
Ik kom thuis en ik zie Robson de singel 18 missen
Mensen die geen expert in triple 1 zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gooit triple 10 als je een 15 wil, je kan dus zo meedoen daar.
Voor een vrouw is dat net zo goed als een 90 gemiddeld bij de mannen.quote:
Wat haal jij op een goeie dag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:08 schreef Nober het volgende:
What a terrific match.
Gemiddeldes bij de vrouwen haal ik ook.
Miss Gulliver gooide nog 66 gemiddeld in 1e ronde partij... Denk dat ze flink kansloos is tegen Ashton die 81 gem gooidequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
BDO World Championship
Die Lisa Ashton (winnares vorig jaar bij de vrouwen) heeft het overigens niet getroffen met de loting. Moest ze in de eerste ronde de nummer 1 van de plaatsingslijst nog uitschakelen (en vorig jaar ook finalist), speelt ze nu tegen Trina GulliverBen eens benieuwd of Trina nog zo goed is als in de tijd van Francis.
Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een Nederlands succes vandaag!
Colin Roelofs versloeg Harry Ward in Youth Final met 3-0, 76.41 gemiddeld
Net 16 gewordenquote:
quote:Recente prestaties:
2014 Winnaar Europe Cup Youth Singles
2014 Winnaar Europe Cup Youth Overall & Team
2014 Winnaar German Open
2014-2013 Nederlands Ranking Kampioen Junioren
2013 Winnaar Europe Cup Youth Overall & Teams
2013 Winnaar Europe Cup Youth Pairs
2013 Winnaar Zuiderduin Masters
2013 Winnaar Mariflex Open
2013 Winnaar Open Almere
2013 Winnaar Open Belgie
2013 Finale World Youth Masters
2013 Finale Dutch Open Youth
twitter:Duzza180 twitterde op woensdag 07-01-2015 om 01:53:47Over the moon ... Inspired by the thoughts of @ColinMurray who thinks it will be a Norris v Hughes quarter final ... Up the Boro reageer retweet
Ik heb die wedstrijd op de BBC gezien. Hij had vooral mooie finishes van onder andere 156 en 130quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een Nederlands succes vandaag!
Colin Roelofs versloeg Harry Ward in Youth Final met 3-0, 76.41 gemiddeld
Aaah jochie toch, probeer het nog eens met je gloryhunter gewauwel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Helaas, weinig gloryhunting te doen hier Syntix, allemaal zijn ze bagger.
me 2 zo treurigquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
12 pijlen en ze staan op 257 en 320
Ik kan dat beter.
England Scott Waites 90.45 3quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand het gemiddelde van Waites uit de 1e ronde?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brooks moet een nieuwe bril en paar lesjes hoofdrekenen volgen
[..]
England Scott Waites 90.45 3
England Sam Hewson 80.43 2
Scotland Ross Montgomery 89.64 3quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]Heb je Montgomery ook zijn tegenstander
ty man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Scotland Ross Montgomery 89.64 3
England Pip Blackwell 92.70 1
Sharon had 60 overquote:
Schitterend toch, vrouwendartsquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sharon had 60 over
1e dart net boven de dubbel 1
2e dart net boven de triple 20
3e dart in de triple 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |