Nou de naam zegt me iets ... Hit us with itquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand bekend met Trentemoller?
Knokkels?
En dan nog presteren om zo'n onuitgebreid aanbod de virtuele ether in te slingerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stomme vraag
Knokkels kent echt alle kerkers in de muziek geloof ik
Muziek voor de bass liefhebbersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stomme vraag
Knokkels kent echt alle kerkers in de muziek geloof ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk moet ik deze show op de AKG luisteren
* knokkels gaat toch proberen of de koptelefoon wil werkenquote:
Is geen bas gitaar… maar wel BASSquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan istie ook voor mij
ik ben er echt een
owwwwwwwwquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is geen bas gitaar… maar wel BASS
Arme buren…
quote:
quote:
Alhoewel.. hij heeft wel nummers met echt basgitaar… met flinke distortion enzo…quote:
Hehehe cool!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Whehehe mijn zus woont daar relatief vlakbij
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef knokkels het volgende:
Koptelefoon is nog steeds half zo goed als ie was
ik ben echt van het betere basgitaar werkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alhoewel.. hij heeft wel nummers met echt basgitaar… met flinke distortion enzo…
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
Kolere, deze geluidjes zijn scary!Alsof je op één of andere space station bent die vergeven is van één of andere alien insectensoort!
* Spezza19 gaat eens neuzen in zijn collectiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt van het betere basgitaar werk
Liefst as plain as possible
Zou ik vandaag hebben gedaan, maar ik was er sowieso te laat uit, en toen gewacht op een mic die niet kwam. Maar Donderdag weer een kansquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]Al gekeken of-ie ergens gerepareerd kan worden?
Had laatst een show waarin spontaan een nummer of 5-6 tevoorschijn kwamen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat eens neuzen in zijn collectie
Net was Fatboy Slim en dit is Trentemollerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
Maar dit is dus nog steeds Boards of Canada?
Ah ja ik had al ff terug gescrolled en las het!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net was Fatboy Slim en dit is Trentemoller
Ja, Marc King is wel voor de hand liggendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had laatst een show waarin spontaan een nummer of 5-6 tevoorschijn kwamen...
Marc King is altijd goed
Owjah, die moet ik ook altijd een keer luisteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef knokkels het volgende:
Die hiervoor had wel een hoog Biosphere - Substrata gehalte
daar begon ik toen mee en spontaan ontstond er een reeks, maar die ben ik ff kwijtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, Marc King is wel voor de hand liggend
Nee Neequote:
Het deed me ook erg denken aan Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pictquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef knokkels het volgende:
Die hiervoor had wel een hoog Biosphere - Substrata gehalte
Ahh dát was Trentemoller dus
staat hoog in mijn top 10 van bassisten ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, Marc King is wel voor de hand liggend
whut whut?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het deed me ook erg denken aan Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict
Niemand is zo goed als de bassist van de Heidezangersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat hoog in mijn top 10 van bassisten ook
Ik speel de Bwassssssquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als de bassist van de Heidezangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |