Thnx!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vintage patterns, eerste plaat uit dat boek.
[..]
Ja ik ben dus op zoek naar een boek met meer van dat soort platen! Nog niet echt wat kunnen vinden.
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx!
Lotus Designs of Pretty Patterns ook niet?
Ik heb Pretty en die heeft idd veel bloemen/bladeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.
klopt, ik heb hem gisteren ook gepost en weet dus zeker dat-ie iig in Vintage Patterns staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik geloof vintage patterns, niet helemaal zeker hoor.
Ik zal zo eens kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 05:56 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtige felle kleuren.....het lijkt haast of je met stift gekleurd hebt.
Heb je al eens een filmpje bekeken van Lisa Lachri op youtube wat
zij maakt met deze polychromos.....onvoorstelbaar!
Ik verslikte mij in mijn drinken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor een onbeschaamde stash-pic
[ afbeelding ]
goeie stash!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik best wel trots op mezelf
.![]()
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen setje dubbel hoor automatic
Dit zijn de basisset, mid, vibrato, muted en rich tones
Shandaly, I know, maar ze kleuren niet zo mooi. Erg streperig. Ik gebruik ze voor schrijfwerk in m'n schriftje / dagboekje.
Ik werk bij light/mini in the box. Als klantenservice. Na de training voor t Nederlandse team dat ze nu aan t opzetten zijn.quote:
Ik heb gewoon een chart van promarker uitgeprint en krulletjes gezet door de kleuren die ik al heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!
Ga je nu je color-chart invullen?
Gaaf <3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeel mooi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plat af.
[ link | afbeelding ]
Oh toffe plaat en mooi gekleurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi, Whoop!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |