Ja, even verder omlaag scrollen naar dat andere berichtjequote:
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef Chai het volgende:
Dat was het srs wel. En dat er klappen vallen weet jij ook wel.
Je geeft hier ook echt een neuk om hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?
Weet niet. Ja, want ontvangen is beta. Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor wie deed ze camhoeren, wat is dat camhoeren precies? Tetou neukt jongens? En uit frustratie klapt hij Meloewa?
bedoel je dit bericht?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet weer wie die autist was die helemaal para ging op mij. Dat was jij inderdaad niet, dat was zaktabak.
;$
Ja, lul er zijn al dagen geen interessante topics hier in KLB, dus ik zoek ergens mijn leedvermaak. Niet alles is per se SC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je geeft hier ook echt een neuk om hè?....
Jij bent een echte Sherlock hè?quote:
Ik benader inderdaad genialiteitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent een echte Sherlock hè?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb liever Ma Flodder bloemetjesjurken.
wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, lul er zijn al dagen geen interessante topics hier in KLB, dus ik zoek ergens mijn leedvermaak. Niet alles is per se SC.
Je doet je best niet eens. Ik weet zeker dat je dit stiekem lekker vind, andere mensen express naar kleine beetjes nieuws laten bedelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef Chai het volgende:
Weet niet. Ja, want ontvangen is beta. Ja.
IK CARE TE HARD VOOR DEZE.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist niet dat je boos werd
Ja ik zeg toch ook al dat jij dat idd niet was.quote:
Ik las net dat pindakaas vergeleken wordt met strontquote:
Denk dat je jezelf wat dit betreft altijd wel een beetje overschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb wel een plannetje om jou een treetje lager te laten zingen.
is toch niet smeuïgquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik las net dat pindakaas vergeleken wordt met stront
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |