twitter:SylvieCorbet twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:23:17#Hollande quitte l'Elysée, probablement pour se rendre à Charlie Hebdo http://t.co/9um2is9lV0 reageer retweet
Dat gebeurt ook, moslimgemeenschappen hebben gedemonstreerd en keuren dit af, net als moskeeën. Daarnaast weren moskeeën radicalen af. Geleerden keuren dit af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is altijd een klein percentage dat het verziekt voor de anderen. Doch zou het de anderen sieren als ze dit soort gedrag openlijk zouden verwerpen. Net zoals kerken openlijk de kerken die homo's weren moeten verwerpen... Alleen door in eigen cirkel ook geen respect te krijgen worden dit soort problemen opgelost. Zolang het gedoogd wordt door de meerderheid van de groep waar de extremisten onder vallen zal er niks veranderen.
Linker iets in de richting van "hier mag je geen grappen over maken" de rechter "er is een nieuwe ster geboren".quote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:24 schreef NightH4wk het volgende:
Gelukkig weten ze in Frankrijk wel redelijk goed om terroristen om te gaan.
Echt gestoord dit.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De rechter betekent 'een ster is geboren'
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:21:06Dit is bij het eind van de straat waar het kantoor van Charlie Hebdo is. Inmiddels moet pers ook weg. http://t.co/uupGTEHWsz reageer retweet
quote:12h17: Les agresseurs armés d'une kalachnikov et d'un lance-roquette
"Vers 11h30, deux hommes armés d'une kalachnikov et d'un lance-roquette, ont fait irruption au siège de Charlie Hebdo dans le XIe arrondissement de Paris. Un échange de feu a eu lieu avec les forces de l'ordre", a expliqué cette source. En quittant les lieux, les deux agresseurs ont blessé par balle un policier. Ils ont ensuite braqué un automobiliste porte de Pantin et percuté un piéton.
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Reya het volgende:
Selon le parquet de Paris, il y aurait bien 10 morts dans la fusillade
Pfff.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Skv het volgende:
Thomas Seymat @tseymat · 24 sec. 24 seconden geleden
#CharlieHebdo: Now according to AFP, quoting Paris prosecutor office, there are CONFIRMED 10 killed in the attack.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Re het volgende:
Les agresseurs armés d'une kalachnikov et d'un lance-roquette
"Vers 11h30, deux hommes armés d'une kalachnikov et d'un lance-roquette, ont fait irruption au siège de Charlie Hebdo dans le XIe arrondissement de Paris. Un échange de feu a eu lieu avec les forces de l'ordre", a expliqué cette source. En quittant les lieux, les deux agresseurs ont blessé par balle un policier. Ils ont ensuite braqué un automobiliste porte de Pantin et percuté un piéton
Dat is de andere kant op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Skv het volgende:
Ah, na Brussel nu Parijs. De ellende komt aardig deze kant op.
Een raketwerper, wat de fuck.quote:
Naar Europa.quote:
Eerst Brussel, dan Parijs. Mooi, ze slaan steeds verder toequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Skv het volgende:
Ah, na Brussel nu Parijs. De ellende komt aardig deze kant op.
Dit ondertussen nog vooroordelen noemen. Doe die oogkleppen maar weer af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
mensen met vooroordelen![]()
alles over één kam scheren
Die hebben te veel CoD gespeeld denk ik, een gebouw bestormen met Kalshnikov's en RPG'squote:
Het gaat vooral om die kam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ondertussen nog vooroordelen noemen. Doe die oogkleppen maar weer af.
Ehm, ik zie anders niet dagelijks duizenden moslims dit soort dingen doen, jij wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ondertussen nog vooroordelen noemen. Doe die oogkleppen maar weer af.
Wanneer iets steeds maar weer bevestigd wordt dan is het geen vooroordeel hé.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
mensen met vooroordelen![]()
alles over één kam scheren
Ligt eraan op welke schaal je kijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ehm, ik zie anders niet dagelijks duizenden moslims dit soort dingen doen, jij wel?
quote:Charlie Hebdo is een Frans satirisch weekblad, gevestigd in Parijs. Het is de opvolger van Hara-Kiri, en verschijnt in zijn huidige vorm sinds 1992. Charlie Hebdo heeft een oplage van ongeveer 70.000 exemplaren en verschijnt op woensdag. De huidige hoofdredacteur is Gérard Biard. Het tijdschrift bevat geen foto's, maar uitsluitend tekeningen en tekst.
Ja. Kijk maar naar Syrië/Irak.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ehm, ik zie anders niet dagelijks duizenden moslims dit soort dingen doen, jij wel?
I know, had Londen en Madrid e.d. ook al in mijn post gezet, maar weer weggehaald omdat er dan vast wel iemand ging zeuren dat het allemaal al zo lang geleden is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er zijn al aanslagen geweest in Europa. In 2007, 2004 etc.
Nou gelukkig maar!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ja! "Nouja, ik was dus aan het lopen bij de eiffel toren, en toen opeens...ging ik een croissant eten. Ja verder wel een relax dagje eigenlijk'quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:17:13OPROEP: Ben jij als Nederlander in #Parijs? Mail dan naar nieuwsdienst@telegraaf.nl. reageer retweet
En al die moslims in Nederland? Heb ik de afgelopen dagen nog wat aanslagen met meerdere doden door moslims gemist dan?quote:
Ook het eerste wat ik dacht; die staan even te roken ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je had gezegd dat dit de koffiepauze was, had ik het ook geloofd.
Alles is overal te koop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
En hoe de fuck kom je zomaar aan een RPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |