NFWquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ga je ook nog NIcki Minaj draaien Symph?
https://www.facebook.com/DemooieNickiMinajgeneratiepagina?fref=tsquote:
Op de een of andere manier het gitaarspelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Maar echt, ik had dit echt nooit geraden
Kijk, zo kom je nog eens ergens achterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, probleem gevonden!
Ik had de basisstation van mijn telefoon naast de versterker gezet, en daar pikte hij dus interferentie van op!
Wel grappig dat de Vokshod raketbuizen (die dus echt in raketten gebruikt werden) gevoeliger voor interferentie zijn dan de Franse lampjes die er oorspronkelijk in zaten, maar die Vokshods hebben gewoon zo'n fucking heerlijk geluid!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter
Buizen en interferentiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, probleem gevonden!
Ik had de basisstation van mijn telefoon naast de versterker gezet, en daar pikte hij dus interferentie van op!
Ik ook, maar dan nog had ik het er niet uitgehaaldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:33 schreef knokkels het volgende:
Nou luisterde ik vroeger errug veel Toto, Symph
Had je die ene Toto dedication van mij nog meegekregen, dat a capella koor?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog had ik het er niet uitgehaald
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel grappig dat de Vokshod raketbuizen (die dus echt in raketten gebruikt werden) gevoeliger voor interferentie zijn dan de Franse lampjes die er oorspronkelijk in zaten, maar die Vokshods hebben gewoon zo'n fucking heerlijk geluid!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
1979 dus dat zal de 5e klas geweest zijn
da's dat geheugen van mijquote:
quote:
Ja toen ik nog op het Within Temptation forum zat (vóór de invasie van de BrEeZaH-sLeTjUhZ) zat er ook iemand daar waarvan ik zijn nickname op het forum allang vergeten ben, omdat iedereen hem Panda noemde, vanwege zijn ongelooflijk over the top schmink die hij altijd op had.quote:
Is het ook, net als Deep Purple alleen dan wat milderquote:
Nee klopt, maar die had ik als reserve ingebouwd, en dat was gewoon echt niet te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Uh, afgelopen zondag heb je toch géén Slayer gedraaid
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef knokkels het volgende:
Oh fijn, mijn rode plekken op mijn armen zijn weer terug.
dat heet: drummerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef ToT het volgende:
Bloody hell, er zit iemand tegen de rechter oorschelp van mijn koptelefoon te kloppen, dacht ik even!
Paul McCartneyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
Wie was dit ook al weer, zei je?
Heel bekend en mooi nummer!
Als ik wist wát het was.. Dokter weet het ook niet. Heb wel een tubetje gekregen..quote:
Dat is toch die opkomende ster die door Kanye een kans gekregen heeft?quote:
Neil Diamond niet (her)kennenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT????????Damn, dat had ik weer niet verwacht!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is toch die opkomende ster die door Kanye een kans gekregen heeft?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT????????Damn, dat had ik weer niet verwacht!
Neil Diamond dus!
Ja sorry, bij mij vallen de kwartjes soms ook erg laat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Ik moet een beetje huilen wel
heb 3 kwartier de hik gehad toen ik dat alsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Toch heeft ze best wel een aantal toffe nummers, maar jammer dat haar persoonlijkheid zo kut is.
Wat was er fout aan danquote:
Hehehe ik weet wel dat-ie ook zegt: "I'm not saying it's aliens, but it's aliens", maar standaard zie je hem alleen maar met "Aliens", of als variatie "Asians" of zo, als die iets extreems gebouwd hebben.quote:
Ja zei je idd!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De eerste concerten schijnen toch best goed geweest te zijn. Roger Daltrey had alleen medelijden met de fans die wanhopig probeerden met hun mobieltje het concert op te nemen, en daardoor de echte show en muziek misten.
Ja die kende ik... Maar daarvan zijn er echt een shitload.. Deze kwam as-is vanuit Google images opwaaien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik weet wel dat-ie ook zegt: "I'm not saying it's aliens, but it's aliens", maar standaard zie je hem alleen maar met "Aliens", of als variatie "Asians" of zo, als die iets extreems gebouwd hebben.
Begreep ik wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die kende ik... Maar daarvan zijn er echt een shitload.. Deze kwam as-is vanuit Google images opwaaien.
Goed om te horen en Roger Daltreyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
De eerste concerten schijnen toch best goed geweest te zijn. Roger Daltrey had alleen medelijden met de fans die wanhopig probeerden met hun mobieltje het concert op te nemen, en daardoor de echte show en muziek misten.
Maar idd, de arrogantie druipt er vanaf. Jammer genoegquote:
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar idd, de arrogantie druipt er vanaf. Jammer genoeg
Hipsterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezelschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat ik al zei; vorig jaar zei ze ook dat mensen die Zwarte Piet in huis haalden haar albums niet hoefden te kopen, want ze wilde geen geld van racisten!
Hoiquote:
quote:
Oh, dan ben ik er weer vandoor. Toedelsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Als er iemand na mij draait wel
Ik heb vandaag een themashow
Iets om over na te denken ja. Ken alleen weinig van hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik heen ga
Prince bij mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezelschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarop ik haar direct uit mijn playlist haalde en verving door Henk en Henk. Ze staat nu in gezeldschap van Prince en UB40 op een apart deel van mijn harddisk.
Tja dat zij zich stelselmatig door een groep dolle negers laat uitwonen, betekent nog niet dat kinderen die olijke zwarte knecht van Sinterklaas nooit meer mogen zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prince bij mij ook
Zal ik haar ook maar toevoegen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
Zal ik er nog wat tunes ingooien na Symph?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat zij zich stelselmatig door een groep dolle negers laat uitwonen, betekent nog niet dat kinderen die olijke zwarte knecht van Sinterklaas nooit meer mogen zien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Symph, je bent toch zeker wel op de hoogte dat Apacolyptica komend jaar in de Melkweg komt hè
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk bang dat die kids zeggen: Heeee jij zat vannacht op mama
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Symph, je bent toch zeker wel op de hoogte dat Apacolyptica komend jaar in de Melkweg komt hè
* Spezza19 is bezig met iets voor Patronaatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalen
Mijn pm's aan jou verzuipen toch in de pm's die jij als reminder aan jezelf verstuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM dat ff, ik ga namelijk nog een show doen met de andere concertzalen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is bezig met iets voor Patronaat
Dus mocht je die willen doen… wacht even totdat ik kan bevestigen
DM's verzuipen, Pm's nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pm's aan jou verzuipen toch in de pm's die jij als reminder aan jezelf verstuurd
Ik wil wel een verzoekje draaien, Bellequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan ben ik er weer vandoor. Toedels.
en als het is wat ik denk dat het is kom ik zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is bezig met iets voor Patronaat
Dus mocht je die willen doen… wacht even totdat ik kan bevestigen
Dittemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Symph bedankt voor de bevalling, het is een mooie baby
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Morgenavond Woensdag 7 januari 2015 20:00 - 21:00
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Symph bedankt voor de bevalling, het is een mooie baby
Doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
even peilen: 1x per maand een top40 show.. doen of niet doen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
even peilen: 1x per maand een top40 show.. doen of niet doen?
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
Owjah, ik had nog een biertje open staan!
Thx voor de reminder, Spezz!
Ligt het aan de opname Spezz? Klinkt een beetje dof?quote:
quote:
Hoort zo… al staat volume iets zacht…quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ligt het aan de opname Spezz? Klinkt een beetje dof?
Ahh check!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoort zo… al staat volume iets zacht…
Klinkt leuk idd ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer hoorde ik bij de Top2000… verraste mij erg positief
Ach, als je kijkt naar de nummers die er WEL in staan… dan snap ik het welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt leuk idd ...
Verbaast mij erg dat ik nooit George Thorogood & The Destroyers - Bad To The Bone hoor in de Top 2000. Ook een mooi nummer toch
Ik heb hem nog geplugd op Nacht Van De Popmuziek2013, maar Leo wilde hem niet draaienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt naar de nummers die er WEL in staan… dan snap ik het wel
Heerlijk! Houd ik wel vanquote:
Toftof!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heerlijk! Houd ik wel van
Heb 3 CD's van ze… de eerste 3…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |