Mooi nummer inderdaad.quote:
Aileen De Graaf is er nogquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef GwaiLow het volgende:
Alle Nederlanders eruit. Wat een armoede zeg. Zelfs onze Wesley Harms. Zo'n groot talent is het zeker niet.
Vroeger zag ie er inderdaad Fitter uit. Toen naaide ie ook nog een Nederlandse. Die dikke Engelse luie wijvenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:32 schreef GwaiLow het volgende:
Pfoe wat is die Fitton dik geworden zeg, en wat ziet ie er slecht uit. Dat was wel anders toen ik de BDO nog volgde.
Verder lekkere wedstrijd met goed niveau dit
Hier boeit het me ook niet zo. Ken deze Nederlanders niet zo goed en ze kunnen er ook niet veel van. Maar bij de PDC vind ik het wel kut als ze eruit liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me nooit zo druk maken om het aantal Nederlanders in een toernooi.
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.quote:
Na 22 pijlen pas een pijl op de dubbel mogen gooienquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Graaf kan er HELEMAAL niks van en dat is als derde geplaatst
Zegt wat meer over andere vrouwen dan over haarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.
Sterk jaar gedraaid in 2014.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Behoort tot de betere vrouwen van dit circuit.
Sterk jaar gedraaid in 2014.
quote:
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt wat meer over andere vrouwen dan over haar
Als je na 40 pijlen nog geen een trippel hebt dan kan ik dat wel concluderen ja. Ik kan er ook niks van maar gooi nog stukken beter dan dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.
Het ontbreekt bij haar volledig aan een normale basisniveau. Dit is niksquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jullie op basis van deze wedstrijd kunnen concluderen dat ze er niks van kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |