Niet slecht, wel 2 dimensionaal voor zo'n geweldig nummer. Ik ken weinig teksten met bitches en hooo's, dus ik noem ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, die heeft ook een verschrikkelijk slechte tekst zegWel een leuk nummer. Hele album is vet.
[..]
Die is toch niet slecht, of wel?
Ja het gaat nogal van de hak op de tak/ slaat nergens op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel taalkundig of stilistisch lelijk. In Roland zit de tekst:
[..]
Er zitten geen taalfouten in, nee. Maar "and, um, he has a beard" is echt heel lelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja het gaat nogal van de hak op de tak/ slaat nergens op.
Maar taalkundig is er niks mis mee toch?
Mea culpa.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef BoerBert het volgende:
Na aanleiding van. Serieus, Tchock? Na?
Ik na 30 jaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef Moody het volgende:
Met hapklare uptempo muziek ben je misschien over 5-10 jaar wel helemaal klaar mee. Wie weet.
Ik weet zelf niet of dit nou geweldig of verschrikkelijk is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef
...mag ik jullie beste nummer met een [b]heel erg slechte lyric er in?
en verder zingen de man en vrouw gewoon tegelijk een compleet verschillende tekst.... tja.quote:who mistook the steak for chicken
who am I gonna stick my dick in
Deze tekstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel taalkundig of stilistisch lelijk. In Roland zit de tekst:
[..]
valt bij mij niet in de categorie 'beste nummer'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zal ik dan toch maar even de winnaar posten.
Ik weet, jullie waren dit alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
valt bij mij niet in de categorie 'beste nummer'
De post die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zal ik dan toch maar even de winnaar posten.
Ik weet, jullie waren dit alweer vergeten.
Sorry dat ik niet zo goed gelezen hadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
De post die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ken je deze?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo goed gelezen had
Deze dan. Hele verhaal dat verteld wordt is niet kloppend/logisch.
Jaquote:
Ik heb ze allemaal gezien. Hele leuke gasten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
JaDaarom schoot het me te binnen
En alsnog een fijn nummer om te luisteren. Als je deze kritiek vergelijkt met het koningslied of zo valt het nog heel erg mee.
Heb je de aflevering met DWDD gezien? Of met Harry Merry?
Die met Koefnoen is ook leuk. Deed me wel aan de indie-discussie hier denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien. Hele leuke gasten.
Dat was een van de zeldzame afleveringen die ik maar grotendeels gemierenneuk vond.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die met Koefnoen is ook leuk. Deed me wel aan de indie-discussie hier denken
Ja klopt. Maar alsnog laat het wel zien dat de grappen lang niet altijd goed in elkaar zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een van de zeldzame afleveringen die ik maar grotendeels gemierenneuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |