quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is toch die opkomende ster die door Kanye een kans gekregen heeft?
OMGquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT????????Damn, dat had ik weer niet verwacht!
Neil Diamond dus!
Ja sorry, bij mij vallen de kwartjes soms ook erg laat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Ik moet een beetje huilen wel
heb 3 kwartier de hik gehad toen ik dat alsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is toch die opkomende ster die door Kanye een kans gekregen heeft?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Toch heeft ze best wel een aantal toffe nummers, maar jammer dat haar persoonlijkheid zo kut is.
Wat was er fout aan danquote:
Hehehe ik weet wel dat-ie ook zegt: "I'm not saying it's aliens, but it's aliens", maar standaard zie je hem alleen maar met "Aliens", of als variatie "Asians" of zo, als die iets extreems gebouwd hebben.quote:
Ja zei je idd!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De eerste concerten schijnen toch best goed geweest te zijn. Roger Daltrey had alleen medelijden met de fans die wanhopig probeerden met hun mobieltje het concert op te nemen, en daardoor de echte show en muziek misten.
Ja die kende ik... Maar daarvan zijn er echt een shitload.. Deze kwam as-is vanuit Google images opwaaien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik weet wel dat-ie ook zegt: "I'm not saying it's aliens, but it's aliens", maar standaard zie je hem alleen maar met "Aliens", of als variatie "Asians" of zo, als die iets extreems gebouwd hebben.
Begreep ik wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die kende ik... Maar daarvan zijn er echt een shitload.. Deze kwam as-is vanuit Google images opwaaien.
Goed om te horen en Roger Daltreyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De eerste concerten schijnen toch best goed geweest te zijn. Roger Daltrey had alleen medelijden met de fans die wanhopig probeerden met hun mobieltje het concert op te nemen, en daardoor de echte show en muziek misten.
Maar idd, de arrogantie druipt er vanaf. Jammer genoegquote:
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar idd, de arrogantie druipt er vanaf. Jammer genoeg
Hipsterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezelschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!
Hoiquote:
quote:
Oh, dan ben ik er weer vandoor. Toedelsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Als er iemand na mij draait wel
Ik heb vandaag een themashow
Iets om over na te denken ja. Ken alleen weinig van hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik heen ga
Prince bij mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezelschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezeldschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.
Tja dat zij zich stelselmatig door een groep dolle negers laat uitwonen, betekent nog niet dat kinderen die olijke zwarte knecht van Sinterklaas nooit meer mogen zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prince bij mij ook
Zal ik haar ook maar toevoegen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik er nog wat tunes ingooien na Symph?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat zij zich stelselmatig door een groep dolle negers laat uitwonen, betekent nog niet dat kinderen die olijke zwarte knecht van Sinterklaas nooit meer mogen zien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Symph, je bent toch zeker wel op de hoogte dat Apacolyptica komend jaar in de Melkweg komt hè
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk bang dat die kids zeggen: Heeee jij zat vannacht op mama
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Symph, je bent toch zeker wel op de hoogte dat Apacolyptica komend jaar in de Melkweg komt hè
* Spezza19 is bezig met iets voor Patronaatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalen
Mijn pm's aan jou verzuipen toch in de pm's die jij als reminder aan jezelf verstuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |