Ja, ik sloeg gewoon aan op St. Vincentquote:
hoezo nou weerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
St. fucking VincentHaat aan haar.
Ah, die zijn net bevestigd voor Dauwpop, die kan ik daar dus overslaan. Disco is zo 2013...quote:
Sufjan is wel sympathiek. Alles aan St. Vincent irriteert me, de muziek nog het minste trouwensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ja maar Bob, ze komt uit hetzelfde kliekje als Sufjan.
Ja, maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Het gaat - godverrrdomme - hierover, oké:
St. Vincent is een pretentieuze robot geworden, vooral sinds haar samenwerking met David Byrne.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sufjan is wel sympathiek. Alles aan St. Vincent irriteert me, de muziek nog het minste trouwens
Als niet-sympathieke mensen muziek maken is het per definitie slechter dan als je positief tegenover de persoon staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef On het volgende:
[..]
St. Vincent is een pretentieuze robot geworden, vooral sinds haar samenwerking met David Byrne.
Mark Kozelek is nou niet de meest sympathieke persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als niet-sympathieke mensen muziek maken is het per definitie slechter dan als je positief tegenover de persoon staat.
Hoe kom je ineens bij Mark Kozelek?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mark Kozelek is nou niet de meest sympathieke persoon.
Ik ontkracht jouw stelling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij Mark Kozelek?
Nu noem je bijna 2 uiterstenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ik luister toch liever War on Drugs dan Sun Kil Moon.
Haten mag. Het stopt bij geweld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SKM liep te haten op WoD, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |