Net was Fatboy Slim en dit is Trentemollerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
Maar dit is dus nog steeds Boards of Canada?
Ah ja ik had al ff terug gescrolled en las het!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net was Fatboy Slim en dit is Trentemoller
Ja, Marc King is wel voor de hand liggendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had laatst een show waarin spontaan een nummer of 5-6 tevoorschijn kwamen...
Marc King is altijd goed
Owjah, die moet ik ook altijd een keer luisteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef knokkels het volgende:
Die hiervoor had wel een hoog Biosphere - Substrata gehalte
daar begon ik toen mee en spontaan ontstond er een reeks, maar die ben ik ff kwijtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, Marc King is wel voor de hand liggend
Nee Neequote:
Het deed me ook erg denken aan Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pictquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef knokkels het volgende:
Die hiervoor had wel een hoog Biosphere - Substrata gehalte
Ahh dát was Trentemoller dus
staat hoog in mijn top 10 van bassisten ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, Marc King is wel voor de hand liggend
whut whut?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het deed me ook erg denken aan Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict
Niemand is zo goed als de bassist van de Heidezangersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat hoog in mijn top 10 van bassisten ook
Ik speel de Bwassssssquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als de bassist van de Heidezangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |