De eerste twee opties zijn Engels, de derde optie is Nederlands.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@44rdbei, ik begrijpt dat je reageert op de manier vragen gesteld worden in de enquête, ik snap alleen niet precies uw opmerking, kunt u deze iets meer toelichten, ook deze feedback is welkom bij mij zodat ik mijn enquête kan verbeteren
oh jawel hoor. 1 enquetetopic is meer dan genoeg. Spammers zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@Fokker, wist niet welk topic dit onder zou vallen dus kan nooit genoeg posten
Doe maar niet, je enquête is denk ik al een aantal keer ingevuld maar niet geheel naar waarheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef thijs21031994 het volgende:
@motorbloempje, sorry voor mijn overbodige spam, ik hoop dat u het voor deze keer door de vingers zieten zal een doorverwijzing maken van mijn andere topic naar deze.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zak in de stront met al die kut enquêtes
Omdat we users zoals jou een beetje zat zijn. Registreren, Enquête dumpen, slechte openingspost (meestal) en vervolgens reageren ze bijna nooit meer. En als ze dat al wel doen dan is het heel summier in hun eigen topic. Nou is jouw openingspost (OP) nog wel redelijk, je enquête zit redelijk goed in elkaar en je reageert, dat spreekt in je voordeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef thijs21031994 het volgende:
@RingBewoner, ik heb de post ook gelezen en verwacht ook niet dat iedereen het onderwerp even interessant vind dus sommige van deze reactie's waren te verwachten, wel vraag ik me dan af waarom deze mensen de moeite nemen om dan wel te reageren, maar dat geheel ter zijde.
De reden daarvoor is dat er dagelijks van dit soort enquetes op FOK! geplaatst worden en veel users daar een beetje beu van worden. "5 minuutjes van u tijd"/"zou mij heel erg helpen" en de standaard bla bla. Is er soms een generator die dezelfde standaardtekst tekst uitbraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef thijs21031994 het volgende:
@RingBewoner, ik heb de post ook gelezen en verwacht ook niet dat iedereen het onderwerp even interessant vind dus sommige van deze reactie's waren te verwachten, wel vraag ik me dan af waarom deze mensen de moeite nemen om dan wel te reageren, maar dat geheel ter zijde.
@terrorsjaak, Dank u wel voor uw reactie op de enquête
Die op is gewoon kant en klaar johquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat we users zoals jou een beetje zat zijn. Registreren, Enquête dumpen, slechte openingspost (meestal) en vervolgens reageren ze bijna nooit meer. En als ze dat al wel doen dan is het heel summier in hun eigen topic. Nou is jouw openingspost (OP) nog wel redelijk, je enquête zit redelijk goed in elkaar en je reageert, dat spreekt in je voordeel.
Je zou helemaal een topper zijn als je de resultaten hier ook nog eens komt delen.
Zet hem dan ook niet bij onzin, of klinkt dat te logisch...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@Ironisch, ik ben bezig met een onderzoek voor mij is dit geen onzin ik heb al op veel auto gerelateerde sites mijn enquête geplaatst maar deze krijgt niet het bezoekersaantal dat deze site haalt, een andere rede voor mij om dit hier te posten is ook omdat ik feedback wil hebben van elke mogelijke autogebruiker, niet alleen van technisch of auto gerelateerde personen
Dat krijg je met die nieuwelingen, lezen niks en plempen maar wat raak, alles voor de hits.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Zet hem dan ook niet bij onzin, of klinkt dat te logisch...
Ik weet genoeg, vul hem nogmaals in met een proxy en dan fuck ik hem gewoon nogmaals.quote:
Als je dat doet zou al tof zijn. Als je de rest doet heb je met toekomstige enquêtes ook meer succes hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:06 schreef thijs21031994 het volgende:
en ik zal zeker de resultaten van mijn onderzoek met jullie delen.
Dankuwel voor uw feedback, ik snap dat vele de woorden gebruiken als vijf minuutjes van uw tijd, dit was misschien een wat voorbarige en onnodige zin. Ik heb even gekeken op de link die u mijn doorstuurde en als ik dit eerder gelezen had, en daar heeft u allen gelijk in ik had eerst mijn research moeten doen over enquêtes op deze site, had ik mijn enquête met aanvraag naar het genoemde mailadres gestuurd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De reden daarvoor is dat er dagelijks van dit soort enquetes op FOK! geplaatst worden en veel users daar een beetje beu van worden. "5 minuutjes van u tijd"/"zou mij heel erg helpen" en de standaard bla bla. Is er soms een generator die dezelfde standaardtekst tekst uitbraakt?
Anyway. Lees onderstaande topic even door, daar staan wat nuttige tips in en als je een user was die al wat langer hier kwam en niet alleen het platform gebruikt voor een enquete dan zou je andere reacties krijgen.
MED / Enquetes op FOK!
Succes. Btw, als je iemand wilt quoten, dan kan dat door op de aanhalingstekens aan de rechterkant te klikken.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je dat doet zou al tof zijn. Als je de rest doet heb je met toekomstige enquêtes ook meer succes hier.
Ik ben niet alleen nieuw op deze site maar ook nieuw naar het onderzoek doen met behulp van enquêtes, dus zeker bedankt voor de feedback en ik zal het forum@fok.nl proberen te mailen, en kijken of zei dit een interessante enquête vinden en mij willen helpen bij mijn onderzoekquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat krijg je met die nieuwelingen, lezen niks en plempen maar wat raak, alles voor de hits.
Enquête is wel interessant, dat is waar.
Dit klopt, zoals in een van mijn eerdere posts besproken heb ik mijn enquête op meerdere forums verspreid, voornamelijk autoforums, autoweek.nl e.d., ook in deze post vertel ik geïnteresseerd te zijn in mijn onderzoek naar de mening van niet alleen auto-enthousiasten maar gewoon over het algemeen autogebruikers of mogelijke/toekomstige autogebruiker.quote:
Ik heb een melding gestuurd van mijn topic in de submap: onzin voor je leven! naar moderatoren, u onder andere, volgens mij. In de melding staat mijn uitleg en dat deze verwijderd kan worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh jawel hoor. 1 enquetetopic is meer dan genoeg. Spammers zitten we niet op te wachten.
Het ging mij er meer om dat de tekst zelf uit de OP gewoon een standaard tekstje is omdat je typstijl verder heel vreemd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef thijs21031994 het volgende:
[..]
Dit klopt, zoals in een van mijn eerdere posts besproken heb ik mijn enquête op meerdere forums verspreid, voornamelijk autoforums, autoweek.nl e.d., ook in deze post vertel ik geïnteresseerd te zijn in mijn onderzoek naar de mening van niet alleen auto-enthousiasten maar gewoon over het algemeen autogebruikers of mogelijke/toekomstige autogebruiker.
Sorry, maar ik begrijp nog niet helemaal wat u bedoelt, ik snap dat dit forum redelijk interactief is dus hier past soms ook een andere typstijl bij, ook is mijn zogenoemde OP gecheckt op spelfouten door mijn wederhelft, omdat ik zelf namelijk dyslectisch ben en vrij vaak typfouten en fouten in zinsopbouw maak, dit zou zonde zijn om hier al mee in de fout te gaan in me OP.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de tekst zelf uit de OP gewoon een standaard tekstje is omdat je typstijl verder heel vreemd is.
Ah ja dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef thijs21031994 het volgende:
[..]
ook is mijn zogenoemde OP gecheckt op spelfouten door mijn wederhelft, omdat ik zelf namelijk dyslectisch ben en vrij vaak typfouten en fouten in zinsopbouw maak.
Haha, dan houden we het op jij. Misschien moet ik iets minder me best doen om intelligent over te komen in dit topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja dat bedoelde ik dus
En je mag me jij noemen hoor. Ik ben jonger dan jij.
Je blijft tenminste lekker reageren en antwoord geven op de reacties en vragen die hier gesteld worden. Dat wordt erg gewaardeerd door de users en zorgt ervoor dat de meesten ook gewoon normaal zullen invullen (ettertjes heb je helaas overalquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef thijs21031994 het volgende:
[..]
Haha, dan houden we het op jij. Misschien moet ik iets minder me best doen om intelligent over te komen in dit topic.
Dank u wel voor dit compliment, ik zal mijn resultaten met u delen, ik kan u hier niet een precieze deadline van geven, mijn eigen deadline is vrij flexibel. Ik zou altijd een tussenrapportage kunnen geven. Zal eens kijken of ik deze kan opmaken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je blijft tenminste lekker reageren en antwoord geven op de reacties en vragen die hier gesteld worden. Dat wordt erg gewaardeerd door de users en zorgt ervoor dat de meesten ook gewoon normaal zullen invullen (ettertjes heb je helaas overal) maar goed, grote plus van je!
![]()
En als je daadwerkelijk de resultaten van de enquete hier post, ben je een held!
Succes met je studie verder.
Even je .png downloaden en op tinypic.com zettenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef thijs21031994 het volgende:
https://www.dropbox.com/s/qy0cp7a6xafo8zn/ResultsResearch.png?dl=0
Voor de resultaten heb ik deze link naar de foto via mijn dropbox, hieronder probeer ik hem ook als afbeelding toe te voegen maar dat werkt waarschijnlijk niet via dropbox dus daarom deze link
[ afbeelding ]
Ik raad dan toch http://imgur.com/ aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Even je .png downloaden en op tinypic.com zetten
Ik zag trouwens dat je student Automotive bent in de OPquote:
Superservice dit, thanks!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je student Automotive bent in de OP
Nou heb ik werkelijk waar geen flauw benul wat dat is, maar mocht je bovenmatig interesse hebben in auto's, dan kun je mss in een ander subforum op FOK! zaken vinden die je zouden kunnen boeien:
Planes, Trains & Automobiles
Mocht je meer in de technische kant geinteresseerd zijn, dan zou je eens op dit subforum kunnen kijken: Wetenschap & Technologie
FOK! is best wel groot met heel veel subfora en het is een beetje zoeken, maar ongetwijfeld ook voor jou onderwerpen te vinden die je interessant vindt en/of nuttig/handig voor je studie kunnen zijn.
Wacht, zouden 47 mensen hun kinderen met een auto meegeven!?quote:
Sorry, de vragen kunt u terug vinden in de enquête, voor mijn uiteindelijk eindraportage zal ik alles volledig posten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie alleen de vragen er niet bij
Dankjewel, Automotive is eigenlijk een studie gericht op deels Elektrotechniek, deels Werktuigbouwkunde en de hele auto industrie, maar ook verkeersdoorstromingen e.d. richten wij ons op, om maar eens een voorbeeldje te noemen. Ik heb al verder gekeken op het Fok!Forum en het spreekt me eigenlijk wel aan zo'n forum, ik zal eens een kijkje nemen naar de genoemde subforums.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je student Automotive bent in de OP
Nou heb ik werkelijk waar geen flauw benul wat dat is, maar mocht je bovenmatig interesse hebben in auto's, dan kun je mss in een ander subforum op FOK! zaken vinden die je zouden kunnen boeien:
Planes, Trains & Automobiles
Mocht je meer in de technische kant geinteresseerd zijn, dan zou je eens op dit subforum kunnen kijken: Wetenschap & Technologie
FOK! is best wel groot met heel veel subfora en het is een beetje zoeken, maar ongetwijfeld ook voor jou onderwerpen te vinden die je interessant vindt en/of nuttig/handig voor je studie kunnen zijn.
Dank u wel, in principe zijn het inderdaad ja/nee vragen dus de anders optie is redelijk overbodig, maar ik heb hem beschikbaar gemaakt voor besluiteloze personen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Rockiejj het volgende:
Interessante kwestie, interessante vragen.
Alleen had Anders... er van mij uit mogen blijven, aangezien het ja/nee vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |