Ze maken het toch zwart op het meest schokkende momentquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Klokov het volgende:
Wtf, ze laten ook gewoon hetzelfde filmpje doet dat op Dumpert staat. Dat doe je toch niet op tv man
Plus dat die niet anti-moslim was. Hij had genoeg jonge Marokkaantjes op schootquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eeuwig zonde van Fortuyn. Niet dat hij een held was in discussiëren, maar het zette meer zoden aan dijk dan de ellende die we nu hebben.
Media zoals TV en kranten worden ook steeds meer sensatie-wolven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Klokov het volgende:
Wtf, ze laten ook gewoon hetzelfde filmpje doet dat op Dumpert staat. Dat doe je toch niet op tv man
Preciesquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Media zoals TV en kranten worden ook steeds meer sensatie-wolven.
De foto's die af en toe in kranten staan of op internet...
Moet dat nou? Ik snap t ook wel zonder een opengereten hoofd te zien.
Sensatie.
En toch is er behoefte aan. Mensen klikken niet voor niets al die filmpjes en sites e.d. aan. Dat soort ellende en shock fascineert de mensheid. De vraag is alleen: Hoort zoiets ook op nieuwssites en op t NOS journaal thuis? Ik vind van niet.quote:
Mja, de klootzak die hem afgemaakt heeft, heeft de deur opengezet voor Wilders en aanhang. De held.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat die niet anti-moslim was. Hij had genoeg jonge Marokkaantjes op schoot
Hij benoemde alleen een probleem. Wilders is echter wel duidelijk een ongefundeerd anti-figuur.
Ik op die van Deuce wel, hopende dat t een dickpic isquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Weissman het volgende:
Daarom klik ik nooit op de linkjes/plaatjes van Sap of Deuce, alleen maar sensatie
Daar zijn hele complottheorietjes over.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, de klootzak die hem afgemaakt heeft, heeft de deur opengezet voor Wilders en aanhang. De held.
Een reactie om van te kotsenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, de klootzak die hem afgemaakt heeft, heeft de deur opengezet voor Wilders en aanhang. De held.
Ik geloof niet dat de LPF daadwerkelijk het verschil had kunnen maken. Daarvoor had ie gewoon te weinig kwaliteit binnen de partij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klok, schat, zie de sarcastische PI.
quote:
Hier een grap over makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Weissman het volgende:
Klokov zou een note moeten krijgen voor elke grap die hij niet begrijpt.
Ja dat is waar. Dit soort partijen trekken echt de stront van de maatschappij aan. Er is ook gewoon echt geen fatsoenlijke partij die wél normale standpunten inneemt. VVD komt nog het meest in het buurt, maar dat zijn ook een stel meewaaiende graaiers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de LPF daadwerkelijk het verschil had kunnen maken. Daarvoor had ie gewoon te weinig kwaliteit binnen de partij.
Alsof Fortuyn of Wilders nodig zijn. Mensen die geloven in de politiek missen een paar schakels. Dit soort problemen los je niet op door te stemmen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dit soort partijen trekken echt de stront van de maatschappij aan. Er is ook gewoon echt geen fatsoenlijke partij die wél normale standpunten inneemt. VVD komt nog het meest in het buurt, maar dat zijn ook een stel meewaaiende graaiers.
Echt niet te vertrouwen, die meid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Crips is kei pro-ho hoor
Ze wil altijd dat ik bij hara kom eten.
Wait....Zou ze me willen vergiftigen?
Dit kan je niet maken manquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef Champy het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Klokov heeft er 1?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Weissman het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een kettlebell en een note?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef Weissman het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een note en geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |