De eerste twee opties zijn Engels, de derde optie is Nederlands.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@44rdbei, ik begrijpt dat je reageert op de manier vragen gesteld worden in de enquête, ik snap alleen niet precies uw opmerking, kunt u deze iets meer toelichten, ook deze feedback is welkom bij mij zodat ik mijn enquête kan verbeteren
oh jawel hoor. 1 enquetetopic is meer dan genoeg. Spammers zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@Fokker, wist niet welk topic dit onder zou vallen dus kan nooit genoeg posten
Doe maar niet, je enquête is denk ik al een aantal keer ingevuld maar niet geheel naar waarheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef thijs21031994 het volgende:
@motorbloempje, sorry voor mijn overbodige spam, ik hoop dat u het voor deze keer door de vingers zieten zal een doorverwijzing maken van mijn andere topic naar deze.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zak in de stront met al die kut enquêtes
Omdat we users zoals jou een beetje zat zijn. Registreren, Enquête dumpen, slechte openingspost (meestal) en vervolgens reageren ze bijna nooit meer. En als ze dat al wel doen dan is het heel summier in hun eigen topic. Nou is jouw openingspost (OP) nog wel redelijk, je enquête zit redelijk goed in elkaar en je reageert, dat spreekt in je voordeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef thijs21031994 het volgende:
@RingBewoner, ik heb de post ook gelezen en verwacht ook niet dat iedereen het onderwerp even interessant vind dus sommige van deze reactie's waren te verwachten, wel vraag ik me dan af waarom deze mensen de moeite nemen om dan wel te reageren, maar dat geheel ter zijde.
De reden daarvoor is dat er dagelijks van dit soort enquetes op FOK! geplaatst worden en veel users daar een beetje beu van worden. "5 minuutjes van u tijd"/"zou mij heel erg helpen" en de standaard bla bla. Is er soms een generator die dezelfde standaardtekst tekst uitbraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef thijs21031994 het volgende:
@RingBewoner, ik heb de post ook gelezen en verwacht ook niet dat iedereen het onderwerp even interessant vind dus sommige van deze reactie's waren te verwachten, wel vraag ik me dan af waarom deze mensen de moeite nemen om dan wel te reageren, maar dat geheel ter zijde.
@terrorsjaak, Dank u wel voor uw reactie op de enquête
Die op is gewoon kant en klaar johquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat we users zoals jou een beetje zat zijn. Registreren, Enquête dumpen, slechte openingspost (meestal) en vervolgens reageren ze bijna nooit meer. En als ze dat al wel doen dan is het heel summier in hun eigen topic. Nou is jouw openingspost (OP) nog wel redelijk, je enquête zit redelijk goed in elkaar en je reageert, dat spreekt in je voordeel.
Je zou helemaal een topper zijn als je de resultaten hier ook nog eens komt delen.
Zet hem dan ook niet bij onzin, of klinkt dat te logisch...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef thijs21031994 het volgende:
@Ironisch, ik ben bezig met een onderzoek voor mij is dit geen onzin ik heb al op veel auto gerelateerde sites mijn enquête geplaatst maar deze krijgt niet het bezoekersaantal dat deze site haalt, een andere rede voor mij om dit hier te posten is ook omdat ik feedback wil hebben van elke mogelijke autogebruiker, niet alleen van technisch of auto gerelateerde personen
Dat krijg je met die nieuwelingen, lezen niks en plempen maar wat raak, alles voor de hits.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Zet hem dan ook niet bij onzin, of klinkt dat te logisch...
Ik weet genoeg, vul hem nogmaals in met een proxy en dan fuck ik hem gewoon nogmaals.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |