Ik ben ook eens in Parijs geweest, het komt wel heel dichtbij nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vnnbrg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:16Op radio 1 Chazia Mourali aan het woord, 'want die is in Parijs geboren'. Zucht. reageer retweet
Wat heeft dit precies met deze feiten te maken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel, want de suggestie wordt vaak gewekt dat je "extreem-rechts" bent als je kritiek hebt op de islam. Zie ook de PeGiDa-beweging in Duitsland en de krampachtige pogingen van media en politiek om die beweging te framen als extreem-rechts.
Kritiek op de islam wordt steeds groter en breder. En het betreft de volle breedte van het politieke spectrum. Of beter gezegd: ieder weldenkend mens....
Allerlei aanslagen is men daar dan ook al wat langer gewend, helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoiets was het idd...
Van langer geleden weet ik wel die politiemannen die in kleine groepjes achter een hekje stonden overal in Parijs.
Ik ben ooit in Parijs geweest. Misschien moet ik CNN bellen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vnnbrg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:16Op radio 1 Chazia Mourali aan het woord, 'want die is in Parijs geboren'. Zucht. reageer retweet
Verdomd ja! Dat die was verdorie nog wel bij mij in de straatquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere kwam van die andere gekke Hollander op Koninginnedag.
Chazia of all people.quote:
Dan kom je wel interessanter over dan dat je in Nederland met de NOS/Radio1 belt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Parijs geweest. Misschien moet ik CNN bellen?
Die post had hij al paar jaar klaar staan, voor het geval er weer een aanslag werd gepleegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat heeft dit precies met deze feiten te maken?
Oftewel te voet weg (metro?) of een andere vluchtauto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Szura het volgende:
Hier de vermeende vluchtauto
https://twitter.com/eliothiggins/status/552797223160139776
Een MP5 is volgens mij niet ongebruikelijk voor Franse veiligheidsdiensten, volgens mij lopen ze daar ook mee te patrouilleren in Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit.
Mooi om te zien dat alles wat een assaultrifle is een AK-47 is.
Alles kleiner is een MP5.
Die "lone wolves" van de afgelopen tijd schreeuwden dat ook uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
Jesus, NOS"Je hoort de daders schreeuwen 'Allah Ahkbar". Dan KAN er mogelijk op wijzen dat het om moslim-terroristen gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, het zijn undercover atheïstenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
Jesus, NOS"Je hoort de daders schreeuwen 'Allah Ahkbar". Dan KAN er mogelijk op wijzen dat het om moslim-terroristen gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet er dan precies gebeuren. volgens jou?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Oud_student het volgende:
Ik hoop dat "onze" overheid hier eindelijk van leert en de moslims hard gaat aanpakken.
Vanavond heeft SBS shownieuws nog wel een plekje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben eens in Disneyland geweest, telt dat ook?
Echt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies gebeuren. volgens jou?
De lokale shoarmaboer preventief opsluiten?
Onze overheid zal waarschijnlijk zoiets gaan doen: http://nieuwsuur.nl/onder(...)ense-jihadisten.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Oud_student het volgende:
Ik hoop dat "onze" overheid hier eindelijk van leert en de moslims hard gaat aanpakken.
Straks moeten we nog alle moslims gaan interneren, wie zijn de goeie, wie de slechte?
Als er 10 of 20 jaar normale adequate maatregelen waren genomen dan was het niet zover gekomen.
Straks zijn draconische maatregelen nodig
Zo te zien waren het mannen onder de veertig; die zijn sowieso disproportioneel verantwoordelijk voor allerlei wandaden. Wellicht wordt het tijd deze gehele groep te interneren, om erger te voorkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Oud_student het volgende:
Straks moeten we nog alle moslims gaan interneren, wie zijn de goeie, wie de slechte?
Als er 10 of 20 jaar normale adequate maatregelen waren genomen dan was het niet zover gekomen.
Straks zijn draconische maatregelen nodig
Close enoughquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben eens in Disneyland geweest, telt dat ook?
Politiek correct blijven tot de kogel of het mes ook hen het zwijgen oplegt, hoe triest kun je zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet Rutte precies doen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Roland010 het volgende:
Rutte kiest ervoor om nog even van het reces te genieten. Zo kennen we ons heerlijke kabinet weer.
Klopt, Algerijnse fundamentalisten o.a. dreigden in de jaren 90 ook met aanslagen in Parijs, toen zag je ook veel agenten achter hekjes staan overal in Parijs, weet ik nog...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allerlei aanslagen is men daar dan ook al wat langer gewend, helaas...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies gebeuren. volgens jou?
De lokale shoarmaboer preventief opsluiten?
Dus? Kan een lone wolve geen moslim-terrorist zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die "lone wolves" van de afgelopen tijd schreeuwden dat ook uit.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef danos het volgende:
[..]
Vanavond heeft SBS shownieuws nog wel een plekje.
Auto hebben ze toch al gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel bijzonder dat er een hitsquad rondrijdt in Parijs nu. Best wel spannend.
Nee. Alleen mentaal ziek (volgens verschillende media).quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dus? Kan een lone wolve geen moslim-terrorist zijn?
Idd, of boeddhisten met een plakbaard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn undercover atheïsten
Zou destijds vast te maken hebben met de moordpartijen in Algerije en de Franse politieke inmenging. Klein gokje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, Algerijnse fundamentalisten o.a. dreigden in de jaren 90 ook met aanslagen in Parijs, toen zag je ook veel agenten achter hekjes staan overal in Parijs, weet ik nog...
Zou mij niks verbazen als ze meerdere auto's klaar hadden staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Auto hebben ze toch al gevonden?
o.a. inderdaad. Maar ook uit Corsica of Baskenlandquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, Algerijnse fundamentalisten o.a. dreigden in de jaren 90 ook met aanslagen in Parijs, toen zag je ook veel agenten achter hekjes staan overal in Parijs, weet ik nog...
Precies, dat is nog het ergste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Politiek correct blijven tot de kogel of het mes ook hen het zwijgen oplegt, hoe triest kun je zijn
twitter:CecileBrisson twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:33:41Cartoonists Cabu and Charb died in the attack against #CharlieHebdo, @LePoint reports http://t.co/nBdM0iZIq4 http://t.co/XMCXKb8QtK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |