Ohja, donderdag 07:30quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Voor diegenen die meelezen:
- donderdag Fokker
- vrijdag Uccie
Kijk even op het rooster wie wat en wanneer?
Oh en verzoekjes zijn welkom voor vrijdagavond.
En nee Raf, niet die
Slaap lekker en bedankt voor je leuke show.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou trusten allemaal en bedankt voor het luisteren
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker en bedankt voor je leuke show.
Okquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Verzoekjes voor morgenavond zijn welkom!
The Cure - Friday I'm in lovequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Heb je een thema of gaan we het over de liefde hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
Nee hoor, geen thema.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je een thema of gaan we het over de liefde hebben?
Die bestaat niet.quote:
Ik ben een mythe.quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
Niet teveel posten hè, dit topic moet nog even mee
Oh crap...jouw verzoekjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro gooit wat koekkruimels in het topic.
Nee, maar ik dat heb ik natuurlijk weer niet en ik heb nu geen tijd meer om te zoekenquote:
Raf in cape zoevend boven de stad!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hey alweer dat liedje over mij en mijn alter ego's
Ja. er staan nog maar 11 nummers in de autoDJquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hey alweer dat liedje over mij en mijn alter ego's
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaidsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja. er staan nog maar 11 nummers in de autoDJ
Ik Uccie moet er nog even mee bezig
Ja dat was jouw schuldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaids
Ja nou ja...maar het moest moderner tochquote:
Ik pleit voor een Best of Dire Straits in de Auto DJ.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok, ik wil wel een betere lijst dan die billboard 100....wat een apenaids
50quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou ja...maar het moest moderner toch
Ik maak wel een lijst met 50 oud en 50 nieuw ofzo, moet jij hem wel checken.
Ja, jammer genoeg wel wat zacht, maar dat zijn we van jou gewentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de nieuwe instellingen werken....
Ik heb die van 2012.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
50dan heb je 100 nummers, doe gewoon de hele top2000
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoorde van m'n goede vriend en tevens fijne college johannes_vermeer dat er Mark Knopfler gedraaid zou worden. Ben ik nog op tijd?
gewend...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel wat zacht, maar dat zijn we van jou gewent
ja moest ik van Fokkerquote:
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewend...
En die instellingen slaat mixxx niet op
Ies graties....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ook dat.
en ja dan moet je maar een normaal programma gebruiken.
Jij liever dan ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook vannacht, hahaha.
Ik gooi ze liever in een bord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben gisteren ook gedart, ik gooide maar liefst 127 punten in een beurt!
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tem komt alleen in topics met een dresscode.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat De Toppers hier niet gedraaid worden?
Ik heb gelopen als Hyawathaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.
Ik mag niet meer dartsen
Als een echte darter presteer ik beter met een paar biertjes op. Misschien moet je dat ook proberen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hand gegooid...als in een pijltje in iemands hand....die stond achter mij.
Ik mag niet meer dartsen
Bowlen met wijn werkte wel beterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een echte darter presteer ik beter met een paar biertjes op. Misschien moet je dat ook proberen!
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk sterke score.
Hoe is de quiz afgelopen?
Helaas helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.
Ohja, nu weet ik weer wat ik ging zeggen bij dit liedje...nou ja, na de volgende maar dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij wisten heel veel, maar er waren ook zeer sterke tegenstanders dus eindigden wij niet op het podium.
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.quote:
Misschien een bril opzetten, dit werkt altijd bij Barney.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn laatste 180 is al wel een paar maand geleden, dat is wel kut.
Ik wil het ook weer eens oppakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn laatste 180 is al wel een paar maand geleden, dat is wel kut.
Je hebt het ervan genomen lees ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.
Nee ook achteruit...toen raakte ik mijn baas...die van van de week, had beter moeten mikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Steeds op de laan van de buren flikkeren.
Tongfilet + biersuggestie bij de toeter, heerlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt het ervan genomen lees ik
Wat hebben jullie gegeten?
Je ging horizontaal naar huisquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk, paar Affligem gehad en nog een Brugse Zot en toen nog even een biermenu bij de koffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |