Nah, ik doe niet aan bril. Nog nooit een opgehad waar ik wat aan had, buiten vliegjesvanger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een bril opzetten, dit werkt altijd bij Barney.
Over Barney gesproken: onze teamnaam was Barney Army.
Zozo, prima dagje hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tongfilet + biersuggestie bij de toeter, heerlijk!
Oh...ik niet. Wel roosviceequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een getrainde speciaalbier drinker!
Oh de 3 gezusters is leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog een uitsmijtertje gehad bij de 3 gezusters (inclusief een glas melk uiteraard)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik nooit de weg terug vinden vanaf de bar
Ah ik zie net een glas melk jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog een uitsmijtertje gehad bij de 3 gezusters (inclusief een glas melk uiteraard)
Topshow!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik zie net een glas melk ja
(heel incrowd allemaal)
bazen
Ja maar jij draait Mariah Carey...dat telt niet.quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar jij draait Mariah Carey...dat telt niet.
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.
Hoe is de quiz afgelopen?
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.
Ik heb grenzen!!quote:
Free for allquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft deze uitzending nog een thema of is het een free-for-all?
We kregen aan het eind van iedereen wel een daverend applaus voor onze vechtlust.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.
Weet je het zeker dat je er meer aan kan?quote:
Het thema is Happy New Year.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft deze uitzending nog een thema of is het een free-for-all?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.
Nou ja, wij wisten echt best veel maar de tegenstanders waren heel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.
Bij een pubquiz in De Toeter zal een team waar ik deel uit van maak zich nooit schuldig maken aan het gebruikt van ongeoorloofde hulpmiddelen.
Ik wist wel de tijd van Gianne Romme waarmee hij in 1998 goud won op de 10km uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.
Bij een pubquiz in De Toeter zal een team waar ik deel uit van maak zich nooit schuldig maken aan het gebruik van ongeoorloofde hulpmiddelen.
Ik kende de legendarische carrière van Santi Kolk uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist wel de tijd van Gianne Romme waarmee hij goud won in 1998 uit mijn hoofd!
Ik geloof jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, wij wisten echt best veel maar de tegenstanders waren heel goed.
Wij waren kansloos bij vragen over basketball, volgens mij is dat geen sport.
En wij hadden Mani geen toestemming gegeven voor cheaten hoor. Ik waste mijn handen in onschuld.
Die was heel netjes ja overigens hadden de mensen in De Toeter wel veel aan ons tijdens de Showbizz Quiz, voor vragen over Kane kan je altijd bij mij terecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kende de legendarische carrière van Santi Kolk uit mijn hoofd.
Bij de sportquiz had ik wat gehoopt over Harry Kane, maar dat gebeurde dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was heel netjes ja overigens hadden de mensen in De Toeter wel veel aan ons tijdens de Showbizz Quiz, voor vragen over Kane kan je altijd bij mij terecht.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij Mariah en de clip Honey kwam ik er achter dat ik meisjes leuk vond.
Er zijn ook niet-Mark fans die luisteren naar dit programma he.quote:
Ik zou erg graag Dream of the drowned submariner horen, maar dat nummer is met z'n zes minuten te lang voor commerciele radio.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook niet-Mark fans die luisteren naar dit programma he.
Ja, ik snap het ook niet helemaal maar ik respecteer het.
Ik weet zeker dat alle luisteraars het erg zouden waarderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou erg graag Dream of the drowned submariner horen, maar dat nummer is met z'n zes minuten te lang voor commerciele radio.
Jessica Alba zat in een film die Honey heet.quote:
quote:
Wat is Mariah Carey dan fijn he...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
![]()
we hebben hem zelf binnen gelaten hè
Zwlfs All i want is ineens hemels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is Mariah Carey dan fijn he...
Ik doe je andere verzoekje erachter aan, misschien kun je het nog goedmaken.quote:
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Of Bright Eyesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
Ah het is een teaser! Sneaky dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.
Nouja, die Nasi, daar ben ik nog steeds niet over uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |