Man dat doen ook darters bij de mannen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat dan wel, maar hoe ze in 5 gooit in plaats van 20 is gewoon triest
1 van 20 keer, bij haar iedere keerquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man dat doen ook darters bij de mannen.
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Konggod
Lakeside winnen en met de middelvinger naar de PDC gaan.
Dit is de eerste keer in 20 jaar dat Fitton niet kut gooit op Lakeside.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef hafcfan het volgende:
Waarom moeten alle goeie spelers tegen elkaar?
BDO snapt er echt niks van
Scott Mitchell gaat het proberen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.
De Nor en Green lijken mij goed genoeg om bij de PDC mee te doen.
Tot nu toe alleen Green en Mitchell overweegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog spelers waarvan verwacht wordt dat zij overstappen? Heb het amper gevolgd.
Huge/Durrant zijn ook 2 van de betere die tegen elkaar moeten. Adams/Dekker ook in ronde 1.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 20 jaar dat Fitton niet kut gooit op Lakeside.
Daarnaast komt de nummer 15 geplaatst ook gewoon tegen de nummer 2 bij de PDC.
Green redde het toen ook niet. Vraag me af of het hem nu lukt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hadden ze een beter seizoen moeten draaien, zo simpel is het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huge/Durrant zijn ook 2 van de betere die tegen elkaar moeten. Adams/Dekker ook in ronde 1.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger zag ie er inderdaad Fitter uit. Toen naaide ie ook nog een Nederlandse. Die dikke Engelse luie wijven
Hij ziet er heel erg opgeblazen uit, alsof hij elk moment kan ontploffen.quote:
Nee om zijn dikke kop dat snap ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Green staat niet bekend om zijn dubbels.
MVG 2.0quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef wimderon het volgende:
Sajwani begint wel met de wedstrijd irritanter te worden met z'n gedragingen.
Niks gepresteerd dit jaar dus niet genoeg punten inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef GwaiLow het volgende:
Doet Co dit WK trouwens mee? Zal er al uit liggen dan, maar deed ie mee of heeftie daar ook niet genoeg punten voor?
Klopt, was erg boos in een interview na de partij tegen Jennings. Gebrek aan grote toernooien en mogelijkheden, waardoor er ook nog veel druk staat op het WK om geld te verdienen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik lees ook overal op een Engels darts forum dat Fitton misschien nog gaat om het een keer te proberen. Is boos op de BDO.
Stompe werd uitgeschakeld in de qualifiersquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks gepresteerd dit jaar dus niet genoeg punten inderdaad.
Door wie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stompe werd uitgeschakeld in de qualifiersNog slechter dan Aileen de Graaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |