Wat een nare kerel zeg. Zelf je zo voor lul zetten en dan andere mensen aanspreken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die Folkersma dit durft te retweeten, gadverdamme.
Oh, je bent er zo 1.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb daar wel ideeën over maar daarmee maak ik mezelf niet populair.
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
BeatriceGodin gaat het hopelijk weer uitleggen.
Moslimextremisten die geen zelfmoord plegen? En zo professioneel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die bestaan, maar dat is in dit geval totaal onwaarschijnlijk. Je doet net alsof het een reële optie is.
Zijn wss te druk bezig elkaar te vertellen hoe ze mensen moeten onthoofden in Syrië.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
En de schreeuwertjes op forum.marokko.nl wel, denk je?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De liefde van de Islam in Parijs vandaag droop er vanaf idd.
Uurtje of 3. Zal niet lang meer duren voordat ze Nederland binnen rijdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoelang zijn die gasten al op de vlucht eigenlijk?
<Mossadquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Moslimextremisten die geen zelfmoord plegen? En zo professioneel?
Hier zit sowieso een organisatie achter.
Waarom zouden ze zelfmoord plegen als ze weg konden komen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet heel anders dus dan de schreeuwertjes hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zijn wss te druk bezig elkaar te vertellen hoe ze mensen moeten onthoofden in Syrië.
Dat is inderdaad mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hebt gelijk. De islam is een enorm fijne, vreedzame religie.
Neuh, dat is onzinnig. Er zijn zeker Islamistische groeperingen die geweld propageren. Die moeten dan ook keihard aangepakt worden. Het zijn veelal mislukte speeltjes van vage rijke Arabieren die zich bepaalde macht naar zich toe willen trekken. Groeperingen uit de moderne geschiedenis. Nooit eerder heeft de islamitische wereld dergelijke groeperingen gekend - zeker niet in zulke hoeveelheden. Dat zou ook wat moeten zeggen.quote:waar we wereldwijd totaal geen problemen mee hebben. Geen enkele van die rode stipjes op de conflictenkaart heeft ook maar iets met de islam te maken.
Dan heb je dat verdomde slecht gedaan. Immers het ging mij om perspectief op een object/ding/denkwijze - en niet om de automerken an sich.quote:Ik hield je een spiegel voor....
Deze moslimsextremisten hadden zich goed voorbereid. Dat kun je inderdaad wel concluderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij schieten ook mensen dood.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet heel anders dus dan de schreeuwertjes hier.
Omdat ze denken dat ze dan in het Paradijs komen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zelfmoord plegen als ze weg konden komen?
quote:Amine-
Dit krijg je d'r van hé. Betalen voor je daden.
quote:Muslimah1987
Wie de profeet salla allahu aleyhi wa salaam bespot en beledigd mag dood.
quote:Playstation
profeet belachlijk maken is pas triest, ze zijn al vaker gewaarschuwd die blad, ze willen niet luisteren
Begripvolle reacties op Marokko.nl.quote:Taarabt
Hadden ze onze geliefde profeet Mohamed صلى الله عليه و سلم maar niet moeten beledigen. Ik keur dit niet goed. Maar ik vind het beledigen van onze geliefde profeet Mohamed صلى الله عليه و سلم velen malen erger.
Genieten? Die linkse gekkies hebben helaas wel actief en passief kiesrecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef bascross het volgende:
Al die linkse gekkies die alles proberen goed te praten bij dit soort zaken. Iedere keer weer genieten.
Apart dat je mensen mét koran toch vaker dit soort dingen ziet doen dan mensen zonder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:38 schreef alwaysonhold het volgende:
De islam! De islam! Nee lieve mensen, het is de kanker van het fanatisme. McVeigh, Volkert en Breivik hadden ook geen koran nodig.
Boeiequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef 16meter het volgende:
http://nieuws.marokko.nl/(...)en-profeet-mohammed/
[..]
[..]
[..]
[..]
Begripvolle reacties op Marokko.nl.
De schreeuwertjes op forum.marokko.nl toch ook niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij schieten ook mensen dood.Doe niet zo dom man. Kopje in de modder.
Je hebt de jarenlange oorlog in het M-O door het Westen gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Apart dat je mensen mét koran toch vaker dit soort dingen ziet doen dan mensen zonder.
Nee, dat roepen sommige mensen altijd veel te snel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Karrs het volgende:
Oh oh.
Dit betekent oorlog.
Linksom of rechtsom... maar dit betekent oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |