Kan ook een actie zijn om de schuld op de islamieten te richten, kans is klein maar snap wel dat ze hier voorzichtig mee zijn, het is geen Story of Weekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:34 schreef Roland010 het volgende:
Jesus, NOS"Je hoort de daders schreeuwen 'Allah Ahkbar". Dan KAN er mogelijk op wijzen dat het om moslim-terroristen gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus? Kwestie van dagen of weken voordat het hier gebeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet Rutte precies doen dan?
Aanslag is niet in ons land gepleegd.
Om mensen uit de droom te helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het precies goed is dat die beelden uitgezonden worden?
Omdat het realiteit is misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het precies goed is dat die beelden uitgezonden worden?
Ik mag het niet meer uitleggen, want dan komt Friemel stoer doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
Dit vind ik best een goede vraag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |