Ik vind het ook georganiseerd. De gehardheid van het geweld, ze wisten waar ze moesten zijn, wie ze moesten hebben, een vluchtauto kaar. Dit krijgt nog een staartje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Moslimextremisten die geen zelfmoord plegen? En zo professioneel?
Hier zit sowieso een organisatie achter.
twitter:EnaLolena twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:35:25BREAKING: FRANCE - REPORTS OF AN EXPLOSION IN THE CITY OF SARCELLES OUTSIDE A SYNAGOGUE - A CAR EXPLODED reageer retweet
Volgens sommige figuren hier is dat niet genoeg en moeten moslims andere moslims te lijf gaan ofzo voordat deze figuren tevreden zijn gesteld.quote:
En als je dat soort dingen op Facebook zet als Nederlander zijnde (alleen dan andersom) dan wordt je vervolgd door het OMquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef 16meter het volgende:
http://nieuws.marokko.nl/(...)en-profeet-mohammed/
[..]
[..]
[..]
[..]
Begripvolle reacties op Marokko.nl.
In Duitsland zijn ze al begonnen,quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef VeX- het volgende:
Wilders, Le Pen kom er maar in!
Kwestie van tijd voordat rechts sentiment de dienst gaat uitmaken in Europa.
Dit soort incidenten holt het geduld en de goede wil van de neutrale burger uit. Op een gegeven moment is het zelfs voor tijd voor een hardere aanpak.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit Ik levert hem ongetwijfeld weer 10 extra zetels op, helaas.
Het begrip voor moslims en hun religie verdwijnt, niet gek ook , wanneer zie je nou christenen een aanslag plegen. T zijn altijd die moslimsgekkie'squote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef VeX- het volgende:
Wilders, Le Pen kom er maar in!
Kwestie van tijd voordat rechts sentiment de dienst gaat uitmaken in Europa.
Dit soort incidenten holt het geduld en de goede wil van de neutrale burger uit. Op een gegeven moment is het zelfs voor tijd voor een hardere aanpak.
Wtf?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
twitter:EnaLolena twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:35:25BREAKING: FRANCE - REPORTS OF AN EXPLOSION IN THE CITY OF SARCELLES OUTSIDE A SYNAGOGUE - A CAR EXPLODED reageer retweet
Het is aan nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Eventueel nog een buurthuis en een voetbalveld erbij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Genieten altijd, de moslims en linkse gekkies die niet kunnen wachten tot Wilders wat tweet om dan vooral los te gaan over wat HIJ er van vindt.
Ik vind Wilder een debiel, dus ik maak me niet druk over wat hij tweet. Of vooral andere gebeurtenissen erbij slepen om aan te tonen dat het géén probleem met de islam is, maar oh wee als je er een paar andere islamgekkies bijsleept, dan mag je het weer niet met elkaar vergelijken.
Als men nou gewoon eens begint in te zien dat er wel degelijk een probleem in die samenleving zit, wat ze schijnbaar zelf niet opgelost krijgen, dan ben je al een heel eind. En nee, daar hoef je niet eens iedereen voor over één kam te scheren. Maar door de bank genomen zijn immigranten vaker betrokken bij misdaden, van winkeldiefstal tot terrorisme. Maar laten vooral nog een paar bakkies thee drinken en gezinscoaches ronselen, want het is allemaal zo erg niet, en ze moeten gewoon een beetje 'wennen', zelfs al zijn ze hier geboren.
Ik ook. Maar niet iedereen denkt er zo over, getuige wat lui die bij dit soort acties moord en brand schreeuwen over emoties, en niemand over een kam scheren. En vervolgens vooraan staan om een topic te openen en te janken over een paar Woensel-West hersenloze tokkies die roepen dat het goed is dat er her en der een moskee in vlammen opgaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind mensen die oproepen tot geweld tegen moslims exact net zo debiel als moslims die geweld oproepen tegen andere mensen. Raar man.
Misschien waren de daders ontevreden lezers?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kneus. Satire is niet leuk bla bla. dus is het maar eigen schuld dikke bult? KRIJG TERING
Laten we deze man maar even aanspreken:
https://twitter.com/BertVedder
Bart Vedderquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kneus. Satire is niet leuk bla bla. dus is het maar eigen schuld dikke bult? KRIJG TERING
Laten we deze man maar even aanspreken:
https://twitter.com/BertVedder
Mag hopen dat dit niet echt is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
WTF?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Goedpraten van terreur is niet strafbaar in Nederland. Dat geldt voor deze idioten op een marokkoforum en ook voor Nederlanders die het prachtig vinden als er ergens moslims worden vermoord.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het goedpraten van terreurdaden mag wat mij betreft hard worden aangepakt. Mensen met alleen een Nederlandse nationaliteit kun je Nederland niet uitzetten, maar desgewenst wel op een andere manier bestraffen.
Net zoals zij het accepteren dat ze gediscrimineerd en gepest worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De tering wat een gekken. Hoezo moet je dit nog accepteren en als volwaardige landgenoten beschouwen?
Paniek mensen, paniek. Laten we dingen tweeten. Man man man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Tijd om het leger te mobiliseren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
En wie zegt dat de posters op marokko.nl niet worden vervolgd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
En als je dat soort dingen op Facebook zet als Nederlander zijnde (alleen dan andersom) dan wordt je vervolgd door het OM
Europe is under attackquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Door de bank genomen? pardon 3x zoveel als autochtonen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Genieten altijd, de moslims en linkse gekkies die niet kunnen wachten tot Wilders wat tweet om dan vooral los te gaan over wat HIJ er van vindt.
Ik vind Wilder een debiel, dus ik maak me niet druk over wat hij tweet. Of vooral andere gebeurtenissen erbij slepen om aan te tonen dat het géén probleem met de islam is, maar oh wee als je er een paar andere islamgekkies bijsleept, dan mag je het weer niet met elkaar vergelijken.
Als men nou gewoon eens begint in te zien dat er wel degelijk een probleem in die samenleving zit, wat ze schijnbaar zelf niet opgelost krijgen, dan ben je al een heel eind. En nee, daar hoef je niet eens iedereen voor over één kam te scheren. Maar door de bank genomen zijn immigranten vaker betrokken bij misdaden, van winkeldiefstal tot terrorisme. Maar laten vooral nog een paar bakkies thee drinken en gezinscoaches ronselen, want het is allemaal zo erg niet, en ze moeten gewoon een beetje 'wennen', zelfs al zijn ze hier geboren.
Om vredelievend te zijn hoef je geen moslim te zijn. Die 5,5 miljard niet-moslims bewijzen dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn mensen in deze wereld die de Islam gebruiken als rechtvaardiging voor geweld. Zouden die anders vreedzame burgers zijn geweest? Natuurlijk niet. Ze zijn volkomen gestoord. Maar het is volgens mij een denkfout om te denken dat ze gewelddadig zijn door de Islam. De anderhalf miljard vredelievende moslims op aarde bewijzen dat.
Hangt van de context af. Als onschuldige moslims slachtoffer worden van terreurdaden en mensen gaan daarbij staan te juichen, dan vind ik dat een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan hetzelfde denkt over figuren die dode moslims toejuichen, waaronder een redacteur van Fok!
Ik vraag me wel af of er ook moslims zijn die het oprecht niet vinden kunnen dat er zoveel mensen worden omgelegd om een paar tekeningen. Je ziet nu eigenlijk 3 categorieën: de 'terechte dood' roepers, de moslims die roepen dat het false flag is en dat Geert Wilders & co hier profijt van gaan hebben, en je hebt de stille instemmers, de meute zeg maar. Dat gaat toch best wel ver, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik zou vinden dat er iemand moet sterven om een tekening. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik beledigd zou zijn door een tekening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef 16meter het volgende:
http://nieuws.marokko.nl/(...)en-profeet-mohammed/
[..]
[..]
[..]
[..]
Begripvolle reacties op Marokko.nl.
Als we jouw ondertitel mogen geloven zijn er gelukkig geen slachtoffers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Jouw naamquote:
Net boven Parijs dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Met mitrailleurs naar de werkplek van die meningsuiters gaan bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het goedpraten van terreurdaden mag wat mij betreft hard worden aangepakt. Mensen met alleen een Nederlandse nationaliteit kun je Nederland niet uitzetten, maar desgewenst wel op een andere manier bestraffen.
Goede bron.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
Ehh... Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Om vredelievend te zijn hoef je geen moslim te zijn. Die 5,5 miljard niet-moslims bewijzen dat.
Niet op de link klikken, denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil dit soort mensen het land uit. Als mij dat een extremist maakt, ben ik met alle liefde een extremist.
-2 (of ben je zo achterlijk dat je het verschil niet ziet).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |