Komt er wel op neer dat de 2e wereldoorlog dus in feite nog bezig isquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Japan wil dan ook de eilanden terug die Rusland gejat heeft.
Zeeland heeft ook pas paar jaar terug vrede gesloten met Spanjequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ach, die Japanners hebben ook nog niet eens de 2e wereldoorlog beëindigd met Rusland
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeeland heeft ook pas paar jaar terug vrede gesloten met Spanje
http://www.digibron.nl/se(...)wil-vrede-met-spanje
Matig. Je schrijft eigenlijk hetzelfde als wat er hier in de OP staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef Bart het volgende:
Op de Frontpage: Probleemloos emigreren naar Japan
Dat is het hele idee van herschrijven. Het zou pas matig zijn als ik compleet wat anders zou schrijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:54 schreef eight het volgende:
[..]
Matig. Je schrijft eigenlijk hetzelfde als wat er hier in de OP staat.
Wij hebben recentelijk Duitsland ook nog een stukje land terug gegeven dus die ballon gaat alleen maar op als 2 landen sowieso al een pleurishekel aan elkaar hebben. En dan maakt oorlogsbuit an sich niet zo veel meer uit maar is alles vogelvrij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De buit der oorlog noemen ze dat. Japan heeft (als agressor) natuurlijk pech in deze.
Veels Zwitsers tractaat gemauwel, heel klein stukje over NL-Japan verdrag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef freako het volgende:
Voor wie het interesseert, hier de uitspraak: http://www.raadvanstate.n(...)spraak.html?id=82080
terug vragen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:11 schreef Aurelius het volgende:
Kak! Mijn vrouw heeft net haar hele inburgering doorlopen. Die kosten hadden we ons kunnen besparen!
Wat anders schrijven (of nieuwe informatie toevoegen) zou juist het meest logisch zijn. Je weet nl. dat users in dit topic de OP gelezen hebben, dus waarom zouden users in dit topic dan nog geïnteresseerd zijn in de herschreven FP versie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van herschrijven. Het zou pas matig zijn als ik compleet wat anders zou schrijven.
Nee hoor, ik geef de users hier de mogelijkheid om daar te reageren op andere usersquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wat anders schrijven (of nieuwe informatie toevoegen) zou juist het meest logisch zijn. Je weet nl. dat users in dit topic de OP gelezen hebben, dus waarom zouden users in dit topic dan nog geïnteresseerd zijn in de herschreven versie?
Het enige doel van je eerste post was dus het aantal het aantal views op het FP artikel opkrikken.Matig dus.
Alleen de door Trouw verzonnen artikelen zijn nog gratis toegankelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef Bart het volgende:
Ik ging overigens wel naar de site van trouw om te kijken of daar meer info stond, maar ik moest betalen om het artikel te zien.
Ey niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zal ik eens een brief schrijven en bezwaar maken?
Dat lijkt me een mooie claim worden bij IND (voor verblijfsvergunningen) en DUO. Vergeet ook vooral geen uurloon per studie-uur te claimen. Als de overheid zelf al niet meer weet wat voor verdragen ze sluiten, hebben ze echt teveel regeltjes gemaakt...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:11 schreef Aurelius het volgende:
Kak! Mijn vrouw heeft net haar hele inburgering doorlopen. Die kosten hadden we ons kunnen besparen!
Japanners = Rotterdammers / 2quote:
Alsof fokkers hun zolderkamers verlaten. Mamma brengt japan naar fokkers toe in de vorm van bestelde hentai videobanden en andere manga tekenfilms.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:46 schreef SeLang het volgende:
Zo te zien heeft Japan haar demografische probleem (krimpende bevolking opgelost). Alle Fok!ers vertrekken naar Japan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |