Ik ben ook eens in Parijs geweest, het komt wel heel dichtbij nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vnnbrg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:16Op radio 1 Chazia Mourali aan het woord, 'want die is in Parijs geboren'. Zucht. reageer retweet
Wat heeft dit precies met deze feiten te maken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel, want de suggestie wordt vaak gewekt dat je "extreem-rechts" bent als je kritiek hebt op de islam. Zie ook de PeGiDa-beweging in Duitsland en de krampachtige pogingen van media en politiek om die beweging te framen als extreem-rechts.
Kritiek op de islam wordt steeds groter en breder. En het betreft de volle breedte van het politieke spectrum. Of beter gezegd: ieder weldenkend mens....
Allerlei aanslagen is men daar dan ook al wat langer gewend, helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoiets was het idd...
Van langer geleden weet ik wel die politiemannen die in kleine groepjes achter een hekje stonden overal in Parijs.
Ik ben ooit in Parijs geweest. Misschien moet ik CNN bellen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vnnbrg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:16Op radio 1 Chazia Mourali aan het woord, 'want die is in Parijs geboren'. Zucht. reageer retweet
Verdomd ja! Dat die was verdorie nog wel bij mij in de straatquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere kwam van die andere gekke Hollander op Koninginnedag.
Chazia of all people.quote:
Dan kom je wel interessanter over dan dat je in Nederland met de NOS/Radio1 belt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Parijs geweest. Misschien moet ik CNN bellen?
Die post had hij al paar jaar klaar staan, voor het geval er weer een aanslag werd gepleegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat heeft dit precies met deze feiten te maken?
Oftewel te voet weg (metro?) of een andere vluchtauto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Szura het volgende:
Hier de vermeende vluchtauto
https://twitter.com/eliothiggins/status/552797223160139776
Een MP5 is volgens mij niet ongebruikelijk voor Franse veiligheidsdiensten, volgens mij lopen ze daar ook mee te patrouilleren in Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit.
Mooi om te zien dat alles wat een assaultrifle is een AK-47 is.
Alles kleiner is een MP5.
Die "lone wolves" van de afgelopen tijd schreeuwden dat ook uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
Jesus, NOS"Je hoort de daders schreeuwen 'Allah Ahkbar". Dan KAN er mogelijk op wijzen dat het om moslim-terroristen gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, het zijn undercover atheïstenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
Jesus, NOS"Je hoort de daders schreeuwen 'Allah Ahkbar". Dan KAN er mogelijk op wijzen dat het om moslim-terroristen gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet er dan precies gebeuren. volgens jou?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Oud_student het volgende:
Ik hoop dat "onze" overheid hier eindelijk van leert en de moslims hard gaat aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |