Maar hoe sta je dan op je principes als je weggaat uit een plek waar je jezelf niet kan zijn? Ik denk dat je meer op je principes staat als je blijft hoor (en doorgata met je pda no matter what).quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, als je er niet mee zit dat je niet jezelf kan zijn moet je lekker blijven. Maar achteraf ook niet huilie doen. Je hebt immers principes, dan moet je er ook voor staan.
Kijken kijken niet kopen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik
10% koopt daar echt iets en de rest maakt alleen maar foto's
Ik denk dat jij GL/D66 stemt. Heb ik gelijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want wat heb je aan een partij die als slogan had "Stem tegen, stem SP". Kom dan met iets beters dan alleen "tegen zijn".
Overigens heb ik de ballen verstand van politiek hoor en t interesseert me ook niet enorm veel. Maar stemmen op de PVV druist tegen mijn principes in.
quote:
Godverdomme dat wordt een geile warme Rotterdam-date, daarzo in die markthalquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ang3l, als jij Weiss pijpt, en zo te zien gaat dat gebeuren, mag ik dan kijken?
Nog nooit op GL gestemt. 1x op D66.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk dat jij GL/D66 stemt. Heb ik gelijk?
Dan gaat t daar gebeuren!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit een goed eetcafé in de markthal.
Gaat dit over een bepaalde recente gebeurtenis?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, als je er niet mee zit dat je niet jezelf kan zijn moet je lekker blijven. Maar achteraf ook niet huilie doen. Je hebt immers principes, dan moet je er ook voor staan.
Waarom zou je persé op je principes willen staan? Als je het doet prima, maar dan ook achteraf geen huilie doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe sta je dan op je principes als je weggaat uit een plek waar je jezelf niet kan zijn? Ik denk dat je meer op je principes staat als je blijft hoor (en doorgata met je pda no matter what).
Als je weggaat omdat ze je pesten, dan geef je je toch JUIST gewonnen? Welke principes dan?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Weissman het volgende:
MusculararabguywithhugecockgetsBJfomskinnyblondguy.mkv
Welke andere partijen zijn sterk pro-LGBTquote:
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik de vaatwasser pas uitruim als er een nieuwe lading in moet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij matcht niet op mijn lijst. Ik voldoe volgens mij prima aan jouw lijst
Je hebt ook lang gedacht dat je geen notes hadquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Klokov het volgende:
Heb lang gedacht dat LGBT voor let gays be there stond trouwens
Koop een tweede vaatwasser. Kun je zo je schone vaat vanuit je schone vaatwasser pakken, eten en daarna in de tweede vaatwasser deponeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik de vaatwasser pas uitruim als er een nieuwe lading in moet.
Je zou van me walgen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Champy het volgende:
Je hebt ook lang gedacht dat je geen notes had
Ik dacht dat het een afkorting was van een seriequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Klokov het volgende:
Heb lang gedacht dat LGBT voor let gays be there stond trouwens
Niet huilie doen omdat je er voor op je bek wordt geslagen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je persé op je principes willen staan? Als je het doet prima, maar dan ook achteraf geen huilie doen.
Nah, tegen de tijd dat ik dat kan betalen neem ik wel een schoonmaakster.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop een tweede vaatwasser. Kun je zo je schone vaat vanuit je schone vaatwasser pakken, eten en daarna in de tweede vaatwasser deponeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |