Zelfreflectie is natuurlijk niet iets waar de PVV of de NSDAP bekend om staan. Wat dat betreft past ie er wel prima tussen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja juist dan wil je toch de discussie aangaan. Je staat toch ergens voor. Iets waarvan je denkt dat het juist is.
Maar nee, hij roept wat en is vervolgens niet thuis.
De schrijvers hebben blijkbaar nooit van Flynn effect en zo gehoord.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het hier vandaan:
W&T / Gemiddelde IQ per land in de wereld!
[..]
Nja verder in het topic gaat het wel daar over. Ik heb het alleen weer weg geklikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De schrijvers hebben blijkbaar nooit van Flynn effect en zo gehoord.
Hmm nja ik geloof niet dat Kanjer dom is, dus als die niet zo in die slachtofferrol zou zitten zouden we misschien nog ergens komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelfreflectie is natuurlijk niet iets waar de PVV of de NSDAP bekend om staan. Wat dat betreft past ie er wel prima tussen.
Ik sta zeker voor wat juist is, vandaar inderdaad weinig thuis, PS verkiezingen komen eraan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja juist dan wil je toch de discussie aangaan. Je staat toch ergens voor. Iets waarvan je denkt dat het juist is.
Maar nee, hij roept wat en is vervolgens niet thuis.
Iedereen is welkom bij de PVV.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het juist de PVV is die mensen buitensluit.
Maar nogmaals doe je ding. Ik vind het vreemd aangezien je een pvv stemmer bent
Nou dus als je ons onjuiste dingen over de pvv ziet zeggen dan ga je daar toch tegen in ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik sta zeker voor wat juist is, vandaar inderdaad weinig thuis, PS verkiezingen komen eraan.
De NSDAP was voordat ze regeerden ook een stuk minder extremistisch. En het is Pim Fortuyn geweest die op die manier tegen de Islam begon te schoppen, niet Wilders. Die kon zogezegd door het door Fortuyns gebaande pad lopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Nazistisch, mwah, neuh. Kortzichtig zeker, want alle ellende valt niet simpelweg af te wimpelen op moslims en de EU.
PVV heeft een hoop voordeel gehad van een aantal gebeurtenissen waardoor grote groepen twijfelaars gaan denken "goh, die Wilders heeft gelijk"
Neem de moord op van Gogh, New York 9/11, de forse voortplantingsdrift bij moslims, te hoog % criminele Marokkanen en de opkomst van IS, allemaal koren op de PVV molen.
PVV heeft overigens best wat zaken bespreekbaar gemaakt waar voorheen uiterst bang en omzichtig omheen werd gedraaid, dus daar geef ik ze zeker credits voor
Zolang je maar keurig buigt voor de leider en keurig ja-knikt natuurlijk.quote:
En geen islamitische Marokkaan bentquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang je maar keurig buigt voor de leider en keurig ja-knikt natuurlijk.
Nee hoor, ik distantieer me van de vvd en pvda, maar als dat is wat het volk wil.... Het zij zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kanjer vindt het raar dat mensen zich van de PVV distantiëren. Misschien moet hij eens bij zichzelf te raden gaan waarom dat zo is.
Als je een verschrikkelijke zelfhaat hebt misschien wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En geen islamitische Marokkaan bent
Je doelt op de Pegida demo's ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik distantieer me van de vvd en pvda, maar als dat is wat het volk wil.... Het zij zo.
Gelukkig gaan bij meer en meer mensen de ogen open en kijk ik vol vertrouwen naar de toekomst.
Niet alleen in NL, maar ook in Europa en de wereld.
Moet je stomme grapjes over jezelf makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je een verschrikkelijke zelfhaat hebt misschien wel.
dat is zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
De NSDAP was voordat ze regeerden ook een stuk minder extremistisch. En het is Pim Fortuyn geweest die op die manier tegen de Islam begon te schoppen, niet Wilders. Die kon zogezegd door het door Fortuyns gebaande pad lopen.
Kanjer, hoe ziet die toekomst er dan uit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik distantieer me van de vvd en pvda, maar als dat is wat het volk wil.... Het zij zo.
Gelukkig gaan bij meer en meer mensen de ogen open en kijk ik vol vertrouwen naar de toekomst.
Niet alleen in NL, maar ook in Europa en de wereld.
er zijn best zaken die Wilders roept waar ie gelijk in heeft vind ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je stomme grapjes over jezelf maken
Ik zou het niet doen als ik jou was. Welke dingen heeft die gelijk volgens jou ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn best zaken die Wilders roept waar ie gelijk in heeft vind ik
maar als halve Antilliaan zijnde is Wilders stemmen niet echt slim geloof ik
Het pre-regeringsperiode NSDAP-partijprogramma betreffende joden is ongeveer hetzelfde als het PVV-partijprogramma over de moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
btw, houdt Nazistisch niet ook anti-joods in? Wilders is een forse joden knuffelaar
Bepaalde beroepen/werkplekken voor ze verbieden ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het pre-regeringsperiode NSDAP-partijprogramma betreffende joden is ongeveer hetzelfde als het PVV-partijprogramma over de moslims.
Paspoort afpakken, het land uitzetten, bepaalde Joodse geschriften zijn een gevaar voor de samenleving..
ik vind dat je best als politiek moet kunnen benoemen dat bepaalde groepen landgenoten (lees Marokkanen en Antillianen) vreselijk oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was. Welke dingen heeft die gelijk volgens jou ?
Daar heeft het toch niets mee te maken? Het gaat erom dat je haat hebt jegens een andere bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
btw, houdt Nazistisch niet ook anti-joods in? Wilders is een forse joden knuffelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |