Ja het is echt mensonterend, maar ik moet altijd wel lachen om zijn krankzinnige superlatieven na de meest matige kutpotjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef wimderon het volgende:
Mani89 vindt dit leuk.twitter:woodlandsdf twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:13:20#PDC #BDO Tony Green "Did Anderson win? I've been looking for the result". WT Actual F. reageer retweet
Close wedstrijd denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie van Geert de vos-Mitchel?
Ik hoop dat die kutbelg eruit vliegt, al is het alleen maar vanwege die mafketel in het publiek. Tevens gun ik het Mitchel, laat hem maar het toernooi winnen, en dan de Bunting achterna. Al vind ik Bunting een heel stuk beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie van Geert de vos-Mitchel?
Barney had in zijn tijd net iets meer tegenstand. Adams kon pas kampioen worden toen Barney wegging bij de BDO.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn wereld titels zijn even veel waard als die van Barney volgens hem
Precies. Nu is het zo hoe later je kampioen wordt hoe knapper, want elk jaar meer tegenstand. Gaat over de PDC dan he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Barney had in zijn tijd net iets meer tegenstand. Adams kon pas kampioen worden toen Barney wegging bij de BDO.
Adams zou bij de PDC NOOOIT wereldkampioen kunnen worden. Zegt ook wel iets over hoe goed Adams al dan niet is.
Klopt, dit jaar bij het PDC WK meer dan 10 man een toernooigemiddelde van meer dan 95.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies. Nu is het zo hoe later je kampioen wordt hoe knapper, want elk jaar meer tegenstand. Gaat over de PDC dan he.
ty manigodquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
http://cricfree.sx/bt-sport-2-live-stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |