Ik weet niet precies welk percentage van de wetenschappers denkt dat het veroorzaakt wordt door menselijk handelen en welk niet. Een mening daarover hebben is nutteloos. Laat het aan de wetenschappers over. Het is natuurlijk wel een verschil of de verhouding 99%-1% of 65%-35%.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel. Deze nogal zelfs. Ondanks de in de wetenschap breed gedragen consensus dat klimaatverandering door de mens wordt veroorzaakt doet de club van Greet het als 'klimaathysterie'. En kunst is ook maar iets engs dat door het stoppen van subsidie maar de nek omgedraaid moet worden.
Iets van 99% is het er over eens dat het door mensen veroorzaakt wordt. Wil je het zeker weten vraag het dan even aan de user Cynicus. Die weet er nogal veel van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welk percentage van de wetenschappers denkt dat het veroorzaakt wordt door menselijk handelen en welk niet. Een mening daarover hebben is nutteloos. Laat het aan de wetenschappers over. Het is natuurlijk wel een verschil of de verhouding 99%-1% of 65%-35%.
Ja dat heeft het.quote:Dan is er ook nog de vraag of klimaatverandering, door de mens veroorzaakt, desastreuze gevolgen heeft.
Uit de onafhankelijkheidsverklaring van Wilders:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
10. De macht van de arbeider wordt onderdrukt - Omdat georganiseerde arbeidersmacht de enige echte dreiging is voor een fascistische regering, worden vakbonden ofwel volledig weggewerkt, of zwaar onderdrukt.
Neeeeeeeeeeeee.
quote:Het snoeien in allerlei regeltjes en vermeende voorrechten (de ‘verworvenheden’ van de vakbonden) leidt tot een flexibilisering van de arbeidsmarkt die het bedrijfsleven enorm zal
stimuleren.
quote:Het afschaffen van het algemeen verbindend verklaren van CAO’s.
Ook weer de onafhankelijkheidsverklaring:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef Braindead2000 het volgende:
9. De macht van de ondernemingen wordt beschermd - De industriële en zakelijke aristocratie van een fascistisch land zijn vaak degenen die de regeringsleiders aan de macht brengen, zij creëren een wederzijds lucratieve business/overheidsrelatie en geven de elite macht.
Nee, maar ongetwijfeld zullen de glazenbol-kijkers zeggen dat dat ons nog allemaal te wachten staat.
quote:Deregulering. De bestaande regelgeving moet met zeker 50 procent worden
beperkt. Voor iedere nieuwe regel dienen er eerst twee te worden afgeschaft.
Om te beginnen kan het ministerie van Economische Zaken de deuren sluiten.
quote:Investeringen in Research & Development, het stimuleren van innovatie, en
de langere bescherming van patenten.
quote:Meer mensen aan het werk door het afschaffen van het minimumloon en
versoepeling van het ontslagrecht.
Lijkt mij toch dat de macht van bedrijven enorm gaat toenemen.quote:Het poldermodel moet op de helling, zonder pardon, en dat betekent dus het
einde van de praat- en overlegpaleizen als de SER en de Stichting van de
Arbeid.
Hysterie kan ook slaan op de reacties van mensen en partijen. Zoals de plotselinge behoefte om de zee vol te planten met windmolens en allerlei andere kostbare projecten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets van 99% is het er over eens dat het door mensen veroorzaakt wordt. Wil je het zeker weten vraag het dan even aan de user Cynicus. Die weet er nogal veel van.
Maar het is natuurlijk hilarisch dat de pvv het 'klimaathysterie' noemt
Als je wat communistische gewoontes wil afschaffen dan maakt dat je nog niet meteen een fascist.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Uit de onafhankelijkheidsverklaring van Wilders:
[..]
[..]
"Vol" ? Lijkt me niet. Dat beweren is weer jouw hysteriequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Zoals de plotselinge behoefte om de zee vol te planten met windmolens en allerlei andere kostbare projecten.
Die gewoontes zijn net zo communistisch als dat de PVV vol fascistisch isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je wat communistische gewoontes wil afschaffen dan maakt dat je nog niet meteen een fascist.
Dat klopt maar in elk geval was jouw reactie zeker niet juist. Mogelijk moet je je eens in de PVV verdiepen, je lijkt er bitter weinig kennis van te hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je wat communistische gewoontes wil afschaffen dan maakt dat je nog niet meteen een fascist.
Er was een tijd dat je zulke geluiden vanuit de VVD hoorde. Sinds dat onder leiding van Rutte een nivellerend clubje is geworden dat braaf de orders van Brussel afwacht, moet de PVV het maar doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ook weer de onafhankelijkheidsverklaring:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt mij toch dat de macht van bedrijven enorm gaat toenemen.
Maar opnieuw ontken je dus niet dat jouw antwoord eerder fout was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je zulke geluiden vanuit de VVD hoorde. Sinds dat onder leiding van Rutte een nivellerend clubje is geworden dat braaf de orders van Brussel afwacht, moet de PVV het maar doen.
Wilders:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:56 schreef Braindead2000 het volgende:
12. Obsessie voor Misdaad en straf - Onder fascistische regimes krijgt de politie haast onbeperkte macht om wetten af te dwingen. De mensen zijn vaak bereid om misbruiken bij de politie over het hoofd te zien en zijn zelfs bereid hun burgerlijke vrijheden in te perken in naam van vaderlandsliefde. Er is vaak een nationale politie met een vrijwel onbeperkte macht in fascistische naties.
Er is bij de PVV meer aandacht voor misdaad en straf maar dat betekent nog niet dat ze de politie onbeperkte macht zullen geven. Meer bevoegdheden voor de politie en zwaardere straffen is wel wat de PVV wil. Maar goed, ik ben niet onsportief. Ik geef een piepklein checkje.
Een schietverplichting is toch aardig onbeperkte macht net als het straffeloos worden.quote:Daarom stel ik voor in de wet vast te leggen dat de burgemeester – of desnoods de minister van Binnenlandse Zaken – in het kader van de handhaving van de openbare orde de politie opdracht moet kunnen geven om bij ernstige rellen met scherp te schieten. Hieraan voorafgaand moet er eerst een duidelijke waarschuwing gegeven worden, daarna een waarschuwingsschot en vervolgens dient de politie relschoppers uit te schakelen middels een schot bij voorkeur in het been. Het onomwonden wettelijk vastleggen dat bij het volgen van deze procedure de politie straffeloos is, zal aarzeling bij agenten om relschoppers hard aan te pakken wegnemen en de relschoppers effectief bestrijden.
Die 4 punten die jij aanhaalde vind ik gewoon gezond economisch beleid. Ik zie niet zo gauw een overeenkomst met kenmerk 9.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar opnieuw ontken je dus niet dat jouw antwoord eerder fout was.
De mededeling dat jij iets niet ziet of niet begrijpt is overbodig sinds je de internationale een voorbeeld van nationalisme noemde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die 4 punten die jij aanhaalde vind ik gewoon gezond economisch beleid. Ik zie niet zo gauw een overeenkomst met kenmerk 9.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wilders:
[..]
Een schietverplichting is toch aardig onbeperkte macht net als het straffeloos worden.
Nee zeker niet want zeker in de VS staan de vrijheden van de burgers erg hoog in het vaandel is is er geen partij die een cultuur wil opleggen aan de burgers. Jij houdt je nu vast aan wat punten maar vergeet de grote lijn. De PVV is 100% zeker een fascistische partij wat mij betreft alleen één die zich heeft aangepast aan ons democratische bestel, hun mening willen ze wettelijk opleggen en dat gaat ten koste van alle mensen met een andere mening.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Vraagje: Vind je de VS een fascistisch land? Een hoop van die kenmerken zijn van toepassing op de VS.
Zo zijn er vele voorbeelden hoe de PVV wil voorschrijven hoe mensen zich moeten kleden, hoe ze feest moeten vieren en wat ze niet mogen eten. De manier waarop zij onze cultuur zien is belangrijker dan mijn vrijheid.quote:Een Zwarte Piet heeft een egaal zwart of donkerbruin gezicht, rood geverfde lippen, zwart krulhaar en goudkleurige oorbellen, en is gekleed in een fluweelachtig pak met pofbroek en draagt een hoofddeksel met een gekleurde veer.
Wat ook totaal niet boeit, daar dit topic erover gaat of ze een nazistische partij zijn en nazisme =/= fascisme.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Conclusie: De PVV is geen fascistische partij. (morgen verder)
Ja want ze willen kiesrecht voor mensen met dubbele nationaliteit afschaffen:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:
14. Frauduleuze Verkiezingen - Soms zijn verkiezingen in fascistische naties een complete schijnvertoning. Andere keren worden verkiezingen gemanipuleerd door lastercampagnes tegen of zelfs door moord op kandidaten van de oppositie, door gebruik van de wetgeving om het aantal stemmen en de politieke districtsgrenzen te controleren, en door manipulatie van de media. Fascistische landen maken gebruik van hun rechterlijke macht om te manipuleren en de verkiezingen te controleren.
Nee
quote:Bij dubbele nationaliteit geen stemrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |