quote:
Nou, zelfs ik gun Meloewa beter dan dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef remi1986 het volgende: [..] klinkt als een goede match voor Wicky
Wil alles lukken met je tel trouwens?
![]()
Nou dat was het wel ongeveer. Had een keer iets duidelijkers geschreven volgens mij, maar sherlock doet t niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dit dan. Leg eens duidelijk uit zodat ik het ook kan volgen.
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.quote:
Dat is een perfecte reden om het nu nog eens uit te doeken te doen. Was dat cam gedoe met die HSG kneus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:20 schreef Chai het volgende:
Nou dat was het wel ongeveer. Had een keer iets duidelijkers geschreven volgens mij, maar sherlock doet t niet.
hahahquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.
Was wel smeuïge pindakaas ja.
Dat gaat vaak het beste als je pindakaas zonder stukjes hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.
quote:
Jij hebt smaakquote:
Eerder een beetje zielig..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat een smeuige verhalen allemaal vandaagChai en Wicked, Meloewa ...
man man
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pindakaasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook voor bidet's. Vind het ook retesmerig met dat papier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.
Of als je konthaar tarrel vrij is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Dat gaat vaak het beste als je pindakaas zonder stukjes hebt.
Oh. Ja. Dat ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of als je konthaar tarrel vrij is.
Maarre, graag effe een beschrijving ik vroeg je wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Chai het volgende:
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.
Dat was het srs wel. En dat er klappen vallen weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maarre, graag effe een beschrijving ik vroeg je wat.
Ja, even verder omlaag scrollen naar dat andere berichtjequote:
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef Chai het volgende:
Dat was het srs wel. En dat er klappen vallen weet jij ook wel.
Je geeft hier ook echt een neuk om hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?
Weet niet. Ja, want ontvangen is beta. Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?
bedoel je dit bericht?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet weer wie die autist was die helemaal para ging op mij. Dat was jij inderdaad niet, dat was zaktabak.
;$
Ja, lul er zijn al dagen geen interessante topics hier in KLB, dus ik zoek ergens mijn leedvermaak. Niet alles is per se SC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je geeft hier ook echt een neuk om hè?....
Jij bent een echte Sherlock hè?quote:
Ik benader inderdaad genialiteitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent een echte Sherlock hè?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb liever Ma Flodder bloemetjesjurken.
wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, lul er zijn al dagen geen interessante topics hier in KLB, dus ik zoek ergens mijn leedvermaak. Niet alles is per se SC.
Je doet je best niet eens. Ik weet zeker dat je dit stiekem lekker vind, andere mensen express naar kleine beetjes nieuws laten bedelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef Chai het volgende:
Weet niet. Ja, want ontvangen is beta. Ja.
IK CARE TE HARD VOOR DEZE.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist niet dat je boos werd
Ja ik zeg toch ook al dat jij dat idd niet was.quote:
Ik las net dat pindakaas vergeleken wordt met strontquote:
Denk dat je jezelf wat dit betreft altijd wel een beetje overschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb wel een plannetje om jou een treetje lager te laten zingen.
is toch niet smeuïgquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik las net dat pindakaas vergeleken wordt met stront
echt, ik had gezegd dat je mijn Mars kon vreten met je gecommandeerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maarre, graag effe een beschrijving ik vroeg je wat.
Nee als ik alle eindjes aan elkaar geknoopt heb zet ik het liefst duidelijk in een post alles uiteen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je doet je best niet eens. Ik weet zeker dat je dit stiekem lekker vind, andere mensen express naar kleine beetjes nieuws laten bedelen.
Ik heb wel een plannetje om jou een treetje lager te laten zingen.
[ afbeelding ]
Blijkbaar is het beiden smeuïgquote:
Doen jullie allebei niet para, GVD!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook al dat jij dat idd niet was.
Maak me niet para
Zijn er dingen die jou wel interesseren?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me niet eigenlijks.
HEY FUCK JOU GODVERDOMME, IK ZEG TOCH DAT IK NOOIT PARA GA DE TYFUSquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook al dat jij dat idd niet was.
Maak me niet para
Zit niet te bemoeienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doen jullie allebei niet para, GVD!
Wow, doe eens niet zo boos. Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
HEY FUCK JOU GODVERDOMME, IK ZEG TOCH DAT IK NOOIT PARA GA DE TYFUS
TERING
JEZUS
Of jij met mij stamppot wil etenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn er dingen die jou wel interesseren?
Kus op je boos.quote:
Het is wat meid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef remi1986 het volgende:
de kinderen zijn ook weer thuis hoor
het ging zo lekker normaal vandaag
quote:
jij begonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, doe eens niet zo boos. Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens...
Beste grap ever die ik ooit van jou las.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, doe eens niet zo boos. Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Of jij met mij stamppot wil eten
Je moeder is ook weer thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef remi1986 het volgende:
Als je dat laffe gebekvecht tussen Nootjes en hoink normaal vindt, dan wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef remi1986 het volgende:
Tsssquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beste grap ever die ik ooit van jou las.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beste grap ever die ik ooit van jou las.
Wie zie je liever vechten, Nootjes en hoink of chroestjov en hoink?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je dat laffe gebekvecht tussen Nootjes en hoink normaal vindt, dan wel ja.
chroestjov en hoink. Jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zie je liever vechten, Nootjes en hoink of chroestjov en hoink?
Ja, het is dan ook een parodie op iets anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf wat dit betreft altijd wel een beetje overschat.
Wat zo'n potje haxball wel niet kan doen hèquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie allemaal je e-pener langs de meetlat gelegd en heeft iedereen zijn plekje hier kunnen vinden?
sry heb niet teruggelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een parodie op iets anders.
2Nutz kan je niets. Dat blijft bij stellig ontkennen en kinderachtig gewauwel over hoeveel je ergens om geeft.quote:
Ja daarom. Nootjes komt elke keer met semi-intellectueel gewauwel wat helemaal nergens over gaat zodat hij maar niet met een weerwoord hoeft te komen. Chroetsjov doet tenminste nog zijn best.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz kan je niets. Dat blijft bij stellig ontkennen en kinderachtig gewauwel over hoeveel je ergens om geeft.
Chroetsjov kan je kkmad krijgen.
En hoink doet dit niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom. Nootjes komt elke keer met semi-intellectueel gewauwel wat helemaal nergens over gaat zodat hij maar niet met een weerwoord hoeft te komen. Chroetsjov doet tenminste nog zijn best.
Ja zeg, de keuze was chroestjov of Nootjes ja.quote:
Lood om oud ijzer dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zeg, de keuze was chroestjov of Nootjes ja.
Nou ja. Ja.quote:
haxball¿quote:
Negatieveling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Klopt, die toevoeging was ik nog vergeten.
maakdanquote:
aightquote:
Want een video maken op Youtube = sletje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
die irCute is wel een sletje hoor .. beetje dit soort videos maken om views te krijgen. Geloof dat dan ook direct van dat ze die dingen had gekregen.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow ook ziek veramerikaansd gelijkdacht dat ze aan sporten deed btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |