quote:
Nou, zelfs ik gun Meloewa beter dan dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef remi1986 het volgende: [..] klinkt als een goede match voor Wicky
Wil alles lukken met je tel trouwens?
![]()
Nou dat was het wel ongeveer. Had een keer iets duidelijkers geschreven volgens mij, maar sherlock doet t niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dit dan. Leg eens duidelijk uit zodat ik het ook kan volgen.
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.quote:
Dat is een perfecte reden om het nu nog eens uit te doeken te doen. Was dat cam gedoe met die HSG kneus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:20 schreef Chai het volgende:
Nou dat was het wel ongeveer. Had een keer iets duidelijkers geschreven volgens mij, maar sherlock doet t niet.
hahahquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.
Was wel smeuïge pindakaas ja.
Dat gaat vaak het beste als je pindakaas zonder stukjes hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerde ooit een broodje pindakaas en de bruine plakkerige pindapasta gleed zonder enige weerstand gelijkmatig over het te besmeren oppervlak.
quote:
Jij hebt smaakquote:
Eerder een beetje zielig..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat een smeuige verhalen allemaal vandaagChai en Wicked, Meloewa ...
man man
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pindakaasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook voor bidet's. Vind het ook retesmerig met dat papier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.
Of als je konthaar tarrel vrij is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Dat gaat vaak het beste als je pindakaas zonder stukjes hebt.
Oh. Ja. Dat ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of als je konthaar tarrel vrij is.
Maarre, graag effe een beschrijving ik vroeg je wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Chai het volgende:
Probeer eens plakkerige klodder pindakaas ergens van weg te vegen. Je kan vegen tot je het niet meer ziet, maar er blijft nog wel een vies vettig laagje over. Wij doen dat met stront aan onze aars.
Dat was het srs wel. En dat er klappen vallen weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maarre, graag effe een beschrijving ik vroeg je wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |