Oh tof. Vriend en ik gaan vanaf vandaag the 7 minuteworkout doen.. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In 30 dagen van 50 naar 200 squats.
Die challenge ga je op een gegeven moment wel voelen. Ik trek 150 squats nog wel, 180 ging ook nog met een korte pauze halverwege. 200 is moordend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
Net m'n 65 squats gedaan, begin bij dit aantal aan het eind wel te voelen dat ik iets doe (op een positieve manier). Valt niet tegen voor alsnog.
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schootquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In 30 dagen van 50 naar 200 squats.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schoot
Godver, ik word oud.
Komt waarschijnlijk meer door hoe je 'm doet dan dat je daadwerkelijk oud bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schoot
Godver, ik word oud.
Haha ik ben 23quote:
Kan wel, maar ik denk het eigenlijk niet.. Het schiet er de laatste tijd bij het minste of het geringste in en heb wel aardig ervaring met squaten, ook met zwaar gewicht erbij enzo. Nu komt het natuurlijk ook niet daadwerkelijk doordat ik oud ben, want ik ben helemaal nog niet zo oud, maar die rug van mij doet echt alsof ik al 50 ben af en toe..quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk meer door hoe je 'm doet dan dat je daadwerkelijk oud bent
Dan zou ik er mee naar een fysiotherapeut of huisarts gaan. Want je rug moet nog heel lang mee. Kun je beter nu fixen dan als het echt te laat is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha ik ben 23
[..]
Kan wel, maar ik denk het eigenlijk niet.. Het schiet er de laatste tijd bij het minste of het geringste in en heb wel aardig ervaring met squaten, ook met zwaar gewicht erbij enzo. Nu komt het natuurlijk ook niet daadwerkelijk doordat ik oud ben, want ik ben helemaal nog niet zo oud, maar die rug van mij doet echt alsof ik al 50 ben af en toe..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een spiegel gevondenHad m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.
Damn, mooie motivatie voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik die challenge ook maar eens ga doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die challenge ga je op een gegeven moment wel voelen. Ik trek 150 squats nog wel, 180 ging ook nog met een korte pauze halverwege. 200 is moordend.
Maar! Ze hebben bij mij wel heel veel effect gehad in zowel de vorm als in de kracht van mijn bovenbenen en mijn kont is er ook zeker mooier van gaan vormen. Het is wel iets wat je straks na de challenge moet blijven onderhouden.
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga opeens heel spontaan met 2 vrienden mee naar yoga. In mijn push up bh want ik heb niet eens een sportbh, maar wel met een echte yogabroek want dat is m'n pyjama normaal.
Ik heb een voor foto van m'n billen gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die challenge ook maar eens ga doen.
Mijn kont is echt onderontwikkeld
Slim tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een voor foto van m'n billen gemaaktZodat ik straks het verschil kan zien.
Ja ik weet alleen niet waar ik hem moet laten want hij is in stringquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim tochzelf zie je op een gegeven moment geen verschil meer.
Ga ik straks met Jillian ook weer doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen niet waar ik hem moet laten want hij is in string
Ja zoiets gaat het wel worden denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik vond mijn vergelijkingfoto's in bikini al erg.
Maar een verborgen map op je computer?
Dan loopt m'n DM overquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Als je niet oplet staat ie straks op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |