Nee, ik denk niet dat Hitler daarmee weg was gekomen in de Duitse opinie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bepaalde beroepen/werkplekken voor ze verbieden ?
Hmm ja kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat je best als politiek moet kunnen benoemen dat bepaalde groepen landgenoten (lees Marokkanen en Antillianen) vreselijk oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.
Vervolgens heeft ie dan alleen weer geen oplossing ervoor, behalve uitzetting
En dat zaken als kinderbijslag voor kinderen in het buitenland volslagen belachelijk is, helemaal mee eens.
Aah. Gelukkig is de pvv het nu ook niet geluktquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Hitler daarmee weg was gekomen in de Duitse opinie.
Ja, en dat komt omdat die mensen simpelweg in een kut-positie zitten. Uitgekotst door de samenleving, relatief arm, culturele achterstand.. Geen wonder dat ze crimineler zijn dan de blanke jongeman uit Blaricum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat je best als politiek moet kunnen benoemen dat bepaalde groepen landgenoten (lees Marokkanen en Antillianen) vreselijk oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.
Vervolgens heeft ie dan alleen weer geen oplossing ervoor, behalve uitzetting
En dat zaken als kinderbijslag voor kinderen in het buitenland volslagen belachelijk is, helemaal mee eens.
Nouja, het ging om het partijprogramma hé. Dus de agendapunten van de PVV één op één vergeleken met die van de NSDAP voordat deze volledig de dienst uitmaakte.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aah. Gelukkig is de pvv het nu ook niet gelukt
maar verklaar dan eens waarom er zoveel meer criminele Marokkanen zijn dan Turken, en Antillianen dan Surinamers? Terwijl er veel meer Turken en Surinamers zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, en dat komt omdat die mensen simpelweg in een kut-positie zitten. Uitgekotst door de samenleving, relatief arm, culturele achterstand.. Geen wonder dat ze crimineler zijn dan de blanke jongeman uit Blaricum.
Maar in plaats van met daadwerkelijke oplossingen te komen, polariseert de heer Wilders het debat en roept meneer om een kopvoddentax (wat ook zijn enige bijdrage aan de gedoogcoalitie geweest is).
Ja snap ik. Het staat nog niet in het partijprogramma.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, het ging om het partijprogramma hé. Dus de agendapunten van de PVV één op één vergeleken met die van de NSDAP voordat deze volledig de dienst uitmaakte.
Jij als halve Anti hebt geen idee ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar verklaar dan eens waarom er zoveel meer criminele Marokkanen zijn dan Turken, en Antillianen dan Surinamers? Terwijl er veel meer Turken en Surinamers zijn.
Ik zie wel redelijk wat overeenkomsten. Maar de bottom-line is: is Wilders anti-democratisch? Zou hij het parlement buiten werking stellen als hij die macht zou hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, het ging om het partijprogramma hé. Dus de agendapunten van de PVV één op één vergeleken met die van de NSDAP voordat deze volledig de dienst uitmaakte.
Hoeveel leden hebben stemrecht bij de PVV?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie wel redelijk wat overeenkomsten. Maar de bottom-line is: is Wilders anti-democratisch? Zou hij het parlement buiten werking stellen als hij die macht zou hebben?
voor Fortuyn en Wilders durfde geen partij dat aan uit angst voor stemmenverlies en om uitgemaakt te worden voor racistischquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja kan ik mij ook wel in vinden.
Dat maakt hem nog niet anti-democratisch in een parlementaire democratie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoeveel leden hebben stemrecht bij de PVV?
Nja je kan pas iets oplossen als je het ook benoemt. En dat je dat voor hen niet kon zeggen is ook niet vreemd, in de toekomst zullen er dingen gezegd worden die nu niet kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor Fortuyn en Wilders durfde geen partij dat aan uit angst voor stemmenverlies en om uitgemaakt te worden voor racistisch
De racisme kaart wordt in NL veel te vaak en makkelijk getrokken
Hij vertrouwt verdomme zijn eigen leden nog niet om de juiste beslissingen te nemen, zal dat veranderen in een parlement waar hij het moet opnemen tegen mensen die het ideologisch niet met hem eens zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef agter het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet anti-democratisch an sich.
Jij denkt dat hij anti parlementair blijkt te zijn zodra hij die mogelijkheid heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij vertrouwt verdomme zijn eigen leden nog niet om de juiste beslissingen te nemen, zal dat veranderen in een parlement waar hij het moet opnemen tegen mensen die het ideologisch niet met hem eens zijn?
behalve m'n pa die na 4 jaar weer naar Curacao vertrok en m'n halfzus ken ik geen Antillianenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij als halve Anti hebt geen idee ?
Mwah, het is niet nieuw dat er problemen zijn aan de onderkant van de samenleving. En het is ook niet nieuw dat er al eeuwen lang een oplossing gezocht wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je kan pas iets oplossen als je het ook benoemt. En dat je dat voor hen niet kon zeggen is ook niet vreemd, in de toekomst zullen er dingen gezegd worden die nu niet kunnen.
Oh zekerquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Mwah, het is niet nieuw dat er problemen zijn aan de onderkant van de samenleving. En het is ook niet nieuw dat er al eeuwen lang een oplossing gezocht wordt.
Bekijk de geschiedenis van Veenhuizen maar eens, of het ontstaan van Floradorp in A'dam.
Tot nu toe is de enige beetje werkende oplossing (los van deportatie, maar dan is er weer een nieuwe onderste groep) geweest: investeren in opleiding, gemeenschappen ondersteunen, perspectief bieden etc.
De PVV, en haar aanhangers, kennen geen historisch perspectief.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zekerMaar daar hoor je de pvv nooit over.
er zal toch ook een mentaliteitsverandering moeten komen, zolang grote groepen de criminaliteit en lamlendig uitkering trekken verkiezen boven een betaalde baan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Mwah, het is niet nieuw dat er problemen zijn aan de onderkant van de samenleving. En het is ook niet nieuw dat er al eeuwen lang een oplossing gezocht wordt.
Bekijk de geschiedenis van Veenhuizen maar eens, of het ontstaan van Floradorp in A'dam.
Tot nu toe is de enige beetje werkende oplossing (los van deportatie, maar dan is er weer een nieuwe onderste groep) geweest: investeren in opleiding, gemeenschappen ondersteunen, perspectief bieden etc.
Nee logica ook niet. Mensen uitzetten is geen oplossing voor het probleem, het is alleen het verplaatsen van het probleemquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef agter het volgende:
[..]
De PVV, en haar aanhangers, kennen geen historisch perspectief.
Kerel, lees je eens in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zal toch ook een mentaliteitsverandering moeten komen, zolang grote groepen de criminaliteit en lamlendig uitkering trekken verkiezen boven een betaalde baan.
en dat geldt voor alle gemeenschappen
Wat jij stelt over Antillianen is trouwens feitelijk onjuist, die zijn namelijk crimineler dan Marrokanen:quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar verklaar dan eens waarom er zoveel meer criminele Marokkanen zijn dan Turken, en Antillianen dan Surinamers? Terwijl er veel meer Turken en Surinamers zijn.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-er-onder-marokkanenquote:In 2012 werden gemiddeld 572 van de 10.000 inwoners van Marokkaanse herkomst in Nederland verdacht van een misdrijf. Onder autochtonen zijn dit er 106 per 10.000 inwoners. Onder mensen van Nederlands-Antilliaanse herkomst is dit aantal overigens hoger: 656.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |