quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze zijn gevlucht weten we niet zeker dat het moslimsextremisten zijn.
Kunnen dat ook geroepen hebben om mensen op een verkeerd spoor te brengen.
Waar baseer je die eigenschap dan precies op als nog geen 5% van de moslims wereldwijd haatdragend zijn? Kun je dan nog wel spreken van een haatdragende religie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is gewoon een haatdragende religie, wat idd niet betekent dat alle islamieten haatdragend zijn, maar het helpt wel om haat te verspreiden.
Het is niet alsof die vrede zoveel beter of slechter is dan die van de grote tegenstanders van de Islam in dit topic.quote:
Het is jammer dat mijn punt volledig aan je voorbijgaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogal kinderachtig, eigenlijk. Noem het gewoon hoe het heet, nu ben je net Geert Wilders.
Wat wil je dat ze gaan doen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat de franse regering nu weer roepen dat het om een incident gaat?
+1quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Eigenlijk precies het tegenovergestelde van de FP. Daar lopen mensen te juichen als onschuldige moslims worden platgebombardeerd.
Beide fucking kanloos.
Jij bent bij meerdere Marokkaanse families op bezoek geweest vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is gewoon een inkijkje in de Marokkaanse huiskamer, daar worden nu high fives uitgedeeld.
Inderdaad. Die schoten laatst ook een aantal redacteuren dood. hihahoquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is niet alsof die vrede zoveel beter of slechter is dan die van de grote tegenstanders van de Islam in dit topic.
Dit zei ik ook mijn vorige post, maar niemand gaat meer op elkaar in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, vooral oorlog blijven voeren in het M-O en dan je rotzooi niet opruimen, dan krijg je vanzelf aanslagen.
Ik heb daar wel ideeën over maar daarmee maak ik mezelf niet populair.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze gaan doen dan?
Enige verschil is dat we het in 'eigen kring' wel durven aanpakken, maar zodra het immigranten zijn het een stuk gevoeliger ligt, en het alleen al openlijk aantippen van dit probleem je op heel wat problemen komt te staan.quote:
de eerste die mij dwingt voor iets te moeten kiezen kan zelf een kogel gaan koppen van mijquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En mevrouw Nanninga roept ook al dat het oorlog is en beredeneert alvast maar dat iedereen die zich niet aansluit bij die oorlog tegen de Islam collaboreert met de vijand.
Column
Die bestaan, maar dat is in dit geval totaal onwaarschijnlijk. Je doet net alsof het een reële optie is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
False flag aanslagen bestaan niet?
Lees de wiki pagina eens.
fok.alquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef johnson555 het volgende:
Allah akbar?![]()
Wnr sharia op fok eigenlijk?
ok dat is wel legendarischquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Roland010 het volgende:
Haha Bram Ooijink (GL) wordt Geert Wilders genoemd op het NOS journaal
En de schreeuwertjes op forum.marokko.nl wel, denk je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. Die schoten laatst ook een aantal redacteuren dood. hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |