quote:
Wat is Mariah Carey dan fijn he...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
![]()
we hebben hem zelf binnen gelaten hè
Zwlfs All i want is ineens hemels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is Mariah Carey dan fijn he...
Ik doe je andere verzoekje erachter aan, misschien kun je het nog goedmaken.quote:
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Of Bright Eyesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
Ah het is een teaser! Sneaky dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.
Nouja, die Nasi, daar ben ik nog steeds niet over uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |