Ohja, donderdag 07:30quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Voor diegenen die meelezen:
- donderdag Fokker
- vrijdag Uccie
Kijk even op het rooster wie wat en wanneer?
Oh en verzoekjes zijn welkom voor vrijdagavond.
En nee Raf, niet die
Slaap lekker en bedankt voor je leuke show.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou trusten allemaal en bedankt voor het luisteren
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker en bedankt voor je leuke show.
Okquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Verzoekjes voor morgenavond zijn welkom!
The Cure - Friday I'm in lovequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Heb je een thema of gaan we het over de liefde hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Nee hoor, geen thema.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je een thema of gaan we het over de liefde hebben?
Die bestaat niet.quote:
Ik ben een mythe.quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
Niet teveel posten hè, dit topic moet nog even mee
Oh crap...jouw verzoekjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro gooit wat koekkruimels in het topic.
Nee, maar ik dat heb ik natuurlijk weer niet en ik heb nu geen tijd meer om te zoekenquote:
Raf in cape zoevend boven de stad!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hey alweer dat liedje over mij en mijn alter ego's
Ja. er staan nog maar 11 nummers in de autoDJquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hey alweer dat liedje over mij en mijn alter ego's
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaidsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja. er staan nog maar 11 nummers in de autoDJ
Ik Uccie moet er nog even mee bezig
Ja dat was jouw schuldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaids
Ja nou ja...maar het moest moderner tochquote:
Ik pleit voor een Best of Dire Straits in de Auto DJ.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaids
50quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou ja...maar het moest moderner toch
Ik maak wel een lijst met 50 oud en 50 nieuw ofzo, moet jij hem wel checken.
Ja, jammer genoeg wel wat zacht, maar dat zijn we van jou gewentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de nieuwe instellingen werken....
Ik heb die van 2012.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
50dan heb je 100 nummers, doe gewoon de hele top2000
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoorde van m'n goede vriend en tevens fijne college johannes_vermeer dat er Mark Knopfler gedraaid zou worden. Ben ik nog op tijd?
gewend...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel wat zacht, maar dat zijn we van jou gewent
ja moest ik van Fokkerquote:
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewend...
En die instellingen slaat mixxx niet op
Ies graties....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ook dat.
en ja dan moet je maar een normaal programma gebruiken.
Jij liever dan ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook vannacht, hahaha.
Ik gooi ze liever in een bord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben gisteren ook gedart, ik gooide maar liefst 127 punten in een beurt!
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tem komt alleen in topics met een dresscode.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat De Toppers hier niet gedraaid worden?
Ik heb gelopen als Hyawathaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.
Ik mag niet meer dartsen
Als een echte darter presteer ik beter met een paar biertjes op. Misschien moet je dat ook proberen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.
Ik mag niet meer dartsen
Bowlen met wijn werkte wel beterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een echte darter presteer ik beter met een paar biertjes op. Misschien moet je dat ook proberen!
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.
Hoe is de quiz afgelopen?
Helaas helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.
Ohja, nu weet ik weer wat ik ging zeggen bij dit liedje...nou ja, na de volgende maar dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.quote:
Misschien een bril opzetten, dit werkt altijd bij Barney.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn laatste 180 is al wel een paar maand geleden, dat is wel kut.
Ik wil het ook weer eens oppakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn laatste 180 is al wel een paar maand geleden, dat is wel kut.
Je hebt het ervan genomen lees ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.
Nee ook achteruit...toen raakte ik mijn baas...die van van de week, had beter moeten mikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Steeds op de laan van de buren flikkeren.
Tongfilet + biersuggestie bij de toeter, heerlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt het ervan genomen lees ik
Wat hebben jullie gegeten?
Je ging horizontaal naar huisquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.
Nah, ik doe niet aan bril. Nog nooit een opgehad waar ik wat aan had, buiten vliegjesvanger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een bril opzetten, dit werkt altijd bij Barney.
Over Barney gesproken: onze teamnaam was Barney Army.
Zozo, prima dagje hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tongfilet + biersuggestie bij de toeter, heerlijk!
Oh...ik niet. Wel roosviceequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een getrainde speciaalbier drinker!
Oh de 3 gezusters is leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog een uitsmijtertje gehad bij de 3 gezusters (inclusief een glas melk uiteraard)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik nooit de weg terug vinden vanaf de bar
Ah ik zie net een glas melk jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog een uitsmijtertje gehad bij de 3 gezusters (inclusief een glas melk uiteraard)
Topshow!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik zie net een glas melk ja
(heel incrowd allemaal)
bazen
Ja maar jij draait Mariah Carey...dat telt niet.quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar jij draait Mariah Carey...dat telt niet.
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.
Hoe is de quiz afgelopen?
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.
Ik heb grenzen!!quote:
Free for allquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft deze uitzending nog een thema of is het een free-for-all?
We kregen aan het eind van iedereen wel een daverend applaus voor onze vechtlust.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.
Weet je het zeker dat je er meer aan kan?quote:
Het thema is Happy New Year.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft deze uitzending nog een thema of is het een free-for-all?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#BarneyArmy werd helaas laatste, zelfs mijn geheime wapen (mobiele telefoon onder de tafel) mocht niet baten. Toch trots op onze prestatie.
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het net iets positiever gepresenteerd.
Nou ja, wij wisten echt best veel maar de tegenstanders waren heel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.
Bij een pubquiz in De Toeter zal een team waar ik deel uit van maak zich nooit schuldig maken aan het gebruikt van ongeoorloofde hulpmiddelen.
Ik wist wel de tijd van Gianne Romme waarmee hij in 1998 goud won op de 10km uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een beetje belazerd door johannes nu, maar goed. En dan nog met valsspelen ook.
Bij een pubquiz in De Toeter zal een team waar ik deel uit van maak zich nooit schuldig maken aan het gebruik van ongeoorloofde hulpmiddelen.
Ik kende de legendarische carrière van Santi Kolk uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist wel de tijd van Gianne Romme waarmee hij goud won in 1998 uit mijn hoofd!
Ik geloof jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, wij wisten echt best veel maar de tegenstanders waren heel goed.
Wij waren kansloos bij vragen over basketball, volgens mij is dat geen sport.
En wij hadden Mani geen toestemming gegeven voor cheaten hoor. Ik waste mijn handen in onschuld.
Die was heel netjes ja overigens hadden de mensen in De Toeter wel veel aan ons tijdens de Showbizz Quiz, voor vragen over Kane kan je altijd bij mij terecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kende de legendarische carrière van Santi Kolk uit mijn hoofd.
Bij de sportquiz had ik wat gehoopt over Harry Kane, maar dat gebeurde dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was heel netjes ja overigens hadden de mensen in De Toeter wel veel aan ons tijdens de Showbizz Quiz, voor vragen over Kane kan je altijd bij mij terecht.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij Mariah en de clip Honey kwam ik er achter dat ik meisjes leuk vond.
Er zijn ook niet-Mark fans die luisteren naar dit programma he.quote:
Ik zou erg graag Dream of the drowned submariner horen, maar dat nummer is met z'n zes minuten te lang voor commerciele radio.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook niet-Mark fans die luisteren naar dit programma he.
Ja, ik snap het ook niet helemaal maar ik respecteer het.
Ik weet zeker dat alle luisteraars het erg zouden waarderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou erg graag Dream of the drowned submariner horen, maar dat nummer is met z'n zes minuten te lang voor commerciele radio.
Jessica Alba zat in een film die Honey heet.quote:
quote:
Wat is Mariah Carey dan fijn he...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
![]()
we hebben hem zelf binnen gelaten hè
Zwlfs All i want is ineens hemels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is Mariah Carey dan fijn he...
Ik doe je andere verzoekje erachter aan, misschien kun je het nog goedmaken.quote:
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
En deze zendtijd hadden we ook kunnen gebruiken voor Dream of the drowned submariner
Wat zonde
Of Bright Eyesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of voor Red Eyes. Soms is de wereld niet eerlijk.
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij is ook John Denver beloofd.
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
Ah het is een teaser! Sneaky dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is nog geen 12u...jullie moeten wel blijven hangen.
Nouja, die Nasi, daar ben ik nog steeds niet over uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit suggereert dat je het niet altijd met mij eens bent?
Dat is toch het vlaggenschip van de Oosterse kookkunst!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, die Nasi, daar ben ik nog steeds niet over uit.
CUL / Nasi a la Iwaniusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, die Nasi, daar ben ik nog steeds niet over uit.
Die sws niet.quote:
Ook dit impliceert dat er over andere nasi wordt getwijfeldquote:
Nee ik houd wel van nasi. Maar niet die.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dit impliceert dat er over andere nasi wordt getwijfeld
Jongens toch. Ik zap bijna weg. Net als jijzelf bij radioshows.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik houd wel van nasi. Maar niet die.
Hoi.quote:
Aerodactyl haterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Schattig is een heel ruim begrip, het is een lief vogeltje.
Gelukkig drogen die beestjes goed op!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig drogen die beestjes goed op!
Prachtig nummer deze
Ik zie het, nu beter?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
/Zeikmodus. Wat is dit nummer overstuurd
Da's normaal als je aan Uccie denkt.quote:
Heyyyy een mod, die hadden we hier nog nietquote:
Van binnen zijn we allemaal zwart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heyyyy een mod, die hadden we hier nog niet
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
In onze boxer zijn we allemaal zwart.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal zwart.
Pax en ik zijn van binnen FC Groningen groen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal zwart.
Je hebt gewoon aantrekkingskracht!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heyyyy een mod, die hadden we hier nog niet
Dat zal het zijnquote:
Ja, en ik ga even nadenken over iets wat bij de stijl past.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Luister je..en zoja, heb je een verzoekje?
Een gezamenlijk petekind is wel voldoende om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel iets opbloeien tussen Uccie en Johannes.
Nee, ik heb een geheugen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef Fogel het volgende:
Er bekruipt me een gevoel dat Uccie lijsten bijhoud
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
Uccie en Johannes sitting in a tree. K I S S I N G
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. als het maar niet die ene is.
Ik viel helemaal nietquote:
Ik hoorde geruchten dat jij vrijdag bier en/of wijn komt drinken in Brussel...quote:
Het is nu vrijdag?????quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten dat jij vrijdag bier en/of wijn komt drinken in Brussel...
Heb ik nietquote:
Bijna niet meer.quote:
I'll stand by you van Rod Stewardquote:
ja die komt er ook nog aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders mijn verzoekje wat nog open staat!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Watertornado het volgende:
Wow, ik hoor nu opeens dat loopje dat ook in "cocaine, what a great drug that was" gebriukt wordt. En dit heet white lines. Alles valt op zijn plek.
Das de deur maarquote:
Nog minimaal 6 bier hoorquote:
Wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Watertornado het volgende:
Wow, ik hoor nu opeens dat loopje dat ook in "cocaine, what a great drug that was" gebriukt wordt. En dit heet white lines. Alles valt op zijn plek.
Drink door mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |